Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe BUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!  (Luettu 3344 kertaa)

nAGGI-nYLYGGI

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: BUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Huvittavintahan tässä kuitenkin on, että sinä oot tilannu koko kattauksen?  :D
Jos ei NH tuosta jontkosta mene yli, niin minä lupaan...

minä-itte

• Vieras
Huvittavintahan tässä kuitenkin on, että sinä oot tilannu koko kattauksen?  :D

Tottakai, aina pissapottaa myöden.

simmo

• Vieras

minä-itte

• Vieras
Uutuustuotteena on tulossa myyntiin Paavo & Vuokko -logolla varustettuja jalasmökkejä.

Sepedeus

• Vieras
Uutuustuotteena on tulossa myyntiin Paavo & Vuokko -logolla varustettuja jalasmökkejä.

Mää kuulin ,että Paavo&Vuokko kondomeja olis myynnissä. Vastaus Timo Soinin aborttikannaottoon.  ;D

Aulis Anttila

• Vieras
Kortsut...
Mää kuulin ,että Paavo&Vuokko kondomeja olis myynnissä. Vastaus Timo Soinin aborttikannaottoon.  ;D

Soinista ny viis - täs asias - mut mä kuulin Apollon käytävillä "varman tiedon" et Vladi-Väykky on pistelly niihi kortsuihi nupparilla reikiä, joo  ::) :P   ;D ;D

minä-itte

• Vieras
Vs: Kortsut...

Soinista ny viis - täs asias - mut mä kuulin Apollon käytävillä "varman tiedon" et Vladi-Väykky on pistelly niihi kortsuihi nupparilla reikiä, joo  ::) :P   ;D ;D

Ei olisi ollut tarvis, sillä keputuote pettää aina.

Aulis Anttila

• Vieras
Bwaaaaahahhhaaaaaaaaaaa :-) + Osuma :-)
Ei olisi ollut tarvis, sillä keputuote pettää aina.

;D ;D ;D   ;D ;D ;D

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

niinistö   pylväässä,   kanerva  sellissä, hammaskeiju  stumppi,  pinokkio jyrki

kokoomuksen  vaalirahoitukseen :P

Aulis Anttila

• Vieras
Homot...
niinistö   pylväässä,   kanerva  sellissä, hammaskeiju  stumppi,  pinokkio jyrki kokoomuksen  vaalirahoitukseen :P

Perussuomalaisten Pirkanmaan piiri antoi varoituksen hallituksensa jäsenelle Jani Viinikaiselle. Puolueen piirikokous päätti asiasta lauantaina yksimielisesti. Viinikainen on homovastaisen Facebook-ryhmän perustaja. Kangasalaisen miehen perustamassa Irti Setan otteesta -ryhmässä kirjoitettiin homoista halventavaan sävyyn.

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Homot...
niinistö   pylväässä,   kanerva  sellissä, hammaskeiju  stumppi,  pinokkio jyrki kokoomuksen  vaalirahoitukseen :P

Perussuomalaisten Pirkanmaan piiri antoi varoituksen hallituksensa jäsenelle Jani Viinikaiselle. Puolueen piirikokous päätti asiasta lauantaina yksimielisesti. Viinikainen on homovastaisen Facebook-ryhmän perustaja. Kangasalaisen miehen perustamassa Irti Setan otteesta -ryhmässä kirjoitettiin homoista halventavaan sävyyn.

kerkesit  siis  liittyä  ryhmään,,,,,telakoiduitteko  ::) ::) ::) ::) :P

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
eikö suomessa olekaan sananvapautta ?        miksi pitäis kaikkien kannattaa setaa?      en minä ainaskaan halua mitää homo hommaa kannattaa!