Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Valmet  (Luettu 6010 kertaa)

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Valmet
On sitte kuulkaa loppuhunajettu Valtra myynnissä,suorastaan räjähtäny pitkin mettiä osat.
On ollu kovat olosuhtehet.Siitä Hantte ny kova peli ja halpa. ;)
=latest&PL[0]=listMachine.php?page=1@sortCol=@ord=@posted_by=@new=@update=]http://www.nettikone.com/viewMachine.php?id_machine=653083&PN[0]=latest&PL[0]=listMachine.php?page=1@sortCol=@ord=@posted_by=@new=@update=
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

handetonttu

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 618
  • talvi yllätti autoilijat
Vs: Valmet

no helvetti, piikkilangankiristäjän osiakos siinä... en ole asiantuntija mutta näin uskoisin. Missähän noissa osissa on tuntimittari kun oli ilmoitettu 5000h ajomääräksi?

Valitettavasti ei ole aikaa ja innostusta Wanhoja koneita rakentelemaan. Muuten kyllä vois kiinnostusta em tavaraan olla.
Mutta kiitos ilmoituksesta!
allekirjoittanut

valtra/vama

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 29
Vs: Valmet

no helvetti, piikkilangankiristäjän osiakos siinä... en ole asiantuntija mutta näin uskoisin. Missähän noissa osissa on tuntimittari kun oli ilmoitettu 5000h ajomääräksi?

Valitettavasti ei ole aikaa ja innostusta Wanhoja koneita rakentelemaan. Muuten kyllä vois kiinnostusta em tavaraan olla.
Mutta kiitos ilmoituksesta!

Edellä mainittuun tavaraan kiinnostuminen kertoo kylläkin siitä, että jos ei vanhat traktorit kiinnosta niin ainakin vanhentuneella tekniikalla oleva tavara kiinnostaa! Kaikki valtralla ajavat ovat eräänlaisia mobilisteja. Ainut parannus sitten tuosta kuvan ajoilta on nappikytkin. Muutaki eroa löytyy! Nämä nykyiset ei kestä mitään, varsinkaan t-sarja. Henkilökohtaista kokemusta, ei kuulopuheita tai luulen niin juttuja. Onneksi on näitä pöllöjä mobilisteja sentään olemassa, että T kelpaa sentään vielä vaihtokoneeksi. En tosin ymmärrä mikä niitä riivaa.

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: Valmet

no helvetti, piikkilangankiristäjän osiakos siinä... en ole asiantuntija mutta näin uskoisin. Missähän noissa osissa on tuntimittari kun oli ilmoitettu 5000h ajomääräksi?

Valitettavasti ei ole aikaa ja innostusta Wanhoja koneita rakentelemaan. Muuten kyllä vois kiinnostusta em tavaraan olla.
Mutta kiitos ilmoituksesta!
Edellä mainittuun tavaraan kiinnostuminen kertoo kylläkin siitä, että jos ei vanhat traktorit kiinnosta niin ainakin vanhentuneella tekniikalla oleva tavara kiinnostaa! Kaikki valtralla ajavat ovat eräänlaisia mobilisteja. Ainut parannus sitten tuosta kuvan ajoilta on nappikytkin. Muutaki eroa löytyy! Nämä nykyiset ei kestä mitään, varsinkaan t-sarja. Henkilökohtaista kokemusta, ei kuulopuheita tai luulen niin juttuja. Onneksi on näitä pöllöjä mobilisteja sentään olemassa, että T kelpaa sentään vielä vaihtokoneeksi. En tosin ymmärrä mikä niitä riivaa.



Tossahan oli Valtran portaaton loota. Ajovipu törrötti siinä keskellä lootaa...
tethering holes to their concave windings

handetonttu

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 618
  • talvi yllätti autoilijat
Vs: Valmet

no helvetti, piikkilangankiristäjän osiakos siinä... en ole asiantuntija mutta näin uskoisin. Missähän noissa osissa on tuntimittari kun oli ilmoitettu 5000h ajomääräksi?

