Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vanheneminen  (Luettu 3326 kertaa)

Kamikatze

• Vieras
Vanheneminen
Niin ...välillä jotain muuta aihetta kuin taloutta ,vaaleja ,euron kriisiä .

Elikkä kuinka vanhaksi tunnet itsesi .?
Jotenkin tuntuu  siltä että itse olen 10 vuotta vanhempi kuin ikä . Sen verran on särmät hioutuneet ja fysiikka rapistunut että näin vain tuntuu.  :(

simmo

• Vieras
Vs: Vanheneminen
Minusta vanhana olo on ihan mukavaa.Nuorena kuoleman ajattelu voi joskus ahdistaa,mutta vanhana sekin tuntuu ihan hyvältä.Ei täällä jaksais ikuisesti elää,ainakaan tässä ruumiissa.Välillä tunnen itseni vanhemmaksi,kuin mitä olenkaan,mutta avannon jälkeen olo tuntuu ihan kuin nuorena olis. Pitää vaan olla järkevää tekemistä ja harrastusta,kiikkustuolissa en peukaloita pyörittele.Joutilaisuus on pahinta mitä tiedän.Mulla pitää aina olla joku käsityö menossa.
Kun katselee lehtien kuolinilmoituksia,niin oman ikäisiä niissä on paljonkin.Miksi minä saan elää näinkin terveenä? Koska mulla on hyvät geenit,sekä isän ,että äidin puolelta.Ei syöpää,eikä sydäntauteja,ei veren painetta,eikä diabetesta. 8)

supersammakko

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • You're a slave to money then you die
Mä oon 12 v tai 21... ihan sama...
Nothing is Something Worth Doing

JoHaRa

• Vieras
Tää nyt varmaan yllättää kaikki... kun mun henkinen ikäni on tuolla testimaan Testissä 16 vuotta  ;D

Testimaa

Ei pidä antaa maailman murjoa niin mieli pysyy virkeänä.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
ja aattele!   ei yhtään finniä!        tai pirustako miä tiiän!

ite en kyllä tunnusta olevani niiiin vanha kuin tunnen ja olen mutta hällä väliä tokko tuo ketään haittaa kun olen täällä yksin keikkumassa!                         joskus lapsettaa kyllä ja siitä saabi nauttiakii kuhan naapurit ei nää! :-X

kylmis

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Virolaista kiitos!
Tää nyt varmaan yllättää kaikki... kun mun henkinen ikäni on tuolla testimaan Testissä 16 vuotta  ;D

Testimaa

Mää olen testin mukaan pari vuotta nuorempi mitä oikeasti olen. Tämä oli tavallaan helpottava tieto. Sitä kuitenkin elää tässä hetkessä ja sinut sen kanssa mitä nyt on. Tästä lienee hyvä jatkaa. :)

kylmis

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Virolaista kiitos!
Ja Johara: Oletko muka oikeasti JO 16?  :o

JoHaRa

• Vieras
Ja Johara: Oletko muka oikeasti JO 16?  :o

Pakko olla, muuten olisin sakkolihaa  :o

roadman

• Vieras
Omasta iästä lähti 15v pois. ;D

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.

Testimaa

Mä olin viistöistä eli mustalaisen numero eli sitä sakkolihaa  :o
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

de Citonni

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Don't dream your life, live your dreams.
Kela lopettaa mun lapsilisän maksun tammikuussa, jos tää testi meni sinne.  :o
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

maraani

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Odotettu tulos eli samalla kymmenellä testin mukaan mitä todellisuudessakin, testi armollisesti palautti vähän vähemmän vuosia. :) Melko monesta kysymyksestä kyl aavisti, millä vastauksella vuosia putoaa...

Eipä tuo mitään. Entinen vaimo ääneen sanoikin, että näytän ja käyttäydyn kuin vanha mies. Poliisitkin kuulemma joskus olivat sakotusautossa todenneet että "olet sitten isäs kanssa liikkeellä?" Olen häntä neljä vuotta vanhempi ja erotessamme olin 37... tosin hän sitten vaihtoikin mua yhdeksän vuotta eli itseään viis vuotta nuorempaan kloppiin!

Kai mää itteni vanhaks tunnen, kun radiokanavaksi on vaihtunu Ylex enkä voi sietää Novaa... viiden vuoden päästä tulee varmaan kauhee bilevaihe. Mut sitä ei varmaan kroppa (eikä lompsa eikä liitto) kestä!
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

Kamikatze

• Vieras

Testimaa

Olipas yllätys että olisin vain  33 . No toki olen tuon aina tiennyt että olen henkisesti  hieman enemmän jälkeenjäänyt  :P  ::)  mutta kun tuo fysiikka rapistuu noiden vaivojen vuoksi niin usein tuntuu että miten sitä jaksaisi tehdä töitä vielä esim 10 vuotta.

Sepedeus

• Vieras
  Ajatuksiltani olen vielä lapsi, mutta kroppa vaan joskus ilmoittaa jotain muuta. Saman määrän kuitua laittaisin läjään kun 20 kymppisenä, jos nivelet ei kieltäytyisi yhteistyöstä.  :D

Herra Banaani

• Vieras
Odotettu tulos eli samalla kymmenellä testin mukaan mitä todellisuudessakin, testi armollisesti palautti vähän vähemmän vuosia. :) Melko monesta kysymyksestä kyl aavisti, millä vastauksella vuosia putoaa...

Eipä tuo mitään. Entinen vaimo ääneen sanoikin, että näytän ja käyttäydyn kuin vanha mies. Poliisitkin kuulemma joskus olivat sakotusautossa todenneet että "olet sitten isäs kanssa liikkeellä?" Olen häntä neljä vuotta vanhempi ja erotessamme olin 37... tosin hän sitten vaihtoikin mua yhdeksän vuotta eli itseään viis vuotta nuorempaan kloppiin!

Kai mää itteni vanhaks tunnen, kun radiokanavaksi on vaihtunu Ylex enkä voi sietää Novaa... viiden vuoden päästä tulee varmaan kauhee bilevaihe. Mut sitä ei varmaan kroppa (eikä lompsa eikä liitto) kestä!

Off-topic,  mutta itse kuuntelen nykyään enimmäkseen Yle Puhetta tai Yle ykköstä, kaupallisten kanavien molotusta en voi sietää.