Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe My Little Pihviponny  (Luettu 4705 kertaa)

LuMon

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 571
  • Ole sinä se muutos, jonka toivot näkeväsi maailmas
Vs: My Little Pihviponny
Mutta jos ihan vakavasti otetaan, niin ei kannata ottaa elikoita mitä inhoaa, ihan oman ja eläimen hyvinvoinnin takia. Ei se homma syksyllä teuraaksi asenteella kauan kiinnosta.
Emme voi ratkaista ongelmia ajattelemalla samalla tavalla kuin silloin, kun loimme ne.
  Alpert Einstein

Horttanainen

  • Vieras
Vs: My Little Pihviponny
Innokkaan koiraharrastajan saa ärsyyntymään kun hänen koiransa vieressä oikein kuuluvasti maiskuttelee suutaan ja miettii ääneen että miltäköhän tuon koirarodun   liha mahtaisi maistua. ;D

Horttanainen

  • Vieras
Vs: My Little Pihviponny
Niin. Kaikille lienee jo tässä vaiheessa selvää, että
a) Inhoan hevosia sydämeni pohjasta
b) Inhoan heppatyttöjä/naisia kenties vielä enemmän. Todella kammottava elämänmuoto. Ihan mielisairaita ihmisiä.
...mutta eipä siitä sen enempää. En nyt sukella ed.aiheisiin yhtään syvemmälle, ettei rupea vituttaan...
MUTTA
c) RAKASTAN meetwurstia.
Siitä sitten tulikin mieleeni, että jos nuo heppateurastukset rupeaisi Suomessa vetämään ja lihasta saisi jotain hintaa, niin olisiko hyvä idea pitää ihan lihahevosia? Ostaisi suloisia kirmailevia varsoja ja kasvattaisi ne teuraskypsiksi heppapihatossa/laitumella. Ihana näky olisi aamulla, kun katselisi kedolla kirmailevaa laumaa, kuuntelisi hirnuntaa ja miettisi vaan, että kohta ovat ihanasti vakuumissa. Tai tulisi jotain pikkututtöjä vonkaamaan ratsaille pääsyä, niin ilmoittaisi vain, ett sori ei käy, kun kohta tulee teurasauto  :D
Täällä kun on niin kansainvälistä porukkaa, niin onko kukaan törmännyt hevosiin ihan "teuraskarjana"?

Sepe inhoaa kepulaisia, koska kepulainen vei kerran Sepeltä naisen... :D

Mahtaisko puolestaan   Cunt -turan hevostyttöinho johtua siitä että Cunt -turalta on joskus joku heppatyttö vienyt miehen....ehkä jopa jonnumiehen  ;)

Raudanmaa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 443
  • Sympaattinen ?
Vs: My Little Pihviponny
Näin uutena tulokkaana voisin päätellä ettei C:lle sovi ruuna :)
sielussani tumma laulu helää..............

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: My Little Pihviponny
Niin. Kaikille lienee jo tässä vaiheessa selvää, että
a) Inhoan hevosia sydämeni pohjasta
b) Inhoan heppatyttöjä/naisia kenties vielä enemmän. Todella kammottava elämänmuoto. Ihan mielisairaita ihmisiä.
...mutta eipä siitä sen enempää. En nyt sukella ed.aiheisiin yhtään syvemmälle, ettei rupea vituttaan...
MUTTA
c) RAKASTAN meetwurstia.
Siitä sitten tulikin mieleeni, että jos nuo heppateurastukset rupeaisi Suomessa vetämään ja lihasta saisi jotain hintaa, niin olisiko hyvä idea pitää ihan lihahevosia? Ostaisi suloisia kirmailevia varsoja ja kasvattaisi ne teuraskypsiksi heppapihatossa/laitumella. Ihana näky olisi aamulla, kun katselisi kedolla kirmailevaa laumaa, kuuntelisi hirnuntaa ja miettisi vaan, että kohta ovat ihanasti vakuumissa. Tai tulisi jotain pikkututtöjä vonkaamaan ratsaille pääsyä, niin ilmoittaisi vain, ett sori ei käy, kun kohta tulee teurasauto  :D
Täällä kun on niin kansainvälistä porukkaa, niin onko kukaan törmännyt hevosiin ihan "teuraskarjana"?

