Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Syöttekö rapuja  (Luettu 4024 kertaa)

Rebel

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Syöttekö rapuja
Miten se onnistuu arvon agornettiäisiltä tuommoonen rapuilallinen?

Eihän niisä häävin paljoa oo syömistä, mutta ymmärtääkseni itse tapahtuma on kaiken A ja O. Kera kyytipoikien...
Valonnäyttäjä on pirun tärkiä mies...mutta harvoin siihen parasta miestä...

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Syöttekö rapuja
En.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

nänninnyplääjä

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
en.
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

Make

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kyllä.
Mystinen kesälaatumies

Aulis Anttila

• Vieras
Joo ja kyllä... pitkä'n kaavan kanssa ja kautta  :P

erik

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kyllä

maraani

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
En
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

JoHaRa

• Vieras
Kyllä. Kiinalaisia jokirapuja 22-26 kappaletta hintaan 6,99 € on tullut kesällä syötyä varmaan 10 laatikollista.

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Nam!
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Tuulia

• Vieras

Eihän niisä häävin paljoa oo syömistä, mutta ymmärtääkseni itse tapahtuma on kaiken A ja O. Kera kyytipoikien...

En välitä kummastakaan...       :P

supersammakko

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • You're a slave to money then you die
Ravut ei mikään suuri herkkuni ole, mutta syön kyllä ja kyllähän kunnon rapupeijjaiset on aina paikallaan. Ne on kyllä niin sotkuisia juhlia kokonaisuudessaan, viinaa kuluu ja ravuista tulee roskaa uskomaton määrä, olen joskus tuuminut että miten nälkäinen sen esi-isän piti olla kun se mietti rannalla, että voisikohan tuostakin pikkuotuksesta löytyä jotain syötäväksi kelpaavaa...  :o
Nothing is Something Worth Doing

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Ravut ei mikään suuri herkkuni ole, mutta syön kyllä ja kyllähän kunnon rapupeijjaiset on aina paikallaan. Ne on kyllä niin sotkuisia juhlia kokonaisuudessaan, viinaa kuluu ja ravuista tulee roskaa uskomaton määrä, olen joskus tuuminut että miten nälkäinen sen esi-isän piti olla kun se mietti rannalla, että voisikohan tuostakin pikkuotuksesta löytyä jotain syötäväksi kelpaavaa...  :o
Ehkä esi-isilläkin tuohon pikkusuolaisen etsimiseen ja makunautinnon löytämiseen  vaikutti suuresti tonkka sahtia  :o
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Aulis Anttila

• Vieras
Suositus...
Kyllä. Kiinalaisia jokirapuja 22-26 kappaletta hintaan 6,99 € on tullut kesällä syötyä varmaan 10 laatikollista.

Osta niitä lodjuja joissa on se 10-16... on aika paljon enemmän - ja kivampaa - syömistä... meiän Prismassa se maksaa n-. € 10,- ... se on se vauvankakanvärinen loota... ne espanjalaiset on ihan skeidaa... ja niit ei sit saa keittää uudelleen... pelkkä sulatus tilli-suolaisessa vedessä tekee ihmeitä... nii ja se kossu, joo  ;D ;D

bobbari

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Sosiaalinen erakko

Paljoa ei ole syömistä joo.  Mut hyvän seuran ja parin tusinan erilaisen näkäräispullon kautta
tunnelma nousee kattoon.     Ja aamulla särkee taas hiuksia...  :o
Tuskahiki on köyhän sauna...

simmo

• Vieras
Olen joskus yrittänyt,mutta kun tuo imeväisvaihe on jo ohi,eikä viinakaan sovi joten ollaan iliman 8)