Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Millä kulkuneuvolla liikutte?  (Luettu 7326 kertaa)

cosmic_cowboy

• Vieras
Vs: Millä kulkuneuvolla liikutte?
Viime kesänä olin moottoripyörällä liikenteessä MC kierteli sitä tilan pihalla, ja niinku lapsi karkkikaupasa tuumas: Kävisinkö hakkeen postin kujansuusta tuolla sun pyörällä?   
-Tottakai, käy vaan:vastasin.

3 kertaa MC käynnisti sen ja yhtä monta kertaa sammutti koittaessaan lähtä liikkeelle. Tietenki siinä pääsi pikku virne, jolloin MC:n reaktio tyhjensi pikkulinnut koivuista: KAIKKIA SAATANA PÄRRIÄ SITÄ LAITETAAN, OISIT PERKELE OSTANU HEVOSEN!!!!!    8)

Lähtikö väärällä nimimerkillä?  ;)

Täpinäreiska

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Caddy, TDIGolfi, MB AMG, Tranportteri ja jemmassa Volvo 240 turbo.
Täp-management. Sponsored by yhteiskunta.

Rebel

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Viime kesänä olin moottoripyörällä liikenteessä MC kierteli sitä tilan pihalla, ja niinku lapsi karkkikaupasa tuumas: Kävisinkö hakkeen postin kujansuusta tuolla sun pyörällä?   

3 kertaa MC käynnisti sen ja yhtä monta kertaa sammutti koittaessaan lähtä liikkeelle. Tietenki siinä pääsi pikku virne, jolloin MC:n reaktio tyhjensi pikkulinnut koivuista: KAIKKIA SAATANA PÄRRIÄ SITÄ LAITETAAN, OISIT PERKELE OSTANU HEVOSEN!!!!!    8)

Ei lähtenyt, mulla ei oo ku tämä yks nimimerkki. Tuon MC:n oon kyllä lainannu täälyä foorumilta, koska se sopii isäukon statukseen.
Valonnäyttäjä on pirun tärkiä mies...mutta harvoin siihen parasta miestä...

taisker

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
tilalla oli ennen claysoni,deutz useampi,ja mersu,hilux
nykyään sampo valtra useampi ja skoda,kia
aika karu juttu

nänninnyplääjä

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Ei lähtenyt, mulla ei oo ku tämä yks nimimerkki. Tuon MC:n oon kyllä lainannu täälyä foorumilta, koska se sopii isäukon statukseen.
;D ;D
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut