Kannattais otta n eekerinainen. Tulee halvaks kun ei tarvii rusketuttaa etelän reissuilla.
Lainaus käyttäjältä: Timppa - 03.11.11 - klo:19:05Kannattais otta n eekerinainen. Tulee halvaks kun ei tarvii rusketuttaa etelän reissuilla.Eikä ku lappilainen... niillä on römpeli poikittain
Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 03.11.11 - klo:07:06Mun ihannanainen olis sellanen mun kokonen, rintava blondi, sais mielellään olla tatuointeja ja lävistyksiä hänelläkin. Estoton luonne ja komea poikaystävä, jota ei tarvitseisi kauheesti houkutella kimppaan Tatuoinnit ja varsinkin lävistykset rumentaa naista melkoisesti, kauniskin nainen voi helposti pilata kauneutensa tatuoinneilla ja lävistyksillä...no okei, myönnyn sen verran että jokin pieni muutama sentti kertaa muutama sentti kokoinen kaunis tatuointi jossain olkapäässä vielä menettelee.
Mun ihannanainen olis sellanen mun kokonen, rintava blondi, sais mielellään olla tatuointeja ja lävistyksiä hänelläkin. Estoton luonne ja komea poikaystävä, jota ei tarvitseisi kauheesti houkutella kimppaan
Minkäslainen on Agronetin miesten ihannenainen?Omaa ihannenaistani ei tarvitse kovin monisanaisesti kuvailla, riittää kun toteaa että hän on täydellinen Courtneyn (olettaen että C on todellakin nainen) vastakohta.Hän on yhden miehen nainen, joka ei ole muiden miesten kanssa maannut, hän ei puhu ruokottomuuksia, rivouksia ja irstauksia, hän pukeutuu siveästi kukkamekkoon, joka ylettyy vähintään nilkkoihin asti, enemmän ihoa hän näyttää vain minulle ja sitäkin vain makuuhuoneessamme, hän on pullantuoksuinen kodin hengetär, joka palvelee auliisti minua, kun tulen illalla kotiin väsyneenä raskaan kaurankiilloituspäivän jälkeen.Hän ei juoruile kylillä meidän perheemme asioista, eikä muistakaan asioista.Hän ei myöskään koskaan lähde kaupunkiin viettämään "tyttöjen iltaa", koska tietää että olen aika mustasukkainen.
Jokainen mies saa sellaisen naisen kuin on ansainnutkin.
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 03.11.11 - klo:19:46Lainaus käyttäjältä: Timppa - 03.11.11 - klo:19:05Kannattais otta n eekerinainen. Tulee halvaks kun ei tarvii rusketuttaa etelän reissuilla.Eikä ku lappilainen... niillä on römpeli poikittain En tiedä syntyperäisistä, mutta sen tiedän, että suoraan alenevassa polvessa ei ole.
Lainaus käyttäjältä: Ala-Pertti - 03.11.11 - klo:20:09Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 03.11.11 - klo:19:46Lainaus käyttäjältä: Timppa - 03.11.11 - klo:19:05Kannattais otta n eekerinainen. Tulee halvaks kun ei tarvii rusketuttaa etelän reissuilla.Eikä ku lappilainen... niillä on römpeli poikittain En tiedä syntyperäisistä, mutta sen tiedän, että suoraan alenevassa polvessa ei ole. Minun mielestä römpelit suht koht samanlaisii, erot lähinnä tavasta kuinka sitä tarjoillaan
Lainaus käyttäjältä: Neke - 03.11.11 - klo:21:45Lainaus käyttäjältä: Ala-Pertti - 03.11.11 - klo:20:09Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 03.11.11 - klo:19:46Lainaus käyttäjältä: Timppa - 03.11.11 - klo:19:05Kannattais otta n eekerinainen. Tulee halvaks kun ei tarvii rusketuttaa etelän reissuilla.Eikä ku lappilainen... niillä on römpeli poikittain En tiedä syntyperäisistä, mutta sen tiedän, että suoraan alenevassa polvessa ei ole. Minun mielestä römpelit suht koht samanlaisii, erot lähinnä tavasta kuinka sitä tarjoillaan Peruslähtökohtaisesti juurikin noin... mut lappilaisilla on poikittain... tarjoiltunaki
Peruslähtökohtaisesti juurikin noin... mut lappilaisilla on poikittain... tarjoiltunaki
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 03.11.11 - klo:21:47Peruslähtökohtaisesti juurikin noin... mut lappilaisilla on poikittain... tarjoiltunaki Ei pidä paikkaansa! Ainoa selitys on että sä olet vetänu kiinalaista joka on eksyny STTK:n mökille etsimään joulupukkia...
ihannenainen on 26 vuotias vaaliatukkaanen neitsyt joka sopii kottikärryn aisojen välihin