Jos on tiellä paljon siirtymiä niin ehdottomasti sellainen kone jossa ei voimansiirron ketju pyöri koko aikaa. Pari kertaa kun pidät ketjusulkeiset niin taatusti sen jälkeen ne tulee uniisi.
Lainaus käyttäjältä: nilihaara - 17.12.11 - klo:21:33 Jos on tiellä paljon siirtymiä niin ehdottomasti sellainen kone jossa ei voimansiirron ketju pyöri koko aikaa. Pari kertaa kun pidät ketjusulkeiset niin taatusti sen jälkeen ne tulee uniisi. saahan sen voimansiirron pois päältä ku muistais vaan kytkeä pois.. pari kertaa unohtunu, ja tyhjää kylvetty kunnes huomattu että kylläpä hitaasti tyhjenee säiliöt..
Lainaus käyttäjältä: nänninnyplääjä - 17.12.11 - klo:21:40Lainaus käyttäjältä: nilihaara - 17.12.11 - klo:21:33 Jos on tiellä paljon siirtymiä niin ehdottomasti sellainen kone jossa ei voimansiirron ketju pyöri koko aikaa. Pari kertaa kun pidät ketjusulkeiset niin taatusti sen jälkeen ne tulee uniisi. saahan sen voimansiirron pois päältä ku muistais vaan kytkeä pois.. pari kertaa unohtunu, ja tyhjää kylvetty kunnes huomattu että kylläpä hitaasti tyhjenee säiliöt.. Vanhemmissa ei ole tuota kytkintä eikä tuo niin herkku ole kontata sen hännässä. Eikös pyörintävahti piipannu.
Lainaus käyttäjältä: nilihaara - 17.12.11 - klo:21:55Lainaus käyttäjältä: nänninnyplääjä - 17.12.11 - klo:21:40Lainaus käyttäjältä: nilihaara - 17.12.11 - klo:21:33 Jos on tiellä paljon siirtymiä niin ehdottomasti sellainen kone jossa ei voimansiirron ketju pyöri koko aikaa. Pari kertaa kun pidät ketjusulkeiset niin taatusti sen jälkeen ne tulee uniisi. saahan sen voimansiirron pois päältä ku muistais vaan kytkeä pois.. pari kertaa unohtunu, ja tyhjää kylvetty kunnes huomattu että kylläpä hitaasti tyhjenee säiliöt.. Vanhemmissa ei ole tuota kytkintä eikä tuo niin herkku ole kontata sen hännässä. Eikös pyörintävahti piipannu.mullon -00 mallin combimaster4000plus, siinä ainaki on kytkin. ja ne sähkölaatikot nakkasin mäkeen jo heti kättelyssä..
Lainaus käyttäjältä: nänninnyplääjä - 17.12.11 - klo:21:59Lainaus käyttäjältä: nilihaara - 17.12.11 - klo:21:55Lainaus käyttäjältä: nänninnyplääjä - 17.12.11 - klo:21:40Lainaus käyttäjältä: nilihaara - 17.12.11 - klo:21:33 Jos on tiellä paljon siirtymiä niin ehdottomasti sellainen kone jossa ei voimansiirron ketju pyöri koko aikaa. Pari kertaa kun pidät ketjusulkeiset niin taatusti sen jälkeen ne tulee uniisi. saahan sen voimansiirron pois päältä ku muistais vaan kytkeä pois.. pari kertaa unohtunu, ja tyhjää kylvetty kunnes huomattu että kylläpä hitaasti tyhjenee säiliöt.. Vanhemmissa ei ole tuota kytkintä eikä tuo niin herkku ole kontata sen hännässä. Eikös pyörintävahti piipannu.mullon -00 mallin combimaster4000plus, siinä ainaki on kytkin. ja ne sähkölaatikot nakkasin mäkeen jo heti kättelyssä.. Mä olin pitkäpinnasempi sähköjen kanssa, vasta viime keväänä irtosi toosa kun kaikki alkoi mättää, -95 dc eli varmaan esiaste combimasterista, hydraulisesti painotettavilla siemenvantailla.
Lainaus käyttäjältä: nilihaara - 17.12.11 - klo:22:09Lainaus käyttäjältä: nänninnyplääjä - 17.12.11 - klo:21:59Lainaus käyttäjältä: nilihaara - 17.12.11 - klo:21:55Lainaus käyttäjältä: nänninnyplääjä - 17.12.11 - klo:21:40Lainaus käyttäjältä: nilihaara - 17.12.11 - klo:21:33 Jos on tiellä paljon siirtymiä niin ehdottomasti sellainen kone jossa ei voimansiirron ketju pyöri koko aikaa. Pari kertaa kun pidät ketjusulkeiset niin taatusti sen jälkeen ne tulee uniisi. saahan sen voimansiirron pois päältä ku muistais vaan kytkeä pois.. pari kertaa unohtunu, ja tyhjää kylvetty kunnes huomattu että kylläpä hitaasti tyhjenee säiliöt.. Vanhemmissa ei ole tuota kytkintä eikä tuo niin herkku ole kontata sen hännässä. Eikös pyörintävahti piipannu.mullon -00 mallin combimaster4000plus, siinä ainaki on kytkin. ja ne sähkölaatikot nakkasin mäkeen jo heti kättelyssä.. Mä olin pitkäpinnasempi sähköjen kanssa, vasta viime keväänä irtosi toosa kun kaikki alkoi mättää, -95 dc eli varmaan esiaste combimasterista, hydraulisesti painotettavilla siemenvantailla.joo ite luovutin heti ku sähköpuoli ei kuulu erikoisosaamiseen, ois kait ne saanu pelaamaan ku ois käyttäny jotaki sähköputkimiestä paikalla.. mutta hommasin siihen lantapuolellekki mekaanisen säätöruuvin ja näillä mennään. ihan jees kone mutta meinaa välillä kaava-alueella käydä tiet kapeaksi..
