Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Napakymppikokö?!  (Luettu 5397 kertaa)

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Napakymppikokö?!
Nonnii, mun match made in heaven oli Eeva Bidee...huh!

http://www.vaalikone.fi/presidentti2012/kysymykset/
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

nilihaara

  • Vieras
Vs: Napakymppikokö?!
   Minulla vastaukseksi tuli 1. Soini, 2. Väykky ja peränpitäjinä  Niinistö ja vika oli Mooses.   Parempi näin. :)

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5922
Vs: Napakymppikokö?!
Nonnii, mun match made in heaven oli Eeva Bidee...huh!

http://www.vaalikone.fi/presidentti2012/kysymykset/

Aika pelottavaa.. Ykkösenä mooses...   :o

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Napakymppikokö?!
Hiukka ärsyttää, kun mun huonoin oli se komein Paavo. Se ainoo, jol olis ulkonäöksellisesti ja ilman dementiaa sekä rollaattoria mahdollisuus vetästä vielä se pakolline toinenkin tuotantokausi  :o
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Napakymppikokö?!
Pave ykkösenä, tietenkin, miinusta vain 14. Soini kakkosena ja hurrieukko viimeisenä, -317.

Kauan sitten, vaalikoneiden alkuaikoina oli myös mahdollisuus vastata:" en tiedä". Toimittaja kokeili,mitä saa, jos vastaa kaikkiin "en tiedä" Vastaus oli Elisabeth Rehn.

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Napakymppikokö?!
Hiukka ärsyttää, kun mun huonoin oli se komein Paavo. Se ainoo, jol olis ulkonäöksellisesti ja ilman dementiaa sekä rollaattoria mahdollisuus vetästä vielä se pakolline toinenkin tuotantokausi  :o

Voit siitä huolimatta äänestää Paavoa  :D

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Napakymppikokö?!
Vaalikoneen mukaan Arhimäki pärjää hyvin, kannatusta 34.9% ja "ketä oikeasti äänestät" hyvänä kakkosena. Taisipa käydä niin, että Niinistö sai vahvan vastaehdokkaan.

Paavo osaa ainakin edustaa, siitä on näyttöä:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011112514820413_uu.shtml

Vietti aikaansa KOMmunistien teatterissa...

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8432
Vs: Napakymppikokö?!
Huhhuh  Mooses, Haavisto, Biaudet, Arhinmäki
Mystinen kesälaatumies

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Napakymppikokö?!
Timpero ainoana plussalla, muut ukot (sis. Assayahin) noin -240...-290  :o

Bidèèllä olis paras lookki  ???

Kysymykset... miksi kysellään jotain homoasioita ja parveketupakointia  :o Ketä kiinnostaa. Jos Timppa valitaan niin saavatko homot tupakoida parvekkella, vai täytyykö heidän vetää sisällä ???

Miksi Sauli ei kampanjoi lauseella "Suomi - For Sale"  ::)
Jos Haavistosta tuloo pressa niin muuttuuko Suomi-neito Suomi-sukupuolineutraaliksi  :o

Sepedeus

  • Vieras
Noi sun ,,,,,tu
  Vaikka laitoin ,että pitää liittyä Natoon HETI, niin lykkäs Vätyksen ykköseksi. Tätä minä pelkäsin, Vätys ajaa sammutetuin lyhdyin suomea Natoon.  ;D

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Napakymppikokö?!
Hiukka ärsyttää, kun mun huonoin oli se komein Paavo. Se ainoo, jol olis ulkonäöksellisesti ja ilman dementiaa sekä rollaattoria mahdollisuus vetästä vielä se pakolline toinenkin tuotantokausi  :o

Voit siitä huolimatta äänestää Paavoa  :D
Ihan niinku me puhuttais eri Paavosta  :o
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

nänninnyplääjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2954
Vs: Napakymppikokö?!
saakeli, liponen ylivoimanen 60pojoa, väykky tokana niukasti plussalla, sitte timppa ja saukki. narhimääki -200, viimenen sija, onnea!! ;D ;D
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

matso

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 727
  • Vēnī, vīdī, vīcī.
Vs: Napakymppikokö?!
Hiukka ärsyttää, kun mun huonoin oli se komein Paavo. Se ainoo, jol olis ulkonäöksellisesti ja ilman dementiaa sekä rollaattoria mahdollisuus vetästä vielä se pakolline toinenkin tuotantokausi  :o

Voit siitä huolimatta äänestää Paavoa  :D
Ihan niinku me puhuttais eri Paavosta  :o



paavo on sitkee paavo vaikka se putoaa takapuolilleen niin sieltä se nousee kuin kurki suolta ja isänsä ijille elää niin kerkee vielä paljooonn.....

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Napakymppikokö?!
Huhhuh  Mooses, Haavisto, Biaudet, Arhinmäki
Tyylikäs sarja kyl, tuossa oppii jo itsestään ja aatemaailmastaan uusia puolia! Kateeks käyp  :D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Aulis Anttila

  • Vieras
Älä saateri...
Huhhuh  Mooses, Haavisto, Biaudet, Arhinmäki
Tyylikäs sarja kyl, tuossa oppii jo itsestään ja aatemaailmastaan uusia puolia! Kateeks käyp  :D

Mitääääääääääääääää... kerro heti... josko mäki oppisin omastani  ::) :P   ;D ;D