Valitettavasti ei ole aikaa ja innostusta Wanhoja koneita rakentelemaan. Muuten kyllä vois kiinnostusta em tavaraan olla.
Mutta kiitos ilmoituksesta!

Edellä mainittuun tavaraan kiinnostuminen kertoo kylläkin siitä, että jos ei vanhat traktorit kiinnosta niin ainakin vanhentuneella tekniikalla oleva tavara kiinnostaa! Kaikki valtralla ajavat ovat eräänlaisia mobilisteja. Ainut parannus sitten tuosta kuvan ajoilta on nappikytkin. Muutaki eroa löytyy! Nämä nykyiset ei kestä mitään, varsinkaan t-sarja. Henkilökohtaista kokemusta, ei kuulopuheita tai luulen niin juttuja. Onneksi on näitä pöllöjä mobilisteja sentään olemassa, että T kelpaa sentään vielä vaihtokoneeksi. En tosin ymmärrä mikä niitä riivaa.


en ymmärrä minäkään, ainahan sitä juttua kuulee. Omat tööt 04 ja 03 vm ovat pelittäneet kyllä mainiosti. Ja muusta ei kai voi puhua kuin omasta kokemuksista eli näillä mennään.
allekirjoittanut

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: Valmet

no helvetti, piikkilangankiristäjän osiakos siinä... en ole asiantuntija mutta näin uskoisin. Missähän noissa osissa on tuntimittari kun oli ilmoitettu 5000h ajomääräksi?

Valitettavasti ei ole aikaa ja innostusta Wanhoja koneita rakentelemaan. Muuten kyllä vois kiinnostusta em tavaraan olla.
Mutta kiitos ilmoituksesta!

Edellä mainittuun tavaraan kiinnostuminen kertoo kylläkin siitä, että jos ei vanhat traktorit kiinnosta niin ainakin vanhentuneella tekniikalla oleva tavara kiinnostaa! Kaikki valtralla ajavat ovat eräänlaisia mobilisteja. Ainut parannus sitten tuosta kuvan ajoilta on nappikytkin. Muutaki eroa löytyy! Nämä nykyiset ei kestä mitään, varsinkaan t-sarja. Henkilökohtaista kokemusta, ei kuulopuheita tai luulen niin juttuja. Onneksi on näitä pöllöjä mobilisteja sentään olemassa, että T kelpaa sentään vielä vaihtokoneeksi. En tosin ymmärrä mikä niitä riivaa.


en ymmärrä minäkään, ainahan sitä juttua kuulee. Omat tööt 04 ja 03 vm ovat pelittäneet kyllä mainiosti. Ja muusta ei kai voi puhua kuin omasta kokemuksista eli näillä mennään.

Sehän hyvä jos itse olet tyytyväinen.

Mikähän mun nyt tuli kun näin höveliksi heittäydyin? Vanhuus?

Enkö enään pysty aiheuttamaan pahennusta?
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

handetonttu

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 618
  • talvi yllätti autoilijat
Vs: Valmet

no helvetti, piikkilangankiristäjän osiakos siinä... en ole asiantuntija mutta näin uskoisin. Missähän noissa osissa on tuntimittari kun oli ilmoitettu 5000h ajomääräksi?

Valitettavasti ei ole aikaa ja innostusta Wanhoja koneita rakentelemaan. Muuten kyllä vois kiinnostusta em tavaraan olla.
Mutta kiitos ilmoituksesta!

Edellä mainittuun tavaraan kiinnostuminen kertoo kylläkin siitä, että jos ei vanhat traktorit kiinnosta niin ainakin vanhentuneella tekniikalla oleva tavara kiinnostaa! Kaikki valtralla ajavat ovat eräänlaisia mobilisteja. Ainut parannus sitten tuosta kuvan ajoilta on nappikytkin. Muutaki eroa löytyy! Nämä nykyiset ei kestä mitään, varsinkaan t-sarja. Henkilökohtaista kokemusta, ei kuulopuheita tai luulen niin juttuja. Onneksi on näitä pöllöjä mobilisteja sentään olemassa, että T kelpaa sentään vielä vaihtokoneeksi. En tosin ymmärrä mikä niitä riivaa.


en ymmärrä minäkään, ainahan sitä juttua kuulee. Omat tööt 04 ja 03 vm ovat pelittäneet kyllä mainiosti. Ja muusta ei kai voi puhua kuin omasta kokemuksista eli näillä mennään.

