Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Miksi vaurusen charmi ei pure  (Luettu 1979 kertaa)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22303
Miksi vaurusen charmi ei pure
Viimeisimmässä gallupissa Haavistokin runnoo ohi.

Onko suomen kansalla edes varaa ohittaa näin ammattitaitoista, pätevää, osaavaa, kaiken tietävää ja näkevvä, jo vuosiakin aikaisemmin.
Toden totta kaikki, ihan kaikki ihmisen hyvät puolet ja samassa paketissa, ainakin vaurusen omasta mielestä.
Vai onko kyseessä sittenkin vain valtakunnan pelle jolla jo sairaanloinenkin halu presidentiksi.

Vaurusen sairaanloiseen presidenttifobiaan, kuuluu: Niinistö matkii häntä tietovisassaan. Pyrkimys kansalle osoittaa, vaikka Niinistö onkin suurin, hän olisi Niinistön yläpuolella, verratessaan Niinistöön. Koettaa härskisti ratsastaa Niinistön suosiolla.
Vitsien keräys itsestään. Ikään kuin olisi vitsienkin yläpuolella, väärin ymmärrettynä ja tulkittuna.

Pelle mikä pelle.

Viimeksi muokattu: 06.01.12 - klo:08:17 kirjoittanut Eemeli

nAGGI-nYLYGGI

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1114
Vs: Miksi vaurusen charmi ei pure
Viimeisimmässä gallupissa Haavistokin runnoo ohi.

Onko suomen kansalla edes varaa ohittaa näin ammattitaitoista, pätevää, osaavaa, kaiken tietävää ja näkevvä, jo vuosiakin aikaisemmin.
Toden totta kaikki, ihan kaikki ihmisen hyvät puolet ja samassa paketissa, ainakin vaurusen omasta mielestä.
Vai onko kyseessä sittenkin vain valtakunnan pelle jolla jo sairaanloinenkin halu presidentiksi.

Vaurusen sairaanloiseen presidenttifobiaan, kuuluu: Niinistö matkii häntä tietovisassaan. Pyrkimys kansalle osoittaa, vaikka Niinistö onkin suurin, hän olisi Niinistön yläpuolella, verratessaan Niinistöön. Koettaa härskisti ratsastaa Niinistön suosiolla.
Vitsien keräys itsestään. Ikään kuin olisi vitsienkin yläpuolella, väärin ymmärrettynä ja tulkittuna.

Pelle mikä pelle.

Tästä valtakunnasta ei taida kovempaa pelleä löytyäkkään, jos ei sitten tule tänne Agroon ja ihastele muutamaa omaa itseään niin rakastavaa persoonaa, jotka jaksavat jankata samaa soopaa vuodesta toiseen, eivätkä ymmärrä että viesti lienee mennyt perille. Ette ole Kepun ettekä Pohjois-Suomalaisten (kehä3) ulkopuolisen elämänmuodon kannattajia missään muodossa.

Jos ei NH tuosta jontkosta mene yli, niin minä lupaan...

Tapani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Miksi vaurusen charmi ei pure
Viimeisimmässä gallupissa Haavistokin runnoo ohi.

Onko suomen kansalla edes varaa ohittaa näin ammattitaitoista, pätevää, osaavaa, kaiken tietävää ja näkevvä, jo vuosiakin aikaisemmin.
Toden totta kaikki, ihan kaikki ihmisen hyvät puolet ja samassa paketissa, ainakin vaurusen omasta mielestä.
Vai onko kyseessä sittenkin vain valtakunnan pelle jolla jo sairaanloinenkin halu presidentiksi.

Vaurusen sairaanloiseen presidenttifobiaan, kuuluu: Niinistö matkii häntä tietovisassaan. Pyrkimys kansalle osoittaa, vaikka Niinistö onkin suurin, hän olisi Niinistön yläpuolella, verratessaan Niinistöön. Koettaa härskisti ratsastaa Niinistön suosiolla.
Vitsien keräys itsestään. Ikään kuin olisi vitsienkin yläpuolella, väärin ymmärrettynä ja tulkittuna.

