Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ei juman kauta  (Luettu 3598 kertaa)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22111
Ei juman kauta
Eletään jo sentään vuotta 2011.
Päivän Hesari. Jokioislainen maitotilallinen 80lehmää. Valittelee aikataulujen pitkittymistä ja työn hidastumista. Naapurin kanssa yhteinen generaattori.

En minä ainakaan Hesariin tyhmyyttäni julistaisi. 3-4 tonnin generaattorilla käy välttävästi. Onko kaikki muukin alkeellista, vai onko totuttu, jotta muut kantaa vastuun.

Aivan sama kuin julistaisi paikallislehdessä ajelevansa jo kolmatta vuotta kylillä katsastamattomalla autolla kun poliisit on niin tyhmiä.

rööri-roope

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1335
Vs: Ei juman kauta

En minä ainakaan Hesariin tyhmyyttäni julistaisi.
[/quote]

****** Et niin. Sen sijaan julistat sitä päivittäin täällä agronetissä ihan vaan  kirjoittamalla jotain...

In vino veritas

Pohjanpoika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 423
Vs: Ei juman kauta
Eemeli on tyhmä , kolmen tonnin agregaatti aiheuttaa vaan kolmenkymmenen  tonnin vahingon.

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22111
Vs: Ei juman kauta
Ja taannoin oli vielä maitotilallisille kohdennettu piilotuki generaattoreiden ostoon. Että oon mä tyhmä.

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22111
Vs: Ei juman kauta
Eemeli on tyhmä , kolmen tonnin agregaatti aiheuttaa vaan kolmenkymmenen  tonnin vahingon.

Entäs neljän tonnin +alv.

minä-itte

  • Vieras
Vs: Ei juman kauta
Ja taannoin oli vielä maitotilallisille kohdennettu piilotuki generaattoreiden ostoon. Että oon mä tyhmä.

50%

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: Ei juman kauta
Vanhainkodit , sairaalat ym kun eivät voi saada hyvinvointitukea , ei tarvii alligaattoria  ::)
Tuen vuoksihan maatilat näitä laittaa, ai niin saahan siitä hyvän kuitin verotukseen ... ;)
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

Pigman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2912
Vs: Ei juman kauta
Ja taannoin oli vielä maitotilallisille kohdennettu piilotuki generaattoreiden ostoon. Että oon mä tyhmä.
Mikä ihmeen piilotuki, kyllä se on ihan julkista investointitukea jota ei ole kohdistettu pelkästään maitotiloille, mutta joku se vaan näkee salaliittoja joka asiassa.

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Ei juman kauta
Ja taannoin oli vielä maitotilallisille kohdennettu piilotuki generaattoreiden ostoon. Että oon mä tyhmä.

50%
Joo, Eemeli on tyhmä, mukava kun tunnusti  :)

Avustus oli Etelä-Suomessa 50 %, muualla 25 %, ja sekin aiheutti aggregaattien hinnannousun mainitulla  25 %:lla. Tämäkin tuki kulkeutui vääriin taskuihin, mutta sai aikaan, onneksi, varautumisen poikkeustilanteisiin.






Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Naps!! Taas osuma :D

****** Et niin. Sen sijaan julistat sitä päivittäin täällä agronetissä ihan vaan  kirjoittamalla jotain...
Näin. Ja kokoomus kiittää näistä "kannattajista". ;D
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

Herra Heinamaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4632
Vs: Ei juman kauta
Ei tässä sen kummemmasta ole kyse kuin oppimisesta. ( Selvinpäin en olisi juovuksissa auton rattiin lähtenytkään....  ;D )

Meillä opittiin Pyryn ja Janikan avustuksella. Se tuki oli ihan julkista. Ei mitään piilotukea.

Aulis Anttila

  • Vieras
Juu jumankauta :-)
Kuinkahan pienestä sitä voi riemuita  ::) :P
=
Suomenmaan pääuutinen tänään = "HS mittasi: Väyrynen kiinni kakkospaikassa"  :P ;D

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8362
Vs: Ei juman kauta
Ja taannoin oli vielä maitotilallisille kohdennettu piilotuki generaattoreiden ostoon. Että oon mä tyhmä.
Eemeli tässä tyhmyytensä näyttää, jos ei ole ymmärtänyt hakea avustusta varavoimaan. Naapurustossa myös viljatilat saivat avustuksen.
Mystinen kesälaatumies

pullanpyörittäjä

  • Vieras
Vs: Ei juman kauta
Pientä paperihommaa vaan....
http://www.youtube.com/watch?v=En_46t2q_Sg

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8362
Vs: Ei juman kauta
Juu paperit joutui täyttämään, avustusta ei Agronetissä huutamalla tullut. ::)
Mystinen kesälaatumies