Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Sovitaanko Aulis että...  (Luettu 2653 kertaa)

YliKylänJotenSaletistiHot

  • Vieras
Sovitaanko Aulis että...
Sovitaanko Aulis ettet tänä vuonna enää tästä hetkestä lähtien hauku millään lailla kepulaisia,  olet heitä jo aivan riittävästi solvannut.

Sepedeus

  • Vieras
Asiahan ei mulle kuulu
Sovitaanko Aulis ettet tänä vuonna enää tästä hetkestä lähtien hauku millään lailla kepulaisia,  olet heitä jo aivan riittävästi solvannut.

  Mutta kepulaaset ovat itse haukkumisensa ansainneet ;D

Aulis Anttila

  • Vieras
Sopimus...
Sovitaanko Aulis ettet tänä vuonna enää tästä hetkestä lähtien hauku millään lailla kepulaisia,  olet heitä jo aivan riittävästi solvannut.

Ei, ei todellakaan  :P ;D

Santeri

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 267
Vs: Sovitaanko Aulis että...
Onko Aulis kokoomus jäsen ?

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Sovitaanko Aulis että...
Onko Aulis kokoomus jäsen ?

 Täällä ei jäsenkirjoja kysellä.  ;)

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Sovitaanko Aulis että...
Onko Aulis kokoomus jäsen ?

Ei kun punakaartin käpälämäen osaston sukuseuran puheenjohtaja. ;D
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

simmo

  • Vieras
Vs: Sovitaanko Aulis että...
Sovitaanko Aulis ettet tänä vuonna enää tästä hetkestä lähtien hauku millään lailla kepulaisia,  olet heitä jo aivan riittävästi solvannut.
------------Aulishan ei ole oikeaa kepua nähnytkään.Olis sillä leuat loksahtanut,jos ois ollu mun kaa niissä Oulun juhlissa 8)

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Sovitaanko Aulis että...
Sovitaanko Aulis ettet tänä vuonna enää tästä hetkestä lähtien hauku millään lailla kepulaisia,  olet heitä jo aivan riittävästi solvannut.
------------Aulishan ei ole oikeaa kepua nähnytkään.Olis sillä leuat loksahtanut,jos ois ollu mun kaa niissä Oulun juhlissa 8)

Ei se niihin jouda. Sen pitää vahtia sitä kortipiiloo mitä ne olemattomat sukulaiset lähettelee sieltä entisestä Neuvostoliitosta.
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

Aulis Anttila

  • Vieras
Kepu ja kepulaiset...
Sovitaanko Aulis ettet tänä vuonna enää tästä hetkestä lähtien hauku millään lailla kepulaisia,  olet heitä jo aivan riittävästi solvannut.
------------Aulishan ei ole oikeaa kepua nähnytkään.Olis sillä leuat loksahtanut,jos ois ollu mun kaa niissä Oulun juhlissa 8)

Mä oon ollu useammassa Kepun puoluekokouksessa ku sä arvaatkaan... tupailloista ny kirjottamattakaan  :P  ;D

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Kepu ja kepulaiset...
Sovitaanko Aulis ettet tänä vuonna enää tästä hetkestä lähtien hauku millään lailla kepulaisia,  olet heitä jo aivan riittävästi solvannut.
------------Aulishan ei ole oikeaa kepua nähnytkään.Olis sillä leuat loksahtanut,jos ois ollu mun kaa niissä Oulun juhlissa 8)

Mä oon ollu useammassa Kepun puoluekokouksessa ku sä arvaatkaan... tupailloista ny kirjottamattakaan  :P  ;D

siellähän  ne  kepun  pellekepu  leipäpapit  pitävät   menojaan,,,,,ja  todistajat  todistavat
jutut  oikeeksi  :P

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64940
Vs: Sovitaanko Aulis että...
ilmankos ei ole kokkarejuhliin ja tilasuuksiin joutanna!     ei paljon tietä mitä kokkareet tekee ja suunnittelee! :o ??? ::) :P