Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Miinuspisteitä ehdokkaille  (Luettu 4953 kertaa)

Kamikatze

  • Vieras
Vs: Miinuspisteitä ehdokkaille
Nythän on tulossa toivonmukaan demokraattiset vaalit ....ei Idols tai bb-äänestystä ;D

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Miinuspisteitä ehdokkaille
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194712807949/artikkeli/il+jos+aanestajat+saisivat+antaa+miinusaania+soini+ja+vayrynen+olisivat+pulassa.html

-


juu  ja  kun  käteinen  alkaa  jakaa   niitä  tilisiirtolappuja ,,  säästä kreikkalaisille,,,,,

niin  niinistöllä  olis  hyvä  olla  pitkä  pylväs  lähettyvillä   :P

nAGGI-nYLYGGI

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1114
Vs: Miinuspisteitä ehdokkaille
Selvittäsivöt myös sen samantien, että miten kävis, jos eläimet ja kasvit sais äänestää
Jos ei NH tuosta jontkosta mene yli, niin minä lupaan...

Aulis Anttila

  • Vieras
Mä selvitin jo...
Selvittäsivöt myös sen samantien, että miten kävis, jos eläimet ja kasvit sais äänestää

Keputollot ja Viherhörhöt häviäis pystyyn... kuka ny eläinrääkkääjiä ja kasvienprässääjiä äänestäis  :P

sorkkis

  • Vieras
Vs: Mä selvitin jo...
Selvittäsivöt myös sen samantien, että miten kävis, jos eläimet ja kasvit sais äänestää

Keputollot ja Viherhörhöt häviäis pystyyn... kuka ny eläinrääkkääjiä ja kasvienprässääjiä äänestäis  :P

Pirkkakalja tehdään Hollannissa  ;D ;D ;D

Kamikatze

  • Vieras
Vs: Mä selvitin jo...
Selvittäsivöt myös sen samantien, että miten kävis, jos eläimet ja kasvit sais äänestää

Keputollot ja Viherhörhöt häviäis pystyyn... kuka ny eläinrääkkääjiä ja kasvienprässääjiä äänestäis  :P

Jos kivisiltä ja sorasilta sekä maaemolta kysyttäis niin on kaupunkien betonikolossit ja asvalttilakeudet  tuhonneet luontoa pysyvästi sivistyksen  nimissä  :o :o

Pigman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2912
Vs: Mä selvitin jo...
Selvittäsivöt myös sen samantien, että miten kävis, jos eläimet ja kasvit sais äänestää

Keputollot ja Viherhörhöt häviäis pystyyn... kuka ny eläinrääkkääjiä ja kasvienprässääjiä äänestäis  :P
Vähän todisteita eläinrääkkäyksestä.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Miinuspisteitä ehdokkaille
Jos olis Niinistö ja Haaviston Pekka vastusin niin kumpaa äänestäisit?

Kepulainen äänestäjä siis.
Kui mää ain olen paras?

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Mä selvitin jo...
Selvittäsivöt myös sen samantien, että miten kävis, jos eläimet ja kasvit sais äänestää

Keputollot ja Viherhörhöt häviäis pystyyn... kuka ny eläinrääkkääjiä ja kasvienprässääjiä äänestäis  :P

Pirkkakalja tehdään Hollannissa  ;D ;D ;D

Ei kerrota Aulikselle että se tehdäänkin Iisalmessa. Lopettaa vielä Pirkka kaljan ostamisen, kun se työllistää Suomalaisia. Ay-politrukki kun on. ;D
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

Pigman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2912
Vs: Miinuspisteitä ehdokkaille
Jos olis Niinistö ja Haaviston Pekka vastusin niin kumpaa äänestäisit?

Kepulainen äänestäjä siis.
Koska en pysty valitsemaan ruton ja koleran väliltä niin en kumpaakaan vaan kerrankin on sinä vaalisunnuntaina aikaa katsoa DVD:ltä pitkään odottanut 24 sarjan 4. tuotantokausi koska televisiosta ei tulisi kuin jotakin typeriä vaalia. Mutta tämähän on täyttä fiktiota, sillä Väyrys Patehan on mukana toisella kierroksella.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Miinuspisteitä ehdokkaille
Jos olis Niinistö ja Haaviston Pekka vastusin niin kumpaa äänestäisit?

Kepulainen äänestäjä siis.
Koska en pysty valitsemaan ruton ja koleran väliltä niin en kumpaakaan vaan kerrankin on sinä vaalisunnuntaina aikaa katsoa DVD:ltä pitkään odottanut 24 sarjan 4. tuotantokausi koska televisiosta ei tulisi kuin jotakin typeriä vaalia. Mutta tämähän on täyttä fiktiota, sillä Väyrys Patehan on mukana toisella kierroksella.

Väyrynen on toisella kierroksella, mutta kukahan on se toinen ....
Kakolaisilla on tapana siirtyä demareiden taakse jo ensi kierroksella ????

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65871
Vs: Miinuspisteitä ehdokkaille
eli äänestävät mustaa heposta!                     kuten viimeeks!

Aimo Jortikka

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1523
  • Kansa taistelee-miehet kertovat.
Vs: Miinuspisteitä ehdokkaille
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194712807949/artikkeli/il+jos+aanestajat+saisivat+antaa+miinusaania+soini+ja+vayrynen+olisivat+pulassa.html

-

 *** Nää miinusäänien antajat on sellaisia tyypillisiä itteensä täynnä olevia. Tärkeintä elämässä on toisten haukkuminen. Kai se on kompensaatiota siitä kun ittessä ei oo kehumista ?!

minä-itte

  • Vieras
Vs: Miinuspisteitä ehdokkaille
Jos olis Niinistö ja Haaviston Pekka vastusin niin kumpaa äänestäisit?

Kepulainen äänestäjä siis.
Koska en pysty valitsemaan ruton ja koleran väliltä niin en kumpaakaan vaan kerrankin on sinä vaalisunnuntaina aikaa katsoa DVD:ltä pitkään odottanut 24 sarjan 4. tuotantokausi koska televisiosta ei tulisi kuin jotakin typeriä vaalia. Mutta tämähän on täyttä fiktiota, sillä Väyrys Patehan on mukana toisella kierroksella.

Väyrynen on toisella kierroksella, mutta kukahan on se toinen ....
Kakolaisilla on tapana siirtyä demareiden taakse jo ensi kierroksella ????

80% Suomen kansasta  inhoaa Väyrystä.