Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kuka tätä sikatuotannon vastaista hyökkäystä oikein ohjaa  (Luettu 12197 kertaa)

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Missä on takapirut?

Kansalle "sirkushuvia".

Mutta miksei koskaan, ei koskaan, ole kuvia korviaan myöten paskassa olevista nautaeläimistä, kolmenkymmenen asteen pakkasesta?

Uppoaisi kansaan kuin kuuma veitsi voihin.

Miettikääpä sitä, aikuisen oikeesti.

Veikkaisin sektorin """""närpes kepuja"""""", enkä tarkoita sikasektoria itseään, enkä edes viljamiestä.

Onhan kiistattomasti todettu eläinsuojelullisen periaatteen olevan heikoimmalla tolalla niillä parinkymmenen itikan nautatiloilla, jossa maidontuotannon loputtua jäähdytellään ja pidetään vain sen verran tuki-imureita, jotta kotieläintilan status säilyy.

Viimeksi muokattu: 22.11.11 - klo:05:25 kirjoittanut Eemeli

minä-itte

• Vieras
Sika-Sirkan torjuntavoitoilla on etelän sikatuotannon kansalliset tuet ajettu alas.

Hörhöjen sikalaiskut ovat kohdistuneet vain etelän kustannuskriisissä painivaan sikatuotantoon.

...ei enää ikinä Puran, Korkeaojan, Anttilan kaltaisia nollatason maatalousministereitä!!!

http://www.youtube.com/watch?v=xGES37mrKKg

...eukolle ei edes MEPien Virrankoski ja Itälä tarjoama lobbausapu kelvannut. Hyvä esimerkki siitä, kuinka suurella palkalla Eduskunnassa vuosikausia  istunut ihminen on täysin pihalla maatalouden kannattavuusrealismista.

S-L:n aikana viljelijäväestön (pl. C-alueen maito) tulot ovat pudonneet 17%, hallitusohjelman mukaan piti nousta.   Aamu-TV:ssä eukko kehui itseään ja ilmoitti jatkavansa maatalousministerinä EK-vaalien jälkeen.

Täälläpäin paikalliset MTK-yhdistykset yrittävät saada ihmisiä liikkeelle mm. järjestämällä teatteriretkiä, matkoja näyttelyihin jne.,,,,..huonolla menestyksellä. Etelän tuottajat ovat lopultakin tajunneet, että MTK on heidän vihollisensa numero yksi.

Viimeksi muokattu: 22.11.11 - klo:05:31 kirjoittanut minä-itte

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Miksi vain etelän tiloihin?

Siis kuka asiaa ohjaa.? Mistä ja keneltä  löytyy se tieto, minne suunnataan kuvaamaan?

Keskimääräinen nuori kaupunkilainen ei taatusti erota sikaa traktorista, saatika pääsi edes sisälle lukitsemattomaan sikalaan.

Tätä asiaa kannattaisi miettiä ihan eri lähestymiskulmasta, mitä tähän asti on totuttu näkemään.

Saatanan kapinalliset nuoret vouhottajat.  Jospa tämän takana onkin vallan muuta.

minä-itte

• Vieras
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011112114799243_uu.shtml

Kannattavuus on heikko, mutta vain AB-alueella MTK:n tundratuotantotukipolitiikan seurauksena.

MTK:n maine on ryvettynyt jo ajat sitten, erityisesti AB-alueen tuottajien keskuudessa.

Tapani

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Eemeli vielä vainoharhainenkin. Voi ressukkaa.

minä-itte

• Vieras

Etkö parempaa keksi?

Tapani

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Etkö parempaa keksi?
Ei oo keksittyä, kun näkeehän tuon Eemelin kirjotuksesta :) Pihalla kuin lumiukko.

minä-itte

• Vieras

Etkö parempaa keksi?
Ei oo keksittyä, kun näkeehän tuon Eemelin kirjotuksesta :) Pihalla kuin lumiukko.

Eemeli on hyvinkin tarkkaan perillä etelän tuottajan tilanteesta, sensijaan itse olet ihan pihalla.

Onhan tuollainen 165 000 € tuki yhdelle lappilaiselle maitutilalle pöyristyttävän korkea!

Viimeksi muokattu: 22.11.11 - klo:07:29 kirjoittanut minä-itte

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ulkona kuin lumiukko, toivottavasti, mutta mutta......

Koko EU-ajan olemme saaneet huomata c-alueen pohjattoman ja häikäilemättömän ahneuden ja vain ja ainoastaan kotiinpäin vedon, yhteisiä asioita ajettaessa, keinoja kaihtamatta. Kiistatta.

Tapani

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Etkö parempaa keksi?

Eemeli on hyvinkin tarkkaan perillä etelän tuottajan tilanteesta, sensijaan itse olet ihan pihalla.

Onhan tuollainen 165 000 € tuki yhdelle lappilaiselle maitutilalle pöyristyttävän korkea!
Tarkoitan tuota kirjoitusta muualta johdetuista videoinneista.

minä-itte

• Vieras

Etkö parempaa keksi?

Tarkoitan tuota kirjoitusta muualta johdetuista videoinneista.

Onhan noitten "närpeskepujen" toiminta ollut todella törkeää.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
nostaako kateus mahdollisesti mustaa päätään?   eikö ole hyvä että joku saa jotain ton tasoista tukea kun järjestelmä sen kerta mahdollistaa?     nekin rahat on poissa rysselin taskuista täällä suomessa käytössä!      etelän tuet valuu 90%-sti viron markkinoille!   lyhyt matka- helppo käydä!    ja taas valtio menettää!

rööri-roope

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Missä on takapirut?

Kansalle "sirkushuvia".

Mutta miksei koskaan, ei koskaan, ole kuvia korviaan myöten paskassa olevista nautaeläimistä, kolmenkymmenen asteen pakkasesta?

Uppoaisi kansaan kuin kuuma veitsi voihin.

Miettikääpä sitä, aikuisen oikeesti.

Veikkaisin sektorin """""närpes kepuja"""""", enkä tarkoita sikasektoria itseään, enkä edes viljamiestä.

Onhan kiistattomasti todettu eläinsuojelullisen periaatteen olevan heikoimmalla tolalla niillä parinkymmenen itikan nautatiloilla, jossa maidontuotannon loputtua jäähdytellään ja pidetään vain sen verran tuki-imureita, jotta kotieläintilan status säilyy.

******* Vit*u, sä oot hullu!
In vino veritas

Aulis Anttila

• Vieras
...hullu...
Missä on takapirut? Kansalle "sirkushuvia".  Mutta miksei koskaan, ei koskaan, ole kuvia korviaan myöten paskassa olevista nautaeläimistä, kolmenkymmenen asteen pakkasesta?  Uppoaisi kansaan kuin kuuma veitsi voihin. Miettikääpä sitä, aikuisen oikeesti. Veikkaisin sektorin """""närpes kepuja"""""", enkä tarkoita sikasektoria itseään, enkä edes viljamiestä. Onhan kiistattomasti todettu eläinsuojelullisen periaatteen olevan heikoimmalla tolalla niillä parinkymmenen itikan nautatiloilla, jossa maidontuotannon loputtua jäähdytellään ja pidetään vain sen verran tuki-imureita, jotta kotieläintilan status säilyy.
******* Vit*u, sä oot hullu!

Hulluus on pikkuvika systemaattisen tuotantoeläinten eläinrääkkäyksen rinnalla.