Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Rullaovi/kangasnosto-ovi  (Luettu 15371 kertaa)

turbox

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 195
Rullaovi/kangasnosto-ovi
Onko kenelläkään kokemusta kylmäntilan ovena? Champion Door, Mesvac ja Kinema ainakin niitä tekee. Hintakin kiinnostaa, jos joku on hankkinut. 6500*4000 kokoiseen aukkoon pitäisi sellainen laittaa, mikäli hinta on yhtään sinnepäinkään.

Wejjo

  • Luomumaitoklubi
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2232
Vs: Rullaovi/kangasnosto-ovi
http://www.latter.ee/fi/tl112_1_fi.php  Sivut ihan hirveät, eikä aukea kaikilla selaimilla oikein. Mutta taitavat olla ihan kilpailukykyisiä muuten

vms1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6759
  • Pitäisiköhän teksti edes joskus oikolukea.
Vs: Rullaovi/kangasnosto-ovi
nykyinen herkkusieniovi, silloinen nivalan kaihdin oli kototilalla käytössä. 2 kpl 8*4 m jotka oli katkottu keskeltä niin että muodostu auki ollessa 4 kpl 4*4 metrisiä aukkoa. Nämä olivat siis laskostuvia. Melko kalliita olivat ja toimitusvirheenä oli 50 milliä liian leveät eli tilattiin 3950 milliä leveinä ja tuli 4000:na. Teetätti huomattavan paljon lisätyötä asennuksessa. Sähkösellä nstolla olivat melko hitaita ja jostainsyystä moottorit oli alimitoitettuja joten ei jaksanut kunnolla nostaa varsinkaan pakkasessa. Muuten suosittelen "käyttö" halliin eli kun kuljetaan paljon ulos ja sisään niin saa vaikka koko sivun kerralla auki ja samoiten ei haittaa tuulet avatessa eikä ovet ole toisten tiellä auki ollessa. Todennäköisesti tekniikka on vahvistunut ja parantunut mutta suosittelen kauppakirjaan kirjaamisen että ovien pitää toimia joka säässä niin kuin on tarkoitettu jotta ei tule tällaisia ikäviä tapauksia että ovet ei jaksa nousta jos verhot on kohmeiset. Kun ottaa sähköisellä nostolla niin vähintään pitävillä kytkimillä jolloin ei tarvitse kun painaa katkaisinta niin seinä nousee itsestään ylös asti tai sitten kaukosäädöllä koneen kopista.

Niin viellä että ulkokäyttöön laskostuvat ja sisälle voi harkita rullautuvia. Rullautuva ei taida esimerkiksi lumipyryssä pelata kauheen hyvin jos verhon paksuus kaksinkertaistuu kun siihen tulee lunta.

Viimeksi muokattu: 14.11.11 - klo:08:48 kirjoittanut vms1

Älä usko sitä mitä agrosta luet, mutta muista kertoa se naapurille.

Hyvä jos puoletkaan totta.

Maataloudella on mahdollisuus tulla miljonääriksi.............

jos on miljardööri aloittaessa.

matso

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 727
  • Vēnī, vīdī, vīcī.
Vs: Rullaovi/kangasnosto-ovi
mulla on verhoovi rehusiilossa joka on 12 levee ja 6 metriä korkea siinä oon keskellä tuuliverho ja ylä ja ala puoli umpinainen toimii niin kuin liukuovi vedetään syrjään ja menee pieneen kasaan. se on sen etu että saa reunaan tai toiseen vedettyä ja menee pieneen kasaan . saa eri värisinä ja mulla lukee tilan nimi isoin kirjaimin siisti.... :) :) :)
ja maksoi tonnin tasan

realisti

  • Vieras
Vs: Rullaovi/kangasnosto-ovi
mulla on verhoovi rehusiilossa joka on 12 levee ja 6 metriä korkea siinä oon keskellä tuuliverho ja ylä ja ala puoli umpinainen toimii niin kuin liukuovi vedetään syrjään ja menee pieneen kasaan. se on sen etu että saa reunaan tai toiseen vedettyä ja menee pieneen kasaan . saa eri värisinä ja mulla lukee tilan nimi isoin kirjaimin siisti.... :) :) :)
ja maksoi tonnin tasan

mistä olet ostanut? tuo tonni ei kuullosta pahalta. Ittelle pitäisi löytää peittoa 5m korkeeseen ja 27m leveeseen reikään. Tommonen pressu-liukuovi olis pätevä, tekis kahdesta palasta. Weckmanin omat liukuovet oli hinnaltaan luokkaa 7000€, jäi sitten ottamatta  >:(

