Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ihannenainen  (Luettu 11856 kertaa)

de Citonni

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Ihannenainen
Mun ihannenainen on toi mun oma vaimo.  :-* sille.
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Tuulia

• Vieras
Mun ihannenainen on Minä-Itte.          :D

de Citonni

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Don't dream your life, live your dreams.
Mun ihannenainen on Minä-Itte.          :D

Oleksää mesomaken mies?  :o :o :o
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Tuulia

• Vieras

Greenpwr

• Vieras
Mun ihannenainen on toi mun oma vaimo.  :-* sille.

Avokulta ihailuttaa, ruokaa laittava mies on kuulemma seksikäs, nälkä voi kuitenkin olla yksi (lisä)syy esiliekitykseen...niin makaa kuin friteeraa...

Horttaukko

• Vieras
Mun ihannanainen olis sellanen mun kokonen, rintava blondi, sais mielellään olla tatuointeja ja lävistyksiä hänelläkin. Estoton luonne ja komea poikaystävä, jota ei tarvitseisi kauheesti houkutella kimppaan  8)

Tatuoinnit ja varsinkin lävistykset rumentaa naista melkoisesti, kauniskin nainen voi helposti pilata kauneutensa tatuoinneilla ja lävistyksillä...no okei, myönnyn sen verran että  jokin pieni  muutama sentti kertaa muutama sentti kokoinen kaunis tatuointi jossain olkapäässä vielä menettelee.

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Cortneyn ihannenainen:

http://www.youtube.com/watch?v=fpXsBc0i3K8

Ei hullumpaa.  ;D
Kui mää ain olen paras?

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Cortneyn ihannenainen:

http://www.youtube.com/watch?v=fpXsBc0i3K8

Ei hullumpaa.  ;D
Joo tää on se Domino-nainen. Sellanen on kyl parempi kuin Jyväshyvän Paussi-nainen. Menopaussi...
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Horttaukko

• Vieras
Courtney saattaa  olla vähän tämän tyyppinen, tosin  vanhempaa vuosikertaa kuin videon tyttö:

http://www.youtube.com/watch?v=1g5CVwNvBPc&feature=related

mah

• Vieras
Ihannenainen, mikäli sellaista hakee, niin jää kokonaan ilman naista ????
Täytyy tehdä kompromisseja, tyytyä siihen johon on mahdollisuuksia ....Pitää muistaa se, että se on naisen geeneissä, että se kattelee aina sitä, että pystyykö mies perheestä huolehtiin ????
Juuri näin. Reikä se on lampaallakin.

JoHaRa

• Vieras
Monen ihannenainen on isokokoinen ja isosyömäinen. Terve ja poikii nopeasti sekä vähällä vaivalla. Hyville jaloille annetaan paljon arvoa ja sille että se lypsää 11000 vuodessa  ;D

Horttaukko

• Vieras
Monen ihannenainen on isokokoinen ja isosyömäinen. Terve ja poikii nopeasti sekä vähällä vaivalla. Hyville jaloille annetaan paljon arvoa ja sille että se lypsää 11000 vuodessa  ;D

Taas näitä JoHaRan kaksimielisyyksiä  :D

Joo, lypsää ukolta 11 000 euroa vuodessa vaatteisiin, kenkiin,  meikkeihin,  koruihin, kosmetologikäynteihin, kauneusleikkauksiin ym. ym. naisten menoihin.  ;D

Viimeksi muokattu: 03.11.11 - klo:17:24 kirjoittanut Horttaukko

Jätkä

• Vieras
Minkäslainen on Agronetin miesten ihannenainen?

Omaa ihannenaistani ei tarvitse kovin monisanaisesti kuvailla, riittää kun toteaa että hän on täydellinen Courtneyn (olettaen että C on todellakin nainen) vastakohta.

Hän on yhden miehen nainen, joka ei ole muiden miesten kanssa maannut, hän ei puhu ruokottomuuksia, rivouksia ja irstauksia, hän pukeutuu siveästi  kukkamekkoon, joka ylettyy vähintään  nilkkoihin asti, enemmän ihoa hän näyttää vain minulle ja sitäkin vain makuuhuoneessamme,  hän on pullantuoksuinen kodin hengetär, joka palvelee auliisti minua, kun tulen illalla kotiin  väsyneenä raskaan kaurankiilloituspäivän jälkeen.

Hän ei juoruile kylillä meidän perheemme asioista, eikä  muistakaan asioista.

Hän ei myöskään koskaan lähde kaupunkiin viettämään "tyttöjen iltaa", koska tietää että olen aika mustasukkainen.
-horttana laskettelee lööperiä,ei tuollaista naista enää Suomesta löydy. >:(

Ei ehkä Suomesta, mutta ulkomailta kuvatunlaisia naisia  löytyy runsaasti.

Tarkoitatko avatartasi?

Tuulia

• Vieras

Taas näitä JoHaRan kaksimielisyyksiä  :D

Joo, lypsää ukolta 11 000 euroa vuodessa vaatteisiin, kenkiin,  meikkeihin,  koruihin, kosmetologikäynteihin, kauneusleikkauksiin ym. ym. naisten menoihin.  ;D
;D

Ota kaunis, sillä kauniit eivät tarvi kauneusleikkauksia.

Horttaukko

• Vieras
Minkäslainen on Agronetin miesten ihannenainen?

Omaa ihannenaistani ei tarvitse kovin monisanaisesti kuvailla, riittää kun toteaa että hän on täydellinen Courtneyn (olettaen että C on todellakin nainen) vastakohta.

Hän on yhden miehen nainen, joka ei ole muiden miesten kanssa maannut, hän ei puhu ruokottomuuksia, rivouksia ja irstauksia, hän pukeutuu siveästi  kukkamekkoon, joka ylettyy vähintään  nilkkoihin asti, enemmän ihoa hän näyttää vain minulle ja sitäkin vain makuuhuoneessamme,  hän on pullantuoksuinen kodin hengetär, joka palvelee auliisti minua, kun tulen illalla kotiin  väsyneenä raskaan kaurankiilloituspäivän jälkeen.

Hän ei juoruile kylillä meidän perheemme asioista, eikä  muistakaan asioista.

Hän ei myöskään koskaan lähde kaupunkiin viettämään "tyttöjen iltaa", koska tietää että olen aika mustasukkainen.
-horttana laskettelee lööperiä,ei tuollaista naista enää Suomesta löydy. >:(

Ei ehkä Suomesta, mutta ulkomailta kuvatunlaisia naisia  löytyy runsaasti.

Tarkoitatko avatartasi?

Jos vastaan että kyllä, niin silloinhan paljastun tekopyhäksi.  ;) :D 8)