Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Nuorison kanssa ongelmia  (Luettu 3414 kertaa)

supersammakko

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • You're a slave to money then you die
Vs: Nuorison kanssa ongelmia
Suprsammakko käy siel kikkarinkulmilla juttelemassa teineille, ni ompi homma siltäosin sit taas kunnossa.
Jep, jep, jokainen saa kasvattaa teininsä itse, mä vastaan vain omistani. Mutta kyllä mä uskon siihen, että järkevän aikuisen läsnäolo kadulla vähentää järjestyshäiriöitä ja kenties sieltä voitaisiin saadaan porukkaa ohjattua myös kehittävimpien harrasrusten pariin. Vastuu on aina vanhemmilla, se että teini tungetaan ulos pois omien juhlien tieltä ei ole kasvattamista, se on hylkäämistä.

Jokainen piiskatkoon lastaan vaikka kolmiuraisella pumurinremmillä, mutta mä en sitä tee ja silti aion lapseni kasvattaa fiksummiksi kuin perus remmijengi voi edes kuvitella.

Tietty jos vanhempana olet niin heikko ettet kestä yhtään takaiskua, niin onhan se kova paikka kun teini ei olekkaan sellainen kuin isi tai äiti kuvittelee. No, remmiä vaan perseelle, kyllä sillä saadaan vaikka homus pois kun riittävästi piiskataan.
Nothing is Something Worth Doing

kujala

• Vieras
Se on tietyn tyyppistä kurittomuutta, joka johtuu oikeastaan siitä, että nuorille ei tule mitään seuraamuksia näistä rikkeistä.

m-i oli kerran nuorisolauman kanssa napit vastakkain, vieläpä semmoisessa paikassa, että yleisöä ei ollut näkemässä.....  ymmärsivät häipyä eikä ole senjälkeen näkynyt. Ymmärtävät, kun pannaan kova kovaa vasten.... ts. turpiin olisivat saaneet eikä todistajia olisi ollut.
Asetelma oli kyllä toisin, kummalla puolella oli todistajia ja kummalla ei?
Yksin ei parane ruveta riehumaan, tänäpä joutuu vaikeuksiin.
Ei-lainkuuliainen porukka tietää kyllä oikeutensa. >:(

roadman

• Vieras
Suprsammakko käy siel kikkarinkulmilla juttelemassa teineille, ni ompi homma siltäosin sit taas kunnossa.
Jep, jep, jokainen saa kasvattaa teininsä itse, mä vastaan vain omistani. Mutta kyllä mä uskon siihen, että järkevän aikuisen läsnäolo kadulla vähentää järjestyshäiriöitä ja kenties sieltä voitaisiin saadaan porukkaa ohjattua myös kehittävimpien harrasrusten pariin. Vastuu on aina vanhemmilla, se että teini tungetaan ulos pois omien juhlien tieltä ei ole kasvattamista, se on hylkäämistä.

Jokainen piiskatkoon lastaan vaikka kolmiuraisella pumurinremmillä, mutta mä en sitä tee ja silti aion lapseni kasvattaa fiksummiksi kuin perus remmijengi voi edes kuvitella.

Tietty jos vanhempana olet niin heikko ettet kestä yhtään takaiskua, niin onhan se kova paikka kun teini ei olekkaan sellainen kuin isi tai äiti kuvittelee. No, remmiä vaan perseelle, kyllä sillä saadaan vaikka homus pois kun riittävästi piiskataan.

Samaa mieltä super frogin kanssa. Remmi ei ole ratkaisu, vaan osoittaa vanhemman heikkouden selvittää vaikea tilanne väkivallalla. Onko väkivalta ratkaisu?
Meilläkään ei remmiin tartuta vaan asiat selvitetään muilla keinoin. Kaksi ärrää kun muistaa niin on jo vahvoilla. Rajat ja rakkaus, niillä menee jo pitkälle.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
ja tuntuu olevan paaaljon vanhempia joilta nuo ärräviat tulee esille kun katselee jälkikasvua!    hitto että joskus tekis mieli männä tirvaseen niitä vanhempia että ettekö te tampiot tosiaan nää mitä teette!                            itellä ei oo yhtään kersaa mutta sivusta joutuu seuraan muutamaa ja joskus tuntuu että huh huh millasta touhua harrastetaan!              joissain tapauksissa tuntuis jopa insesti pienenmältä rikokselta kuin tollanen heitteillejättö! :o

roadman

• Vieras
Saman huomion olen tehnyt kuin Oksa. Ongelman alku ei ole se teini vaan monasti teinin vanhemmat, kuten super sammakko kirjoittikin.

Itse omieni lasten kohdalla en aseta heidän elämälleen omalta osaltani muuta tavoitteita kuin hyvä tasapainoinen elämä. Itse saavat päättää mitä tekevät aikuisena elääkseen. Oma tehtäväni on tukea ja opastaa heitä siihen.

Aulis Anttila

• Vieras
Nuoriso ei ymmärrä Vladin neroutta...
Nuorten suosituimmat ehdokkaat presidentiksi ovat kokoomuksen Sauli Niinistö ja vihreiden Pekka Haavisto, kertoo nuorisojärjestö Allianssin TNS Gallupilta tilaama kyselytutkimus. Niinistö sai kyselyssä 33 prosentin ja Haavisto 12 prosentin kannatuksen. Väyrysen kannatus oli 4%.

Viikate

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ja ne ainoat vaihtoehdothan ovat remmiä ja jalkapuita tai Laissez-faire ja tehkää mitä haluatte?  ::)

Vastaus: eivät ole.
Maamies, muista, miss' onnesi on, riihesi rikkaus riippumaton!

- Ilmari Kianto -