-Joomies-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1131
Vs: Rullaovi/kangasnosto-ovi
mulla on verhoovi rehusiilossa joka on 12 levee ja 6 metriä korkea siinä oon keskellä tuuliverho ja ylä ja ala puoli umpinainen toimii niin kuin liukuovi vedetään syrjään ja menee pieneen kasaan. se on sen etu että saa reunaan tai toiseen vedettyä ja menee pieneen kasaan . saa eri värisinä ja mulla lukee tilan nimi isoin kirjaimin siisti.... :) :) :)
ja maksoi tonnin tasan

mistä olet ostanut? tuo tonni ei kuullosta pahalta. Ittelle pitäisi löytää peittoa 5m korkeeseen ja 27m leveeseen reikään. Tommonen pressu-liukuovi olis pätevä, tekis kahdesta palasta. Weckmanin omat liukuovet oli hinnaltaan luokkaa 7000€, jäi sitten ottamatta  >:(
Vastataan jonkun toisen puolesta. Viime syksynä vertailin pressuovia, MT-peite ja Champion olivat vaihtoehtoina, Championissa hintaa oli 50 % enemmän.
Kun aukon leveys on tuota luokkaa voi olla paikallaan jakaa se ainakin kolmeen tai neljään osaan, välillä on varmaan tolppia. Helpottaa avaamista ja sulkemista tuulisella säällä..
Se mikä ei tapa, se vituttaa

matso

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 727
  • Vēnī, vīdī, vīcī.
Vs: Rullaovi/kangasnosto-ovi
Noin leveä varmaan kannattaa tehdä kahdesta palasta tulee painoa jonkun verran vois olla vaikeampi vetää. tuuliverho väliin niin ei puistele sillä keinoin. meillä päin on firma joka tekee esim rekkoloihin lava peittteet, resssut yms... näitä oviverhoja näkee esim rauta kauppojen  varastoissa. 

matso

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 727
  • Vēnī, vīdī, vīcī.
Vs: Rullaovi/kangasnosto-ovi
niin kysyit firman nimeä JP-suoja peite. tuohon hintaan kuului oviverho minulla oli itselläni ovikiskoa laitoin siitä . on ollut useampi vuosi olen tyytyväinen .

Naturalis

  • Vieras

Kenni

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 284
  • Nyt huudetaan!
Vs: Rullaovi/kangasnosto-ovi
www.tammteoll.fi

Nää oli reilusti yli puolet halvempia champpiooneihin verrattuna.

kaju

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 144
  • Pohjalla on hyvä olla, ei voi vajota alemmas
Vs: Rullaovi/kangasnosto-ovi
Mulla agrotellin ovet ollu ny 6v eikä mitään proleemia ollu, olen tyytyväinen tohon ratkaisuun
vanheneminen on pakollista
aikuistuminen vapaaehtoista

sikaniska

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 274

jasso

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3
Vs: Rullaovi/kangasnosto-ovi
Mesvacilla on paras tarjonta ja laatusuhde mitä markinoilta löytyy. tuotteet tehty kovaan ammatti ja teollisuuskäyttöön. Ei ehkä halvimpia mutta ei aina halvinta kannata ostaakkaan.

PS.itse tunnen kyseiset tuotteet.

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Rullaovi/kangasnosto-ovi
Mesvacilla on paras tarjonta ja laatusuhde mitä markinoilta löytyy. tuotteet tehty kovaan ammatti ja teollisuuskäyttöön. Ei ehkä halvimpia mutta ei aina halvinta kannata ostaakkaan.

PS.itse tunnen kyseiset tuotteet.
Eli myyt tai valmistat.

Olen eri mieltä. Agrotelilla tai M&T-Farmsilla on pressuovista laadukkaimmat, jos isoja aukkoja on suljettava.
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

jasso

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3
Vs: Rullaovi/kangasnosto-ovi
Nyt en puhu pressuovista vaan konekäyttöisistä ovista. rulla,- kangas,-nosto,- taitto-ovista. huolto ja varaosa toimitus pelaa