Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kääntymys.  (Luettu 2035 kertaa)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Kääntymys.
Nyt mää käännän kelkkani ja uskon kans chemtrailinkiin.

Kaurajoen taivaalta otin kuvan 31. lokakuuta 2011, klo 13:39:04

Piti olla muka hornettien lentoharjoitus.

Mutta en usko, kemikaaleja ne kuitenkin levittelivät voimaloitten päälle.

Kyl se apilas vaan taaskin tiesi. Mun laskurinkin ne salaliittolaiset on pysäyttäny.

Kuva liitteenä:

Viimeksi muokattu: 09.01.12 - klo:21:49 kirjoittanut Timppa

Kui mää ain olen paras?

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: Kääntymys.
Nyt mää käännän kelkkani ja uskon kans chemtrailinkiin.

Kaurajoen taivaalta otin kuvan 31. lokakuuta 2011, klo 13:39:04

Piti olla muka hornettien lentoharjoitus.

Mutta en usko, kemikaaleja ne kuitenkin levittelivät voimaloitten päälle.

Kyl se apilas vaan taaskin tiesi.

Kuva liitteenä:

Ja vappuna luomukylvöille?

Aulis Anttila

  • Vieras
Selitys...
Nyt mää käännän kelkkani ja uskon kans chemtrailinkiin. Kaurajoen taivaalta otin kuvan 31. lokakuuta 2011, klo 13:39:04 Piti olla muka hornettien lentoharjoitus. Mutta en usko, kemikaaleja ne kuitenkin levittelivät voimaloitten päälle. Kyl se apilas vaan taaskin tiesi. Kuva liitteenä:

Joku on kännipäissään piereskelly Cessnan ikkunasta  :P ;D

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Kääntymys.
Tämä kuva on otettu Juankoskella helmikuussa 2010.

En ihan saanut ufoa kuvaan näkyviin, se lähetti jotain säteitä eikä digikameran kenno kyennyt saamaan siitä kuvaa  :o

Aamulla paikat olivat kipeinä, ties mitä implantteja minulle asennettiin. Kämmeniin kasvoi karvat yms  :o

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Kääntymys.
Mul on kans tuon kohtaamisen jälkeen ilmenny pakonomaista tumputtelua ja kämmenkarvojen kasvua.

Varmaan sorkkis on salaliitossa mukana.

 >:(
Kui mää ain olen paras?

sorkkis

  • Vieras
Vs: Kääntymys.
Mul on kans tuon kohtaamisen jälkeen ilmenny pakonomaista tumputtelua ja kämmenkarvojen kasvua.

Varmaan sorkkis on salaliitossa mukana.

 >:(

Joo . Tiijetään ettet *****u saa . Karvat on lisäkiihoitusta varten . Pärjäile . Älä sekoo Aulikseen vaikka kuinka se yrittäis .  ;D

Rebel

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 788
Vs: Kääntymys.
Timppa, The Truth Is Out There...
Valonnäyttäjä on pirun tärkiä mies...mutta harvoin siihen parasta miestä...

nänninnyplääjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2954
Vs: Kääntymys.
meikät kaapattiin kans ja mut on risteytetty timpan ja joharan kans. mulla alko tekeen mieli dynaveeteetä,te saitte multa karvasiirrännäisiä ja joharalla on lisäks perse kipeä.. :o ;D ;D
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

Aulis Anttila

  • Vieras
Agropuukkoseura...
Kaikki Timpan ottaman kuvan kommenteeraajat pääsevät Agropuukkoseuran jäseneks ilman puukotuskoetta  :P ;D

Viimeksi muokattu: 09.01.12 - klo:23:07 kirjoittanut Aulis Anttila

sorkkis

  • Vieras
Vs: Agropuukkoseura...
Kaikki Timpan ottaman kuvan kommenteeraajat pääsevät Agropuukkoseuran jäseneks ilman puukotuskoetta  :P ;D

Mites junan alle tyrkkääjät .  ::)

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Kääntymys.
meikät kaapattiin kans ja mut on risteytetty timpan ja joharan kans. mulla alko tekeen mieli dynaveeteetä,te saitte multa karvasiirrännäisiä ja joharalla on lisäks perse kipeä.. :o ;D ;D

Yritin ymmärtää tuota, mutta en. Yritin piirtää tilanteesta kuvan tajutakseni, mutta xörgtöbin-värinen tussini oli loppu  :o

DynaVt miesten pahin pelko ei ole "Alien vs. Predator" vaan "Alli vs. Predictor"  ;D

Jonnumies jättää testiin vihreän viivan, hedelmättömäksi haudottu Massikkamies jättää testiin punaisen läikän kerran kuussa  ;D

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Kääntymys.
Mää luulen, et ne teitin keimikaalivanat on housuihin piereskelyn seurauksena tulleita  peräpukamapuikon jäänteitä  :o
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65793
Vs: Kääntymys.
.... eli pieru kahvan kanssa!        hei mutta , .... sehän on KOKKaRE! ;D ;D ;D

matso

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 727
  • Vēnī, vīdī, vīcī.
Vs: Kääntymys.
eli tällä saitillako on kaksi Ufoistia joita on paranneltu" avaruus aluksessa" :) :)

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Kääntymys.
eli tällä saitillako on kaksi Ufoistia joita on paranneltu" avaruus aluksessa" :) :)

Kerran UFO kaappasi minut ja kyyditsi hetken mukanaan. Kaksi sinistä ufomiestä puhui suomeksi, mutta ääni tuntui jotenkin kuuluvan pään sisältä, ikäänkuin telepaattisesti. Loppuyöstä muistan että veljeni pelasti minut UFOn peräportista neuvoteltuaan alienien kanssa.

Ufon katolla oli kirkkaita valoja, punaisia ja sinisiä. Lisäksi joku laite joka sai korvat soimaan. Niillä ilmeisesti pyyhittiin muisti, siksi muistikuva abduktiosta on hyvin hatara  :o