Ei onnistu. Aukki ei osaa ja johara ei jaksa...
Lainaus käyttäjältä: supersammakko - 22.12.11 - klo:19:22Ei onnistu. Aukki ei osaa ja johara ei jaksa... Ei kun mä en viitsi. Ei joulukuussa mitään niitetä.Paitti sorkkiksen tilitoimisto niittää hyvää satoa sorkkiksen miljoonalla kuitilla
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 22.12.11 - klo:19:32Lainaus käyttäjältä: supersammakko - 22.12.11 - klo:19:22Ei onnistu. Aukki ei osaa ja johara ei jaksa... Ei kun mä en viitsi. Ei joulukuussa mitään niitetä.Paitti sorkkiksen tilitoimisto niittää hyvää satoa sorkkiksen miljoonalla kuitilla ja alveilla
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 22.12.11 - klo:19:32Lainaus käyttäjältä: supersammakko - 22.12.11 - klo:19:22Ei onnistu. Aukki ei osaa ja johara ei jaksa... Ei kun mä en viitsi. Ei joulukuussa mitään niitetä.Paitti sorkkiksen tilitoimisto niittää hyvää satoa sorkkiksen miljoonalla kuitilla Pitääkö kirjoittaa kuitti joka kerta kun juoksee häkitetyn lehmän ympäri?
Lainaus käyttäjältä: landehande - 22.12.11 - klo:19:55Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 22.12.11 - klo:19:32Lainaus käyttäjältä: supersammakko - 22.12.11 - klo:19:22Ei onnistu. Aukki ei osaa ja johara ei jaksa... Ei kun mä en viitsi. Ei joulukuussa mitään niitetä.Paitti sorkkiksen tilitoimisto niittää hyvää satoa sorkkiksen miljoonalla kuitilla Pitääkö kirjoittaa kuitti joka kerta kun juoksee häkitetyn lehmän ympäri?Siinäpä vasta näky; LandeHooo juoksee nakuna sorkkapukkia ympäri jossa on lehmä sidottuna SM-Manga tyylisillä solmuilla samalla kuin sorkkis laskee kierroksia ja kirjoittaa kuittiin kierrosten mukaiset alvit...
Sä oot ihan kahjo, oletko muka nähnyt sammakon jolla olisi vaatteet?
Lainaus käyttäjältä: supersammakko - 22.12.11 - klo:20:20Sä oot ihan kahjo, oletko muka nähnyt sammakon jolla olisi vaatteet? On se nähny . Ollessaan nuorna"miehenä" ojankaivuussa Lapissa .
Viimeksi muokattu: 22.12.11 - klo:21:31 kirjoittanut landehande
Olen nähny kans vaatteilla varustetun sammakon.Kaislikossa suhisee.