Viime kesänä olin moottoripyörällä liikenteessä MC kierteli sitä tilan pihalla, ja niinku lapsi karkkikaupasa tuumas: Kävisinkö hakkeen postin kujansuusta tuolla sun pyörällä? -Tottakai, käy vaan:vastasin.3 kertaa MC käynnisti sen ja yhtä monta kertaa sammutti koittaessaan lähtä liikkeelle. Tietenki siinä pääsi pikku virne, jolloin MC:n reaktio tyhjensi pikkulinnut koivuista: KAIKKIA SAATANA PÄRRIÄ SITÄ LAITETAAN, OISIT PERKELE OSTANU HEVOSEN!!!!!
Lainaus käyttäjältä: Rebel - 05.11.11 - klo:17:48Viime kesänä olin moottoripyörällä liikenteessä MC kierteli sitä tilan pihalla, ja niinku lapsi karkkikaupasa tuumas: Kävisinkö hakkeen postin kujansuusta tuolla sun pyörällä? -Tottakai, käy vaan:vastasin.3 kertaa MC käynnisti sen ja yhtä monta kertaa sammutti koittaessaan lähtä liikkeelle. Tietenki siinä pääsi pikku virne, jolloin MC:n reaktio tyhjensi pikkulinnut koivuista: KAIKKIA SAATANA PÄRRIÄ SITÄ LAITETAAN, OISIT PERKELE OSTANU HEVOSEN!!!!! Lähtikö väärällä nimimerkillä? Ei lähtenyt, mulla ei oo ku tämä yks nimimerkki. Tuon MC:n oon kyllä lainannu täälyä foorumilta, koska se sopii isäukon statukseen.
Lainaus käyttäjältä: cosmic_cowboy - 05.11.11 - klo:17:50Lainaus käyttäjältä: Rebel - 05.11.11 - klo:17:48Viime kesänä olin moottoripyörällä liikenteessä MC kierteli sitä tilan pihalla, ja niinku lapsi karkkikaupasa tuumas: Kävisinkö hakkeen postin kujansuusta tuolla sun pyörällä? -Tottakai, käy vaan:vastasin.3 kertaa MC käynnisti sen ja yhtä monta kertaa sammutti koittaessaan lähtä liikkeelle. Tietenki siinä pääsi pikku virne, jolloin MC:n reaktio tyhjensi pikkulinnut koivuista: KAIKKIA SAATANA PÄRRIÄ SITÄ LAITETAAN, OISIT PERKELE OSTANU HEVOSEN!!!!! Lähtikö väärällä nimimerkillä? Ei lähtenyt, mulla ei oo ku tämä yks nimimerkki. Tuon MC:n oon kyllä lainannu täälyä foorumilta, koska se sopii isäukon statukseen.