Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tiedonantaja  (Luettu 6019 kertaa)

yks.9

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Vs: Tiedekunta...
Sitäpaitsi, sisäpaisti, kommareilla on parhaat bileet.
Stalkuilla ainaski oli... sillo ennen vanhaa hyvään aikaan  ::) ;D ;D ...sillon ku keppilähetystä tehtii  ::) ;D ;D
On muuten totta. Jos halusi päästä pukille niin jotkut valtsikan ainejärjestöjen bileet tai yleensä vasemmisto suuntautuneet bileet oli kyllä ainakin 70-luvun loppupuolella Hesan yliopistopiireissä parhaat. Ah, se nuoruus. Vieläkin muistelee kaiholla kun hitaita tanssiessa kävi niin että lerssi liikahteli levottomasti (vasemmassa) lahkeessa ja tyttö ensin oli vähän silmät ymmyrkäisenä että mitäs tää nyt on ja sitten koitti ja silmät levisi. Sen jälkeen sitten olikin loppuillan ohjelma jo taattu... Ja tuo oli vielä niitä vuosia kun AIDS oli melko lailla tuntematon juttu ja vapaa seksi voimissaan. Ah niitä aikoja...

Mä oon valtiotieteilijä   ::) :P   ;D ;D
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

cosmic_cowboy

• Vieras

Olenpa juuri suorittanut itsekin yhden kurssin Valtsikassa. Ei ollut kovin vaikeaa.  :P Humanistipuolellakin tuli poikettua kurssin verran. Oli ihan hauska kurssi sekin. Yllättäen Viikissä on yhtä naisvaltaista kuin keskustassa.  :-* Otaniemen ankeudessa prinsessat pompottavat nörttipoikien laumoja.

emo-heikki

• Vieras
Vs: Tiedonantaja
Tää tiedonantajaporukka, on kyllä vähän samalaista kuin joku lahkolaisuus uskontopuolella.
Usko omaan oikeassa olemiseen on niin vahva, että terve järki hämärtyy ????

Aulis Anttila

• Vieras
Monta tiedekuntaa...
Olenpa juuri suorittanut itsekin yhden kurssin Valtsikassa. Ei ollut kovin vaikeaa.  :P Humanistipuolellakin tuli poikettua kurssin verran. Oli ihan hauska kurssi sekin. Yllättäen Viikissä on yhtä naisvaltaista kuin keskustassa.  :-* Otaniemen ankeudessa prinsessat pompottavat nörttipoikien laumoja.
  ;D ;D ;D ...munki aikana oli muotia, ei niinkää tarvis, suoritella mitä ihmeellisimpia peruskursseja... ja saiha niistä merkinnän mitkä kartutti taiten valittuina silloisia opintoviikkoja  :P ;D ...liikevaihtovero-oikeuden peruskurssia sorkkis ei ois läpässy... mä läpäsin... rimaa hipoen  :P  ;D ;D

Viimeksi muokattu: 20.11.11 - klo:20:23 kirjoittanut Aulis Anttila

Terminator

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Monta tiedekuntaa...
  ;D ;D ;D ...munki aikana oli muotia, ei niinkää tarvis, suoritella mitä ihmeellisimpia peruskursseja... ja saiha niistä merkinnän mitkä kartutti taiten valittuina silloisia opintoviikkoja  :P ;D ...liikevaihtovero-oikeuden peruskurssia sorkkis ei ois läpässy... mä läpäsin... rimaa hipoen  :P  ;D ;D

Ja siinäkin meni valtion rahat hukkaan.

