Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Potenssiongelmia?  (Luettu 5897 kertaa)

65

• Vieras
Vs: Potenssiongelmia?
Olen päätynyt siihen ajatukseen,että todennäköisesti heillä on peiton alla jo melko hiljaista :(.

Sitten menee huonosti jos sekstailu täytyy suorittaa pimeässä ja peiton alla  ;D
niin maitohuoneessa,tankkia vasten äkkiä ennen kuin isäntä yllättää....

Viimeksi muokattu: 18.12.11 - klo:17:06 kirjoittanut 65

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
ja minä kun luulin että politikoijat mestarit makoovvaaat uunin pankolla sunnuntaina niin nämäpä ovat toistensa saamisista .........-...... ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) puhumassa

sitä  se  hamstratun  voin  syönti  teettää  ;D ;D ;D ;D

yks.9

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Nyt Simmo nykäisi oikeasta narusta ;D , olishan tuo pitäny tietää mistä kenkä puristaa  ;D .  paitovei.... kuka luonnehtii ja ketä? ::) "hän on vastenmielisellä tavalla julistava itseään muita viisaampana pitävä outolintu - mikä hän on ventovieraiden ihmisten - joita ei ole koskaan nähnyt, tavannut eikä tuntenut - elämää ja tekemisiä arvostelemaan"  ja vastaus: aulikki itseään  :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D   

pappavolovo

• Vieras
Olen päätynyt siihen ajatukseen,että todennäköisesti heillä on peiton alla jo melko hiljaista :(.

Sitten menee huonosti jos sekstailu täytyy suorittaa pimeässä ja peiton alla  ;D

Laitanko fröökynän kuvan privana? ;D

Ei vaan kyllä net hommat on hoijettava melkolailla hissunkissun kun ei ikinä tiedä kuka pennuista pölähtää makkariin kyselemään outoja kesken kaiken.
Eikä viitti vaivata isovanhempia jollain hiivatin naimaloman tarpeella.
On iliman jos ei kykene. Siihen tottuu ihmeen heleposti.

Rajumies

• Vieras

Älä kirjoittele tuommoosia mielekuvitusta härnääviä kiriotuksia. Täsä alakaa mielikuvitus laukkaamaan ja provosoitumaan.

Sitte ylläpito taas kiihottuu ja minäpoika olisin sitte loppuvuojen bannissa.  :(

Herra Banaani

• Vieras
]"hän on vastenmielisellä tavalla julistava itseään muita viisaampana pitävä outolintu - mikä hän on ventovieraiden ihmisten - joita ei ole koskaan nähnyt, tavannut eikä tuntenut - elämää ja tekemisiä arvostelemaan"  ja vastaus: aulikki itseään  :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D [/b]

Auliksen  täysin nappiin osunut luonnehdinta itsestään. :) :) :)

Neke

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Olen miettinyt,miksi tämän saitin vanhat herrat,Minä-itte,Eemeli ja Aulis ovat niin kärttyisiä.He toistavat samoja sanontoja päivästä toiseen.Kepuluuseri,tukirosvo,pankollamakaaja ym. Olen päätynyt siihen ajatukseen,että todennäköisesti heillä on peiton alla jo melko hiljaista :(. Niinhän ne sadomasoskitkin ruoskii itsensä,saadakseen ensin kiihotuksen ja sitten tyydytyksen.
Ajattelin,että kun Aulis mainitsee kepuluuserin,niin hän saa orgasmin.Minä-ittelle tekee saman Vätys-Paavo.Eemelille sana tukirosvo .   Minä-itte on jo täysin impotentti,koska hän on ollut tuossa tilassa jo 15 v. Aulis ei ihan niin kauan.
Eemeli raukka on joutunut tuohon tilaan muutama vuosi sitten.
Kaikille on yhteistä se,että he kiihottuvat vain,kuullessaan sanan kepu,tai lukiessaan ja heidän on pakko laukaista nuo sanat suustaan,saadakseen tyydytyksen.
 Voi raukkoja sentään.Ei olla heille vihaisia,sillä vanhan miehen luonne vaan on sellainen. ::) ;) ;) ;) ;)

Voimakolmikko, kolme miestä. Eipä sitä varttuneempi nainenkaan useampaa luontevasti samaan aikaan  hoitele.

