Jos sen maalaa siniseksi niin tileeko Brooke Shields sinne hengailemaan
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 22.12.11 - klo:21:46Jos sen maalaa siniseksi niin tileeko Brooke Shields sinne hengailemaan korkehintaan merilehmä
Lainaus käyttäjältä: apilas - 22.12.11 - klo:22:18Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 22.12.11 - klo:21:46Jos sen maalaa siniseksi niin tileeko Brooke Shields sinne hengailemaan korkehintaan merilehmä Johanna Tukiainen
JoHaRalla on ihme tyyli pilata vaikka kuinka asiallinen viestiketju jollain älyttömällä möläytyksellä ja toiset vielä jatkaa sitä. Pitäs vähän miettiä mitä kirjottelee.
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 22.12.11 - klo:21:46Jos sen maalaa siniseksi niin tileeko Brooke Shields sinne hengailemaan vasta heittona palautan puujalan, jos aina heittää vitsiä niin onko sillon hauska?
Ensiajatuksena Joharan kommenteissa on enemmän asiallisuutta kuin betonilaguunissa?
Selailin sarka-messujen vierailukohteita ja osui silmään eräällä tilalla oleva paikallaan valettu betoninen laguuni? Mitenkähän tuo käytännössä tehdään ja miten tuo kustannuspuoli jos vertaa normisäiliöön? vai onko haluttu vaan tehdä yks iso allas ja laguuni ainoo järkevä malli? Äkkiseltään rupes ihan kiinnostamaan toikin kun ens kesänä pitäis reilu 3000 m3 säiliö polkasta tontille.
Lainaus käyttäjältä: Carlosi - 22.12.11 - klo:21:40Selailin sarka-messujen vierailukohteita ja osui silmään eräällä tilalla oleva paikallaan valettu betoninen laguuni? Mitenkähän tuo käytännössä tehdään ja miten tuo kustannuspuoli jos vertaa normisäiliöön? vai onko haluttu vaan tehdä yks iso allas ja laguuni ainoo järkevä malli? Äkkiseltään rupes ihan kiinnostamaan toikin kun ens kesänä pitäis reilu 3000 m3 säiliö polkasta tontille.Tuntus, että kustannuksia tulee aika lailla. Betonia menee paljon.. 3700 m3 kumilaguuni tänä kesänä rakennettuna maksoi kaikkineen noin 45k€. Kumin ja aidan osuus oli noin 21 k€.
Viimeksi muokattu: 23.12.11 - klo:23:31 kirjoittanut Carlosi
Lainaus käyttäjältä: mah - 23.12.11 - klo:07:08Ensiajatuksena Joharan kommenteissa on enemmän asiallisuutta kuin betonilaguunissa? JoHaRalla on aikaa
Lainaus käyttäjältä: Carlosi - 22.12.11 - klo:22:27Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 22.12.11 - klo:21:46Jos sen maalaa siniseksi niin tileeko Brooke Shields sinne hengailemaan vasta heittona palautan puujalan, jos aina heittää vitsiä niin onko sillon hauska? Hyvä huomio. Vastaus on että ei ole, kyl mä sen teidän.Mutta laguunista asiaa. Mä luulen että laguuni ei oli paras eikä halvin ratkaisu. Luulen että valu täytyy kuitenkin katkaista välillä tai sitten raudoittaa valtavasti. Ehkä tuollainen ei edes onnistu kuin aivan optimaaliseen paikkaan. Maan vesi nostaa joskus noita tavallisia säiliöitä pintaan, ehkä laguuni pysyy paikallaan paremmin märässä maassa??
Viimeksi muokattu: 23.12.11 - klo:21:31 kirjoittanut JIIWEE