Sehän hyvä jos itse olet tyytyväinen.

Mikähän mun nyt tuli kun näin höveliksi heittäydyin? Vanhuus?

Enkö enään pysty aiheuttamaan pahennusta?


kevättä rinnassa, ehkä.

Älä huoli, tulet kyllä aiheuttamaan pahennusta vielä monta kertaa. Luulisin näin.
allekirjoittanut

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Valmet
Karijoen markkinoille valmistautuva mike:

http://www.youtube.com/watch?v=KCFbeBbF0rA&NR=1
Kui mää ain olen paras?

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Valmet
Kui mää ain olen paras?

valtra/vama

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 29
Vs: Valmet

no helvetti, piikkilangankiristäjän osiakos siinä... en ole asiantuntija mutta näin uskoisin. Missähän noissa osissa on tuntimittari kun oli ilmoitettu 5000h ajomääräksi?

Valitettavasti ei ole aikaa ja innostusta Wanhoja koneita rakentelemaan. Muuten kyllä vois kiinnostusta em tavaraan olla.
Mutta kiitos ilmoituksesta!

Edellä mainittuun tavaraan kiinnostuminen kertoo kylläkin siitä, että jos ei vanhat traktorit kiinnosta niin ainakin vanhentuneella tekniikalla oleva tavara kiinnostaa! Kaikki valtralla ajavat ovat eräänlaisia mobilisteja. Ainut parannus sitten tuosta kuvan ajoilta on nappikytkin. Muutaki eroa löytyy! Nämä nykyiset ei kestä mitään, varsinkaan t-sarja. Henkilökohtaista kokemusta, ei kuulopuheita tai luulen niin juttuja. Onneksi on näitä pöllöjä mobilisteja sentään olemassa, että T kelpaa sentään vielä vaihtokoneeksi. En tosin ymmärrä mikä niitä riivaa.


en ymmärrä minäkään, ainahan sitä juttua kuulee. Omat tööt 04 ja 03 vm ovat pelittäneet kyllä mainiosti. Ja muusta ei kai voi puhua kuin omasta kokemuksista eli näillä mennään.
Ole rehellinen ja kerro.
Montako:Tuulilasia,starttia,etuperää,vaihdelaatikon aukaisua?

handetonttu

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 618
  • talvi yllätti autoilijat
Vs: Valmet

no helvetti, piikkilangankiristäjän osiakos siinä... en ole asiantuntija mutta näin uskoisin. Missähän noissa osissa on tuntimittari kun oli ilmoitettu 5000h ajomääräksi?

Valitettavasti ei ole aikaa ja innostusta Wanhoja koneita rakentelemaan. Muuten kyllä vois kiinnostusta em tavaraan olla.
Mutta kiitos ilmoituksesta!

Edellä mainittuun tavaraan kiinnostuminen kertoo kylläkin siitä, että jos ei vanhat traktorit kiinnosta niin ainakin vanhentuneella tekniikalla oleva tavara kiinnostaa! Kaikki valtralla ajavat ovat eräänlaisia mobilisteja. Ainut parannus sitten tuosta kuvan ajoilta on nappikytkin. Muutaki eroa löytyy! Nämä nykyiset ei kestä mitään, varsinkaan t-sarja. Henkilökohtaista kokemusta, ei kuulopuheita tai luulen niin juttuja. Onneksi on näitä pöllöjä mobilisteja sentään olemassa, että T kelpaa sentään vielä vaihtokoneeksi. En tosin ymmärrä mikä niitä riivaa.