Pelle mikä pelle.
Ihailtavaa tuo sinun suuri huoli Väyrysen pärjäämisestä.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66096
Vs: Miksi vaurusen charmi ei pure
addiktioita on monenlaisia!     kuka tykkää mistäkin!      mutta sitten toiseen;    mitähän saamme lukea seuraavat vuodet vaalien jälkeen? :o

simmo

  • Vieras
Vs: Miksi vaurusen charmi ei pure
Mikäs paniikki se täällä pukkaa :o

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22303
Vs: Miksi vaurusen charmi ei pure
Millais se vanha sananlasku meneekään; Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa.

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22303
Vs: Miksi vaurusen charmi ei pure
Kenellä vaaliehdokkaista itsekeskeisin ja itseriittoisin vaaliohjelma?
Minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä

nAGGI-nYLYGGI

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1114
Vs: Miksi vaurusen charmi ei pure
Millais se vanha sananlasku meneekään; Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa.

En ajatellu äänestää ko. henkilöä, mutta eikö tosiaan omassa "keskustelukulttuurissas" oo mielestäs mitään korjaamisen varaa? Ei hyvää päivää sentään...
Jos ei NH tuosta jontkosta mene yli, niin minä lupaan...

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22303
Vs: Miksi vaurusen charmi ei pure
Entäs väykyn. Käsittääkseni vaurusen kampanja perustuu vain ja ainoastaan muiden tekemisten arvosteluun ja oman ylivertaisuuden korostamiseen.

Monta  kymmentä vuotta politiikan sisäpiirissä ja väykky ollut aina oikeassa ja selvän-näkijä, vastarannan kiiski. Muut ovat tyrineet.

Mutta jos vaurusta menee arvostelemaan, samalla metoodilla jota vaurunen itse käyttää, on se kepuluusereiden mielestä pyhäinhäväistystä.

Eikä vanhoja saa kaivella, ei edes tikulla, paitsi vaurunen itse tietysti.

Paras esimerkki vaurusen härskistä; muiden syy politiikasta. Nyt syyttää muita Kreikan jäsenyydestä, vaikka itse olikin äänestämässä Unionissa kreikan puolesta. pelle mikä pelle.

Viimeksi muokattu: 06.01.12 - klo:10:01 kirjoittanut Eemeli

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Miksi vaurusen charmi ei pure
Entän väykyn. Käsittääkseni vaurusen kampanja perustuu vain ja ainoastaan muiden tekemisten arvosteluun ja oman ylivertaisuuden korostamiseen.

Monta  kymmentä vuotta politiikan sisäpiirissä ja väykky ollut aina oikeassa ja selvän-näkijä, vastarannan kiiski. Muut ovat tyrineet.

Mutta jos vaurusta menee arvostelemaan, samalla metoodilla jota vaurunen itse käyttää, on se kepuluusereiden mielestä pyhäinhäväistystä.


juu   selvät  nuotit   pitäisi  kepuilla  olla ,,,,,,eurosta   ja  eu  orjuudesta  irti,,,,,,se  on
tulevaisuutta   8)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22303
Vs: Miksi vaurusen charmi ei pure
Entän väykyn. Käsittääkseni vaurusen kampanja perustuu vain ja ainoastaan muiden tekemisten arvosteluun ja oman ylivertaisuuden korostamiseen.

Monta  kymmentä vuotta politiikan sisäpiirissä ja väykky ollut aina oikeassa ja selvän-näkijä, vastarannan kiiski. Muut ovat tyrineet.

