Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Totaalinen hukkatyö  (Luettu 3394 kertaa)

JoHaRa

• Vieras
Totaalinen hukkatyö
Joskus... ottaa päähän.

Tänään vastaanotin tekstiviestin tunnetulta lihatalousalan yritykseltä. Esittivät kauniin toiveensa pihojen hiekoittamisesta jotta "rehu ja elukat kulkevat" paremmin ja toivotuissa aikatauluissa. Meille tuollainen auto ei ole kuitenkaan tulossa lähikuukausina, mutta hyvänä asiakkaana päätin silti hiekoittaa pihaa ja jopa suuren alueen valtiovallan ylläpitämään tietää sekä ns. kääntöpaikkaa. Meillähän on siis kääntöpaikka koska asumme umpikujassa...

Mutta ei vitt*! Kun olin saanut lapioitua 2 kottikärryllistä sepeliä pääkallokelikkoon, niin eikös perkel* tietä pitkin tullukin yhden "Tuotantoeläinten väkivaltaiseen ruokintaan erikoistuneen" liikeyrityksen koppiauto, joka SUURESTI ELVISTELLEN aloitti luvattoman kääntyilyn järjestämässäni sepelikössä. Kuskin horisontaalinen hymy oli kuuloelimissään ja silmistään paistoi se että tekoni kosketti hänen paatunutta sydäntään. Ilman sepelöintiäni autonsa olisi ajatutunut suurella todennäköisyydellä ikipetäjään joka veemäisyyksissään laskee jätteensä kesällä autoni katolle ja sen kattoluukulle. Sepeli kirskui agressiokoneiston väkivaltaisten rullien ja telojen alla. Kuskin hymy vain kasvoi hänen veksatessaan taas ja taas ja taas ees`taas.

Auto poistui pihalta lopulta. Jos en olisi sepelöinyt pihaa ja tietä niin olisin tienannut reilusti vetämällä auton männiköstä . Ja olisin saanut loistavat joulukorttikuvat "kilpailijan ahdingosta", joka nyt tietysti on selvillä muutenkin... ilman noita kuviakin.

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
Vs: Totaalinen hukkatyö
Aina ei voi voittaa. Voishan tuon asian ajatella niin että miksi hiekoitan tien postiautoa varten, joka tuo aina vain laskuja.......

Kamikatze

• Vieras
Vs: Wikipedia pulassa
Uskaltaako tuota vikipetiaa enää katsella ja linkittää kun joharan ooppelistakin olisi pitänyt maksaa vapaehtoinen katselumaksu.  Minä kun en sentään ooppelista ... ;D

emo-heikki

• Vieras
Uskaltaako tuota vikipetiaa enää katsella ja linkittää kun joharan ooppelistakin olisi pitänyt maksaa vapaehtoinen katselumaksu.  Minä kun en sentään ooppelista ... ;D

ooppelit pitäisi lailla kieltää ????

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....

Siin noissa Ooppeleissa on vikaa enemmän kuin laki sallii ja mun mielestä jokaiselle toiseen merkkiin vaihtaneena tulisi vannottaa etten ikinä osta Ooppelia.......jos eivät sitä itse ymmärrä.......

matso

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Vēnī, vīdī, vīcī.

Siin noissa Ooppeleissa on vikaa enemmän kuin laki sallii ja mun mielestä jokaiselle toiseen merkkiin vaihtaneena tulisi vannottaa etten ikinä osta Ooppelia.......jos eivät sitä itse ymmärrä.......

wir lieben autos vai miten se meni 8)

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....

wir lieben autos vai miten se meni 8)

Tarkoittanet leben autos vai mitä kotturoita ne kulloin ovatkaan......mulla kokemusta monestakin merkistä ja se Ooppeli ei ole välttämättä enää kärkisijoilla.....

Viimeksi muokattu: 16.12.11 - klo:19:13 kirjoittanut Luomujussi

Make

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mullekin tuli tuollainen viesti ja se hymyilytti, kun ei kuraa suurempaa liukkautta ole maillahalmeilla.
Mystinen kesälaatumies

Herra Banaani

• Vieras
Onko tuo Opel nyt niin surkia? Myydyimpien mallien listalla  on seitsemäntenä Opel Astra, sijalla  34 Opel Insignia, sijalla  52 Opwl Corsa.

http://www.autoopas.com/myydyimmat-autot.html

sorkkis

• Vieras
Hihhiihaa , voitteko olla hiljempaa .  ;D ;D ;D ;D

JoHaRa

• Vieras
Se... et .... ei .... saa .... Opelia toimimaan johtuu siitä että on ihan vitu* käsi  8)

-Osta Opel: Opiskele automekaanikoksi oppisopimuksella  8)

Opel on loistava auto. Se kuljettaa paikasta toiseen. SAMALLA se laajentaa kuljettajansa tajuntaa! Täytyy kuunnella autoa, täytyy haistella autoa. Jos jokun haisee oudolta niin syytä täytyy analysoida, usein hajun lähde onkin ohittanut kuorma-auto tai Toyota  ;D Ja voi helevetti jos Toyota ohittaa.. Se repii rinnasta ne rajuimmatkin tunteet.

Opel kasvattaa siis taitoja ja luonnetta. Myös potenssi on Opel-kuskeilla maailman paras ja kalut ovat keskimäärin suurimmat. Työkalut siis..

JOS... ihminen on kykenevätön tekniikassa, sähkötekniikassa ja hänen äö:nsä on heikko niin Opel on väärä valinta. Jos yksilö haluaa haasteita ja hän haluaa kehittää itseään niin valinta on .... Opel. 

Tää on niin yksinkertaista.

JoHaRa

• Vieras
Hukkatyö muuten jatkui.

Kirjastoauto tuli mutta jäi pihaan yli neljäksi tunniksi. Pelastajaksi soitettiin hiekka-auto joka tuli perille pakittamalla viimeiset 4,7 km.

Voi vitt* miksi se edellinen auto ei jäänyt jumiin  :o Kylän lehmien ekm-keskituotos olisi noussut 200 kg/lehmä jos ko. roina olisi valunut järveen  :o

nänninnyplääjä

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

sorkkis

• Vieras
Hukkatyö muuten jatkui.

Kirjastoauto tuli mutta jäi pihaan yli neljäksi tunniksi. Pelastajaksi soitettiin hiekka-auto joka tuli perille pakittamalla viimeiset 4,7 km.

Voi vitt* miksi se edellinen auto ei jäänyt jumiin  :o Kylän lehmien ekm-keskituotos olisi noussut 200 kg/lehmä jos ko. roina olisi valunut järveen  :o
Onhan sulla kaivuri , hiekoita sillä .  ???

maraani

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Hukkatyö muuten jatkui.

Kais lainasit loppuvuoden tarpeiksi kirjat samantien kun oli pysäkillä noinkin pitkään? Meillä onkin jonkinlainen poikkeus kirjastoauton kuljettajana - on meinaan simpsakan oloinen nuori nainen. Mulla melkein oli ennakkoluuloja hänen ajotaidoistaan... en kyl kirjastossa käy enkä autossakaan, mut menin oikein erikseen tervehtimään, kun puimuria lohkolta toiselle siirtäessä kohdalle sattui!  :D
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...