Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ihannenainen  (Luettu 11786 kertaa)

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Ihannenainen
Kannattais otta n  eekerinainen.

Tulee halvaks kun ei tarvii rusketuttaa etelän reissuilla.
Kui mää ain olen paras?

Aulis Anttila

• Vieras
Nainen...
Kannattais otta n  eekerinainen. Tulee halvaks kun ei tarvii rusketuttaa etelän reissuilla.

Eikä ku lappilainen... niillä on römpeli poikittain  ::)  ;D ;D

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Nainen...
Kannattais otta n  eekerinainen. Tulee halvaks kun ei tarvii rusketuttaa etelän reissuilla.

En tiedä syntyperäisistä, mutta sen tiedän, että suoraan alenevassa polvessa ei ole. ;)
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

bouli

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mun ihannanainen olis sellanen mun kokonen, rintava blondi, sais mielellään olla tatuointeja ja lävistyksiä hänelläkin. Estoton luonne ja komea poikaystävä, jota ei tarvitseisi kauheesti houkutella kimppaan  8)

Tatuoinnit ja varsinkin lävistykset rumentaa naista melkoisesti, kauniskin nainen voi helposti pilata kauneutensa tatuoinneilla ja lävistyksillä...no okei, myönnyn sen verran että  jokin pieni  muutama sentti kertaa muutama sentti kokoinen kaunis tatuointi jossain olkapäässä vielä menettelee.
Mä olen ehdottomasti samaa mieltä!

Greenpwr

• Vieras

Keski-kokoiset pojat aikanaan sanoivat, että turkkilaisilla on värkki poikittain, siitä on sen verran aikaa, että on jo kerinnyt kääntyi ihan kokonaan alaspäin, btw...miksi tämä poikittaisuus haltiaansa viehättää? Kuta enempi jalkoja levittää, sitä tiukemmaks värkki kirii...

Guarter

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Minkäslainen on Agronetin miesten ihannenainen?

Omaa ihannenaistani ei tarvitse kovin monisanaisesti kuvailla, riittää kun toteaa että hän on täydellinen Courtneyn (olettaen että C on todellakin nainen) vastakohta.

Hän on yhden miehen nainen, joka ei ole muiden miesten kanssa maannut, hän ei puhu ruokottomuuksia, rivouksia ja irstauksia, hän pukeutuu siveästi  kukkamekkoon, joka ylettyy vähintään  nilkkoihin asti, enemmän ihoa hän näyttää vain minulle ja sitäkin vain makuuhuoneessamme,  hän on pullantuoksuinen kodin hengetär, joka palvelee auliisti minua, kun tulen illalla kotiin  väsyneenä raskaan kaurankiilloituspäivän jälkeen.

Hän ei juoruile kylillä meidän perheemme asioista, eikä  muistakaan asioista.

Hän ei myöskään koskaan lähde kaupunkiin viettämään "tyttöjen iltaa", koska tietää että olen aika mustasukkainen.

Mitäs se sinun ihannenainen on mieltä tuosta kuvasta vas. ylh.? Täytyy hänen kyllä olla... täydellinen...tollo ;D

Jokainen mies saa sellaisen naisen kuin on ansainnutkin.

Aulis Anttila

• Vieras
Nainen...
Jokainen mies saa sellaisen naisen kuin on ansainnutkin.

Joskus - harvoin - jopa kaks   ::)   ;D ;D

Neke

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

En tiedä syntyperäisistä, mutta sen tiedän, että suoraan alenevassa polvessa ei ole. ;)

Minun mielestä römpelit suht koht samanlaisii, erot lähinnä tavasta kuinka sitä tarjoillaan ;D

Aulis Anttila

• Vieras
Poikittain...
Minun mielestä römpelit suht koht samanlaisii, erot lähinnä tavasta kuinka sitä tarjoillaan ;D

Peruslähtökohtaisesti juurikin noin... mut lappilaisilla on poikittain... tarjoiltunaki  ::)   ;D ;D

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Poikittain...

Peruslähtökohtaisesti juurikin noin... mut lappilaisilla on poikittain... tarjoiltunaki  ::)   ;D ;D
Menit sitten tekemään poikkitieteellistä tutkimusta aiheesta?  :o
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Holisti

• Luomumaitoklubi
  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
ihannenainen on 26 vuotias vaaliatukkaanen neitsyt joka sopii kottikärryn aisojen välihin

Naturalis

• Vieras

Ei pidä paikkaansa! Ainoa selitys on että sä olet vetänu kiinalaista joka on eksyny STTK:n mökille etsimään joulupukkia... :P

Make

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mystinen kesälaatumies

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Ei pidä paikkaansa! Ainoa selitys on että sä olet vetänu kiinalaista joka on eksyny STTK:n mökille etsimään joulupukkia... :P

siis kertoisko joku mullen, miksi kiinalainen menisi STTK:n mökille etsimään joulupukkia.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

JoHaRa

• Vieras
ihannenainen on 26 vuotias vaaliatukkaanen neitsyt joka sopii kottikärryn aisojen välihin

Mut... jotta se olisi joka päivä tuollainen niin se pitäisi vaihtaa päivittäin  ::) Siis se neitsyt, ei kottikärryjä  :o