Suuri Ajattelija

• Vieras
Viisi onnellisen suhteen salaisuutta naiselle
1.On tärkeää löytää mies, joka osallistuu kotitöihin, joka silloin tällöin kokkaa ja jolla on työpaikka
2.On tärkeää löytää mies, joka saa sinut nauramaan
3.On tärkeää löytää mies, johon voit luottaa ja joka ei valehtele
4.On tärkeää löytää mies, joka on hyvä sängyssä
5.On ehdottoman tärkeää, että nämä neljä miestä eivät tunne toisiaan
Viisi tapaa tehdä nainen onnelliseksi:
1. naida
2. naida
3. naida
4. naida
5. naida
Aukki ja Itte, älkää suotta vastatko

Häh häh häääää   :P :P :P

Joo, tunnetusti pahimmat kiukuttelijat ovat ne, jotka eivät pysty pitämäään vaimoaan tyytyväisenä ja syykin on selvä: kiukuttelu pitää välittää eteenpäin
Simmo osui oikeaan, tosin aihetta on sivuttu aikaisemmin  ;D

simmo

• Vieras

Tässä iässä runkkaamisesta mitään tuu. Tarvii ihanata naesta ;D
[/quote]
-joo,Sepellä on ihana nainen,nähty on 8)

emo-heikki

• Vieras

Tässä iässä runkkaamisesta mitään tuu. Tarvii ihanata naesta ;D
-joo,Sepellä on ihana nainen,nähty on 8)
[/quote]

Pitäiskö sun hankkia uudet lasit ????

simmo

• Vieras
Nyt Simmo nykäisi oikeasta narusta ;D , olishan tuo pitäny tietää mistä kenkä puristaa  ;D .  paitovei.... kuka luonnehtii ja ketä? ::) "hän on vastenmielisellä tavalla julistava itseään muita viisaampana pitävä outolintu - mikä hän on ventovieraiden ihmisten - joita ei ole koskaan nähnyt, tavannut eikä tuntenut - elämää ja tekemisiä arvostelemaan"  ja vastaus: aulikki itseään  :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
-siinä sen näkee,aulis ei kestä mitään henkilöön menevää,vaan se on hänen mielestään"vastenmielistä".Mutta ite solvaa päivät pitkät ja puuta heinää.Aulis ei ole ikinä nähnytkään oikeaa kepua :(  Hänhän on niin urbaani.

simmo

• Vieras

Ei vaan kyllä net hommat on hoijettava melkolailla hissunkissun kun ei ikinä tiedä kuka pennuista pölähtää makkariin kyselemään outoja kesken kaiken.
Eikä viitti vaivata isovanhempia jollain hiivatin naimaloman tarpeella.
On iliman jos ei kykene. Siihen tottuu ihmeen heleposti.
[/quote]-----------------ai toi sun nimimerkkis hämää,sie et ookkaa pappa. :)

simmo

• Vieras

Älä kirjoittele tuommoosia mielekuvitusta härnääviä kiriotuksia. Täsä alakaa mielikuvitus laukkaamaan ja provosoitumaan.

Sitte ylläpito taas kiihottuu ja minäpoika olisin sitte loppuvuojen bannissa.  :(
---teroman?

simmo

• Vieras

Pitäiskö sun hankkia uudet lasit ????
[/quote]
------------------ei tartte,hyvännäköinen ja luontoinen on,eihän se muuten Sepen akaks olis päässytkään,Sepe on niin ronkeli.

simmo

• Vieras
Nyt Aulis ratkes ryyppäämään ja mulle tuli syyllinen olo :(