Huvittavintahan tässä kuitenkin on, että sinä oot tilannu koko kattauksen?
http://www.iltasanomat.fi/presidentinvaalit/vayryset-kuin-kuninkaallisia-huikea-vaalituote-markkinoille/art-1288434357650.html
Lainaus käyttäjältä: minä-itte - 10.12.11 - klo:08:29http://www.iltasanomat.fi/presidentinvaalit/vayryset-kuin-kuninkaallisia-huikea-vaalituote-markkinoille/art-1288434357650.html kuis alvit noista
Uutuustuotteena on tulossa myyntiin Paavo & Vuokko -logolla varustettuja jalasmökkejä.
Lainaus käyttäjältä: minä-itte - 10.12.11 - klo:12:08Uutuustuotteena on tulossa myyntiin Paavo & Vuokko -logolla varustettuja jalasmökkejä.Mää kuulin ,että Paavo&Vuokko kondomeja olis myynnissä. Vastaus Timo Soinin aborttikannaottoon.
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 10.12.11 - klo:12:15Lainaus käyttäjältä: minä-itte - 10.12.11 - klo:12:08Uutuustuotteena on tulossa myyntiin Paavo & Vuokko -logolla varustettuja jalasmökkejä.Mää kuulin ,että Paavo&Vuokko kondomeja olis myynnissä. Vastaus Timo Soinin aborttikannaottoon. Soinista ny viis - täs asias - mut mä kuulin Apollon käytävillä "varman tiedon" et Vladi-Väykky on pistelly niihi kortsuihi nupparilla reikiä, joo
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 10.12.11 - klo:12:20Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 10.12.11 - klo:12:15Lainaus käyttäjältä: minä-itte - 10.12.11 - klo:12:08Uutuustuotteena on tulossa myyntiin Paavo & Vuokko -logolla varustettuja jalasmökkejä.Mää kuulin ,että Paavo&Vuokko kondomeja olis myynnissä. Vastaus Timo Soinin aborttikannaottoon. Soinista ny viis - täs asias - mut mä kuulin Apollon käytävillä "varman tiedon" et Vladi-Väykky on pistelly niihi kortsuihi nupparilla reikiä, joo Ei olisi ollut tarvis, sillä keputuote pettää aina.
Lainaus käyttäjältä: minä-itte - 10.12.11 - klo:12:08Uutuustuotteena on tulossa myyntiin Paavo & Vuokko -logolla varustettuja jalasmökkejä.niinistö pylväässä, kanerva sellissä, hammaskeiju stumppi, pinokkio jyrki kokoomuksen vaalirahoitukseen
Lainaus käyttäjältä: Lehtimäki - 10.12.11 - klo:17:52Lainaus käyttäjältä: minä-itte - 10.12.11 - klo:12:08Uutuustuotteena on tulossa myyntiin Paavo & Vuokko -logolla varustettuja jalasmökkejä.niinistö pylväässä, kanerva sellissä, hammaskeiju stumppi, pinokkio jyrki kokoomuksen vaalirahoitukseen Perussuomalaisten Pirkanmaan piiri antoi varoituksen hallituksensa jäsenelle Jani Viinikaiselle. Puolueen piirikokous päätti asiasta lauantaina yksimielisesti. Viinikainen on homovastaisen Facebook-ryhmän perustaja. Kangasalaisen miehen perustamassa Irti Setan otteesta -ryhmässä kirjoitettiin homoista halventavaan sävyyn.