Mutta jos vaurusta menee arvostelemaan, samalla metoodilla jota vaurunen itse käyttää, on se kepuluusereiden mielestä pyhäinhäväistystä.


juu   selvät  nuotit   pitäisi  kepuilla  olla ,,,,,,eurosta   ja  eu  orjuudesta  irti,,,,,,se  on
tulevaisuutta   8)

No ainakaan pääministerivastuun aikana ei se kovin tehokkaalta vaikuttanut, kepun pyrkimykset irrottautua unionista ja eurosta. Mutta tässäkin asiassa vallankiiman nimissä, lapsen mieli on muuttunut.

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Miksi vaurusen charmi ei pure
Entäs väykyn. Käsittääkseni vaurusen kampanja perustuu vain ja ainoastaan muiden tekemisten arvosteluun ja oman ylivertaisuuden korostamiseen.

Monta  kymmentä vuotta politiikan sisäpiirissä ja väykky ollut aina oikeassa ja selvän-näkijä, vastarannan kiiski. Muut ovat tyrineet.

Mutta jos vaurusta menee arvostelemaan, samalla metoodilla jota vaurunen itse käyttää, on se kepuluusereiden mielestä pyhäinhäväistystä.

Eikä vanhoja saa kaivella, ei edes tikulla, paitsi vaurunen itse tietysti.

Paras esimerkki vaurusen härskistä; muiden syy politiikasta. Nyt syyttää muita Kreikan jäsenyydestä, vaikka itse olikin äänestämässä Unionissa kreikan puolesta. pelle mikä pelle.
"entäs väykyn", "kepulaisten vallankiima" jne.

Kykenekkönä keskusteluun vai vain pseudonyymin monologiin?

Sinänsä ymmärrän kyllä huolesi väykyn pärjäämisestä. Haavisto toisella kierroksella on Salelle ihan oikea uhka ;)
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Miksi vaurusen charmi ei pure
Entäs väykyn. Käsittääkseni vaurusen kampanja perustuu vain ja ainoastaan muiden tekemisten arvosteluun ja oman ylivertaisuuden korostamiseen.

Monta  kymmentä vuotta politiikan sisäpiirissä ja väykky ollut aina oikeassa ja selvän-näkijä, vastarannan kiiski. Muut ovat tyrineet.

Mutta jos vaurusta menee arvostelemaan, samalla metoodilla jota vaurunen itse käyttää, on se kepuluusereiden mielestä pyhäinhäväistystä.

Eikä vanhoja saa kaivella, ei edes tikulla, paitsi vaurunen itse tietysti.

Paras esimerkki vaurusen härskistä; muiden syy politiikasta. Nyt syyttää muita Kreikan jäsenyydestä, vaikka itse olikin äänestämässä Unionissa kreikan puolesta. pelle mikä pelle.
"entäs väykyn", "kepulaisten vallankiima" jne.

Kykenekkönä keskusteluun vai vain pseudonyymin monologiin?

Sinänsä ymmärrän kyllä huolesi väykyn pärjäämisestä. Haavisto toisella kierroksella on Salelle ihan oikea uhka ;)

  Näin muuten on. Mikään ei voita hyvää kilpailua tässäkään asiassa. Kaikki äänestämään Pekkaa ekalla kierroksella :D

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Miksi vaurusen charmi ei pure
  Näin muuten on. Mikään ei voita hyvää kilpailua tässäkään asiassa. Kaikki äänestämään Pekkaa ekalla kierroksella :D
Näin meinasin tehdä.... ;)
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Miksi vaurusen charmi ei pure
  Näin muuten on. Mikään ei voita hyvää kilpailua tässäkään asiassa. Kaikki äänestämään Pekkaa ekalla kierroksella :D
Näin meinasin tehdä.... ;)

On harkittu viharikos olla äänestämättä Pekkaa  :)

"Ei oo pekkaa pahempaa", sanoo muinainen kansanviisaus. Tällähän, kuten tunnettua, viitataan pecca torumiin joka oli muinaisista kirkon langettamista rangaistuksista se vähäisin. Ehkä Pekkaa voisi nytkin pitää sinä pienimpänä pahana  ;D ;D ;D