en ymmärrä minäkään, ainahan sitä juttua kuulee. Omat tööt 04 ja 03 vm ovat pelittäneet kyllä mainiosti. Ja muusta ei kai voi puhua kuin omasta kokemuksista eli näillä mennään.
Ole rehellinen ja kerro.
Montako:Tuulilasia,starttia,etuperää,vaihdelaatikon aukaisua?

nolla, nolla, nolla, nolla

vaihdettu on: tuulilasinpyyhkijän moottori ja yksi keinukatkaisin takuuseen.
sen olen kyllä huomannu että etulokasuojien rungot on pehmeitä, joutuu korjaamaan. Ja voip olla että tulee etuakselinnavan tiivisteen vaihto eteen, nyt oli tippa öljyä renkaalla...
allekirjoittanut

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: Valmet
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: Valmet
Karijoen markkinoille valmistautuva mike:

http://www.youtube.com/watch?v=KCFbeBbF0rA&NR=1


Minä kostan.

Olit jo lähteny, kun kävin koeistumas ISOn Reutsin...
tethering holes to their concave windings

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Valmet
Karijoen markkinoille valmistautuva mike:

http://www.youtube.com/watch?v=KCFbeBbF0rA&NR=1


Minä kostan.

Olit jo lähteny, kun kävin koeistumas ISOn Reutsin...

Hajua oli vielä jäljellä?
Kui mää ain olen paras?

Halliorja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 442
  • Turha tarkkuus on teknistä taitamattomuutta
Vs: Valmet

no helvetti, piikkilangankiristäjän osiakos siinä... en ole asiantuntija mutta näin uskoisin. Missähän noissa osissa on tuntimittari kun oli ilmoitettu 5000h ajomääräksi?

Valitettavasti ei ole aikaa ja innostusta Wanhoja koneita rakentelemaan. Muuten kyllä vois kiinnostusta em tavaraan olla.
Mutta kiitos ilmoituksesta!

Edellä mainittuun tavaraan kiinnostuminen kertoo kylläkin siitä, että jos ei vanhat traktorit kiinnosta niin ainakin vanhentuneella tekniikalla oleva tavara kiinnostaa! Kaikki valtralla ajavat ovat eräänlaisia mobilisteja. Ainut parannus sitten tuosta kuvan ajoilta on nappikytkin. Muutaki eroa löytyy! Nämä nykyiset ei kestä mitään, varsinkaan t-sarja. Henkilökohtaista kokemusta, ei kuulopuheita tai luulen niin juttuja. Onneksi on näitä pöllöjä mobilisteja sentään olemassa, että T kelpaa sentään vielä vaihtokoneeksi. En tosin ymmärrä mikä niitä riivaa.


En ymmärrä minäkään hinkua kaiken uuden ja kokeilemattoman perään, jos uusille ja hienoille systeemeille on käyttöä ja hankintaperusteita, niin ok. Uusi tekniikka tahtoo vaatia etsikkoaikansa, merki kuin merkki. Mutta jos ostetaan uusinta uutta vain uuden takia niin menee mielestäni tuonne täpinöintiosastolle. Monet arvostaa koeteltua ja perusvarmaa tekniikkaa, ja yksinkertaisempi tekniikka on yksinkertaisempi ja halvempi korjata. Jälleenmyyntiarvon määräytymisessä ehkä yksinkertaisempi kone tuo varmemman tunnun..

En tiedä sitten esim Nyykkärinkään teknisestä etumatkasta, powershiftlaatikot on ollut samoja jo 15v ja enemmänkin, jd keppiloota 80-luvun puolelta, case mx/Cormick maxxumin peruja, Mf:llä taitaa olla teknisesti uusimmat voimansiirrot (dyna4, dyna6), Fendt vario on 10 vuotta vanha, mutta se on siltikin vielä parasta mitä portaattomana saa.

Trendi on pelottavasti kääntymässä työkonepuolellakin automaailman suuntaan, toteutus ohittaa käyttötarkoituksen.