Lainaus käyttäjältä: AimoMela - 20.11.11 - klo:18:02Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 20.11.11 - klo:14:00Lainaus käyttäjältä: cosmic_cowboy - 20.11.11 - klo:13:52Sitäpaitsi, sisäpaisti, kommareilla on parhaat bileet.Stalkuilla ainaski oli... sillo ennen vanhaa hyvään aikaan ...sillon ku keppilähetystä tehtii On muuten totta. Jos halusi päästä pukille niin jotkut valtsikan ainejärjestöjen bileet tai yleensä vasemmisto suuntautuneet bileet oli kyllä ainakin 70-luvun loppupuolella Hesan yliopistopiireissä parhaat. Ah, se nuoruus. Vieläkin muistelee kaiholla kun hitaita tanssiessa kävi niin että lerssi liikahteli levottomasti (vasemmassa) lahkeessa ja tyttö ensin oli vähän silmät ymmyrkäisenä että mitäs tää nyt on ja sitten koitti ja silmät levisi. Sen jälkeen sitten olikin loppuillan ohjelma jo taattu... Ja tuo oli vielä niitä vuosia kun AIDS oli melko lailla tuntematon juttu ja vapaa seksi voimissaan. Ah niitä aikoja...Mä oon valtiotieteilijä
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 20.11.11 - klo:14:00Lainaus käyttäjältä: cosmic_cowboy - 20.11.11 - klo:13:52Sitäpaitsi, sisäpaisti, kommareilla on parhaat bileet.Stalkuilla ainaski oli... sillo ennen vanhaa hyvään aikaan ...sillon ku keppilähetystä tehtii On muuten totta. Jos halusi päästä pukille niin jotkut valtsikan ainejärjestöjen bileet tai yleensä vasemmisto suuntautuneet bileet oli kyllä ainakin 70-luvun loppupuolella Hesan yliopistopiireissä parhaat. Ah, se nuoruus. Vieläkin muistelee kaiholla kun hitaita tanssiessa kävi niin että lerssi liikahteli levottomasti (vasemmassa) lahkeessa ja tyttö ensin oli vähän silmät ymmyrkäisenä että mitäs tää nyt on ja sitten koitti ja silmät levisi. Sen jälkeen sitten olikin loppuillan ohjelma jo taattu... Ja tuo oli vielä niitä vuosia kun AIDS oli melko lailla tuntematon juttu ja vapaa seksi voimissaan. Ah niitä aikoja...
Lainaus käyttäjältä: cosmic_cowboy - 20.11.11 - klo:13:52Sitäpaitsi, sisäpaisti, kommareilla on parhaat bileet.Stalkuilla ainaski oli... sillo ennen vanhaa hyvään aikaan ...sillon ku keppilähetystä tehtii
Sitäpaitsi, sisäpaisti, kommareilla on parhaat bileet.
Mä oon valtiotieteilijä
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 20.11.11 - klo:19:42Mä oon valtiotieteilijä Olenpa juuri suorittanut itsekin yhden kurssin Valtsikassa. Ei ollut kovin vaikeaa. Humanistipuolellakin tuli poikettua kurssin verran. Oli ihan hauska kurssi sekin. Yllättäen Viikissä on yhtä naisvaltaista kuin keskustassa. Otaniemen ankeudessa prinsessat pompottavat nörttipoikien laumoja.
Viimeksi muokattu: 20.11.11 - klo:20:23 kirjoittanut Aulis Anttila
Lainaus käyttäjältä: cosmic_cowboy - 20.11.11 - klo:20:16Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 20.11.11 - klo:19:42Mä oon valtiotieteilijä Olenpa juuri suorittanut itsekin yhden kurssin Valtsikassa. Ei ollut kovin vaikeaa. Humanistipuolellakin tuli poikettua kurssin verran. Oli ihan hauska kurssi sekin. Yllättäen Viikissä on yhtä naisvaltaista kuin keskustassa. Otaniemen ankeudessa prinsessat pompottavat nörttipoikien laumoja. ...munki aikana oli muotia, ei niinkää tarvis, suoritella mitä ihmeellisimpia peruskursseja... ja saiha niistä merkinnän mitkä kartutti taiten valittuina silloisia opintoviikkoja ...liikevaihtovero-oikeuden peruskurssia sorkkis ei ois läpässy... mä läpäsin... rimaa hipoen
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 20.11.11 - klo:19:42Lainaus käyttäjältä: AimoMela - 20.11.11 - klo:18:02Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 20.11.11 - klo:14:00Lainaus käyttäjältä: cosmic_cowboy - 20.11.11 - klo:13:52Sitäpaitsi, sisäpaisti, kommareilla on parhaat bileet.Stalkuilla ainaski oli... sillo ennen vanhaa hyvään aikaan ...sillon ku keppilähetystä tehtii On muuten totta. Jos halusi päästä pukille niin jotkut valtsikan ainejärjestöjen bileet tai yleensä vasemmisto suuntautuneet bileet oli kyllä ainakin 70-luvun loppupuolella Hesan yliopistopiireissä parhaat. Ah, se nuoruus. Vieläkin muistelee kaiholla kun hitaita tanssiessa kävi niin että lerssi liikahteli levottomasti (vasemmassa) lahkeessa ja tyttö ensin oli vähän silmät ymmyrkäisenä että mitäs tää nyt on ja sitten koitti ja silmät levisi. Sen jälkeen sitten olikin loppuillan ohjelma jo taattu... Ja tuo oli vielä niitä vuosia kun AIDS oli melko lailla tuntematon juttu ja vapaa seksi voimissaan. Ah niitä aikoja...Mä oon valtiotieteilijä Niin on Väykkykin. Olitteko kurssikavereja?
P ...liikevaihtovero-oikeuden peruskurssia sorkkis ei ois läpässy... mä läpäsin... rimaa hipoen
Viimeksi muokattu: 21.11.11 - klo:08:52 kirjoittanut Aulis Anttila
Lainaus käyttäjältä: iskra - 21.11.11 - klo:06:04P ...liikevaihtovero-oikeuden peruskurssia sorkkis ei ois läpässy... mä läpäsin... rimaa hipoen Mut nykyäänhän onkin tää alvihomma,sorkkis yrittää opettaa meitä siinä...
Esko-Juhani oli tiedonantajan toimittaja noustessaan eduskuntaan
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 21.11.11 - klo:08:48Lainaus käyttäjältä: iskra - 21.11.11 - klo:06:04P ...liikevaihtovero-oikeuden peruskurssia sorkkis ei ois läpässy... mä läpäsin... rimaa hipoen Mut nykyäänhän onkin tää alvihomma,sorkkis yrittää opettaa meitä siinä...Ei se häävi proffa oo toi sorkkis ku en mä kässää siitäkää mitää