Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe konekaupalle nimeä.  (Luettu 50836 kertaa)

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: konekaupalle nimeä.
KKK. Kankaalta Koneet Käyttöösi...
Konekauppa kangas kannattaa, koneet keskellä kangasta, *****n keskellä kutiaa, kirput keskellä kainaloa, kankaan konekatos, keskivertoa komeampi konekauppias, komeat koneet kankaalta, kaukaa kannetut koneen, kankaan kova konekauppa, kankaan kovin kusettaja, Kettu kusi kulmalle, kovin kova kauppamies, jne
Nothing is Something Worth Doing

mies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1174
Vs: konekaupalle nimeä.
SurRealistic Things and Stuff

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Vs: konekaupalle nimeä.
Reatech
Reamachine

Ja pirkkalasta ollaan kohta nimestä osingoilla...

--noh,heitin noi kattelematta muiden firmojen nimiä....

Fuller

  • Vieras
Vs: konekaupalle nimeä.
Minä laittaisin vaikka aivan pilakseen nimeksi 80-luvulla toimineen Ford dealerin, Iisalmen urheiluliike Oy :D

Raudanmaa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 443
  • Sympaattinen ?
Vs: konekaupalle nimeä.
Con- Tractor Oy ......... ihme makuja .........apteekkaria tai vaniljaa ........... mulle villisika-juomaa
sielussani tumma laulu helää..............

nautafarmari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1865
Vs: konekaupalle nimeä.
Realistin kone ja tarvike  8)

nilihaara

  • Vieras
Vs: konekaupalle nimeä.
   Minä en voi äänestää kun en juo konjakkia.  ;D  11 vuotta on säilynyt kirjahyllyssä tuo a-marketilta joululahjaksi saama hieno ranskalainen laatujuoma joka tuli megan kaupasta. Ei vaan mee mulla alas, tosin lupasin juottaa sen muijalle jos euro kaatuu, tulee tuplaryminä kun hento muija ja heikko euro tömähtää lattiaan.  ;D

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: konekaupalle nimeä.
   Minä en voi äänestää kun en juo konjakkia.  ;D  11 vuotta on säilynyt kirjahyllyssä tuo a-marketilta joululahjaksi saama hieno ranskalainen laatujuoma joka tuli megan kaupasta. Ei vaan mee mulla alas, tosin lupasin juottaa sen muijalle jos euro kaatuu, tulee tuplaryminä kun hento muija ja heikko euro tömähtää lattiaan.  ;D

 Aina kannattaa äänestää, ei kait sitä itse ole pakko juoda? Saat heti kavereita kun ilmoitat konjakkitarjoilusta kylillä.  ;)
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

nilihaara

  • Vieras
Vs: konekaupalle nimeä.
   Minä en voi äänestää kun en juo konjakkia.  ;D  11 vuotta on säilynyt kirjahyllyssä tuo a-marketilta joululahjaksi saama hieno ranskalainen laatujuoma joka tuli megan kaupasta. Ei vaan mee mulla alas, tosin lupasin juottaa sen muijalle jos euro kaatuu, tulee tuplaryminä kun hento muija ja heikko euro tömähtää lattiaan.  ;D

 Aina kannattaa äänestää, ei kait sitä itse ole pakko juoda? Saat heti kavereita kun ilmoitat konjakkitarjoilusta kylillä.  ;)
   
  No tuolla oli jo monta niin hyvää että ei juokse ajatus enää....KMC oli ihan riittävän hyvä.

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: konekaupalle nimeä.
 Saa nähä kuka voittaa, vai keksiikö Realisti nuukuuksissaan itse jonkun nimen, ettei tarvis konua kenellekään luovuttaa??  ;D ;D ;D ;D
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: konekaupalle nimeä.
Rehti Realistin konekauppa

Kankaan Konetuonti, amerikkalaisia asiakkaita varten tuohon tarvis vielä keksiä jotain  ??? Kankaan Komiat Koneet lyhennettynä KKK
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

ijasja2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7115
Vs: konekaupalle nimeä.
Tuontiyritys tai tuttavallisemmin ImportEffort, IE. Kaikille tulee tuttu ja turvallinen olo jo nimestä ;D
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)

mf5465

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 232
Vs: konekaupalle nimeä.
Sievin konetuonti tai konetuonti Kangas  ;D

handetonttu

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 618
  • talvi yllätti autoilijat
Vs: konekaupalle nimeä.
Rehti Realistin konekauppa

Kankaan Konetuonti, amerikkalaisia asiakkaita varten tuohon tarvis vielä keksiä jotain  ??? Kankaan Komiat Koneet lyhennettynä KKK

jenkkilässä voi kkk aiheuttaa jotain mielleyhtymiä. Valkoinen huppu päähän ja syvään etelään kauppaa tekemään...

allekirjoittanut

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8414
Vs: konekaupalle nimeä.
Realistinen Realisointi.
Mystinen kesälaatumies