Nim.Merk. Sidosryhmäviestinästä 3, arvosteluasteikolla 0-3. ;D
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

Suuri Ajattelija

• Vieras
Stalkuilla ainaski oli... sillo ennen vanhaa hyvään aikaan  ::) ;D ;D ...sillon ku keppilähetystä tehtii  ::) ;D ;D
On muuten totta. Jos halusi päästä pukille niin jotkut valtsikan ainejärjestöjen bileet tai yleensä vasemmisto suuntautuneet bileet oli kyllä ainakin 70-luvun loppupuolella Hesan yliopistopiireissä parhaat. Ah, se nuoruus. Vieläkin muistelee kaiholla kun hitaita tanssiessa kävi niin että lerssi liikahteli levottomasti (vasemmassa) lahkeessa ja tyttö ensin oli vähän silmät ymmyrkäisenä että mitäs tää nyt on ja sitten koitti ja silmät levisi. Sen jälkeen sitten olikin loppuillan ohjelma jo taattu... Ja tuo oli vielä niitä vuosia kun AIDS oli melko lailla tuntematon juttu ja vapaa seksi voimissaan. Ah niitä aikoja...

Niin on Väykkykin. Olitteko kurssikavereja?

Viikate

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Tiedonantaja.......
.......tuo vanha kunnon luokkatietoisen taistelevan marxilais-leniniläisen ainoa oikea tietolähde. Miten sen joku osuvasti tiivistikään: Rock, Marx ja vapaa seksi (+päihteet).

Vaikea sanoa kummat sitten ovat pahempia: ne vanhat taistolaiset jotka eivät muutu eivätkä haluakaan muuttua vai ne taistolaiset joilla takki on vuosien saatossa kääntynyt ympäri niin tiuhaan että napit ovat lennelleet aikoja sitten tiehensä.
Maamies, muista, miss' onnesi on, riihesi rikkaus riippumaton!

- Ilmari Kianto -

Aulis Anttila

• Vieras
Vladi-Väykky...
Niin on Väykkykin. Olitteko kurssikavereja?

Vladi-Väykky valmistu jo ku mä olin vasta fuksi.

mah

• Vieras
Minä olin maatalousoppilaitoksessa. :'(

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Monta tiedekuntaa...
P ;D ...liikevaihtovero-oikeuden peruskurssia sorkkis ei ois läpässy... mä läpäsin... rimaa hipoen  :P  ;D ;D
[/quote]

Mut nykyäänhän onkin tää alvihomma,sorkkis yrittää opettaa meitä siinä...

Hakamaa

• Vieras
Esko-Juhani oli tiedonantajan toimittaja noustessaan eduskuntaan, oli mm. Tornion järjestötalolla vakivieras agitoimassa kun lakkoasioissa siellä kokoonnuttiin. Lappilaisten äänet menikin sitten oppositiossa istuskeluun ja suunsoittoon.

Aulis Anttila

• Vieras
Opetus...
P ;D ...liikevaihtovero-oikeuden peruskurssia sorkkis ei ois läpässy... mä läpäsin... rimaa hipoen  :P  ;D ;D
[/quote]

Ei se häävi proffa oo toi sorkkis ku en mä kässää siitä alvistakaa mitää  :P  ;D ;D

Viimeksi muokattu: 21.11.11 - klo:08:52 kirjoittanut Aulis Anttila

minä-itte

• Vieras
Vs: Opetus...

Ei se häävi proffa oo toi sorkkis ku en mä kässää siitäkää mitää  :P  ;D ;D
[/quote]

Jos se onkin niinpäin että sää et ymmärrä korkeampaa matematiikkaa?

Aulis Anttila

• Vieras
Ihan täyttä roskaa... taas kerran...
Esko-Juhani oli tiedonantajan toimittaja noustessaan eduskuntaan

Otsikossa kaikki.

Aulis Anttila

• Vieras
Julkitunnustaminen...
Ei se häävi proffa oo toi sorkkis ku en mä kässää siitäkää mitää  :P  ;D ;D
Jos se onkin niinpäin että sää et ymmärrä korkeampaa matematiikkaa?
[/quote]

Mä oon julkisesti tunnustanu et en kässää... siks tilastotiede oli mulle vaa vitsi... ku kaikki käsittämätön naurattaa mua... nii ku toi Kepu... ja PerSut, joo  :P :P   ;D ;D ;D