Lainaus käyttäjältä: nänninnyplääjä - 17.12.11 - klo:22:18Lainaus käyttäjältä: nilihaara - 17.12.11 - klo:22:09Lainaus käyttäjältä: nänninnyplääjä - 17.12.11 - klo:21:59Lainaus käyttäjältä: nilihaara - 17.12.11 - klo:21:55Lainaus käyttäjältä: nänninnyplääjä - 17.12.11 - klo:21:40Lainaus käyttäjältä: nilihaara - 17.12.11 - klo:21:33 Jos on tiellä paljon siirtymiä niin ehdottomasti sellainen kone jossa ei voimansiirron ketju pyöri koko aikaa. Pari kertaa kun pidät ketjusulkeiset niin taatusti sen jälkeen ne tulee uniisi. saahan sen voimansiirron pois päältä ku muistais vaan kytkeä pois.. pari kertaa unohtunu, ja tyhjää kylvetty kunnes huomattu että kylläpä hitaasti tyhjenee säiliöt.. Vanhemmissa ei ole tuota kytkintä eikä tuo niin herkku ole kontata sen hännässä. Eikös pyörintävahti piipannu.mullon -00 mallin combimaster4000plus, siinä ainaki on kytkin. ja ne sähkölaatikot nakkasin mäkeen jo heti kättelyssä.. Mä olin pitkäpinnasempi sähköjen kanssa, vasta viime keväänä irtosi toosa kun kaikki alkoi mättää, -95 dc eli varmaan esiaste combimasterista, hydraulisesti painotettavilla siemenvantailla.joo ite luovutin heti ku sähköpuoli ei kuulu erikoisosaamiseen, ois kait ne saanu pelaamaan ku ois käyttäny jotaki sähköputkimiestä paikalla.. mutta hommasin siihen lantapuolellekki mekaanisen säätöruuvin ja näillä mennään. ihan jees kone mutta meinaa välillä kaava-alueella käydä tiet kapeaksi.. Eli tilinpäätökseen käyt Robin Hoodista erivärisiä postilaatikkoja tusinan.
Lainaus käyttäjältä: nilihaara - 17.12.11 - klo:22:31Lainaus käyttäjältä: nänninnyplääjä - 17.12.11 - klo:22:18Lainaus käyttäjältä: nilihaara - 17.12.11 - klo:22:09Lainaus käyttäjältä: nänninnyplääjä - 17.12.11 - klo:21:59Lainaus käyttäjältä: nilihaara - 17.12.11 - klo:21:55Lainaus käyttäjältä: nänninnyplääjä - 17.12.11 - klo:21:40Lainaus käyttäjältä: nilihaara - 17.12.11 - klo:21:33 Jos on tiellä paljon siirtymiä niin ehdottomasti sellainen kone jossa ei voimansiirron ketju pyöri koko aikaa. Pari kertaa kun pidät ketjusulkeiset niin taatusti sen jälkeen ne tulee uniisi. saahan sen voimansiirron pois päältä ku muistais vaan kytkeä pois.. pari kertaa unohtunu, ja tyhjää kylvetty kunnes huomattu että kylläpä hitaasti tyhjenee säiliöt.. Vanhemmissa ei ole tuota kytkintä eikä tuo niin herkku ole kontata sen hännässä. Eikös pyörintävahti piipannu.mullon -00 mallin combimaster4000plus, siinä ainaki on kytkin. ja ne sähkölaatikot nakkasin mäkeen jo heti kättelyssä.. Mä olin pitkäpinnasempi sähköjen kanssa, vasta viime keväänä irtosi toosa kun kaikki alkoi mättää, -95 dc eli varmaan esiaste combimasterista, hydraulisesti painotettavilla siemenvantailla.joo ite luovutin heti ku sähköpuoli ei kuulu erikoisosaamiseen, ois kait ne saanu pelaamaan ku ois käyttäny jotaki sähköputkimiestä paikalla.. mutta hommasin siihen lantapuolellekki mekaanisen säätöruuvin ja näillä mennään. ihan jees kone mutta meinaa välillä kaava-alueella käydä tiet kapeaksi.. Eli tilinpäätökseen käyt Robin Hoodista erivärisiä postilaatikkoja tusinan. en oo mitään rutannu, vaan ku tekivät perkeleet kapean tien kunnan keskustaan kanttikivetyksellä ni sen kans saa olla varovainen.. muutenki saa olla RENGASSULKEISISSA harva se kevät..