Sepe inhoaa kepulaisia, koska kepulainen vei kerran Sepeltä naisen... :D

Mahtaisko puolestaan   Cunt -turan hevostyttöinho johtua siitä että Cunt -turalta on joskus joku heppatyttö vienyt miehen....ehkä jopa jonnumiehen  ;)
Hah  ;D On muuten totta, että on ton sortin yrittäjänaisia ollu, mut aina mä vedän loppupeleissä sen pidemmän korren...kyllähän tollanen jonnumies olis hyvä saalis heppatytölle. Olis metukoille tallipaikkoja ja kauraa laarissa.   ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Viikate

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1686
Vs: My Little Pihviponny
Joo. simmo on kova ja katkera immeinen = Persu.
-------------ei tartte olla kova ja katkera,jos ei ymmärrä tätä nykyajan eläinten paapomista.Kun olin yli 30v sidoksissa eläimiin ammatin takia,niin en totisesti halua niitä eläkepäivikseni.Mun elämää ei elukat enää rajota,tulen ja menen minne haluan. Katkeruutta minussa ei ole,enkä jaksa elää negatiivisten tunteiden kanssa.

Muistikos Simmo pitää lomia ollenkaan, jos noin olet kaikkiin eläimiin päässyt kyllästymään? Kyllähän tuosta nyt jonkinlainen katkeruus väkisinkin käy ilmi.

Ja hevoset: kertakaikkiaan rakastettavia, hienoja ja korkealle arvostettavia eläimiä. Suomalaiset(kin) ovat todella paljosta velkaa hirnahtelijoille. Surullista lukea ja kuunnella kuinka huonosti jotkut ovat entisaikaan talonsa tärkeintä ja uskollisinta työläistä kohdelleet.
Maamies, muista, miss' onnesi on, riihesi rikkaus riippumaton!

- Ilmari Kianto -

JoHaRa

  • Vieras
Vs: My Little Pihviponny
En tiedä teurashevosista mutta maastullissa oli joskus reilu 10 vuotta sitten juttu muistaakseni Tanskalaisesta tilasta missä tuotettiin tamman maitoa.
Jotain superhyviä vaikutuksia ihmiselle, koko yön kestävä jöpötys tai vastaavaa.

Tammanmaitoa käytetään ainakin joissain kasvorasvoissa, litrahinta pyörii ilmeisesti kympeissä. Ehkä sille oli jotain lääketieteellistäkin käyttöä. Maailmalla on kuitenkin hevostalleja joissa tammoja lypsetään... 0,5 litraa 4 tunnin välein tai jotain.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: My Little Pihviponny
Mulla on sellainen haave, että ostan joskus jonkun "kansallisen ravitähden" ja väännätän sen välittömästi metukaksi jossain "Lihamestarilla". Olisi tyyristä metukkaa ja kaikki kallis on hyvää  ???

jusu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1858
  • tukka ja järki ei pysy samas pääs..
Vs: My Little Pihviponny
Mulla on sellainen haave, että ostan joskus jonkun "kansallisen ravitähden" ja väännätän sen välittömästi metukaksi jossain "Lihamestarilla". Olisi tyyristä metukkaa ja kaikki kallis on hyvää  ???

kuhan et vetopäällä ammu ettei tuu sitkiää ;D
mä mitää mistää tiä mutta... mummielestä.. tai äläs ny..

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5928
Vs: My Little Pihviponny
Mulla on sellainen haave, että ostan joskus jonkun "kansallisen ravitähden" ja väännätän sen välittömästi metukaksi jossain "Lihamestarilla". Olisi tyyristä metukkaa ja kaikki kallis on hyvää  ???
Tämä nyt ei liity mitenkään hevosiin mutta mulla on semmoinen haave että ostan paikallisen laskettelukeskuksen ja istutan koko hemmetin mäen männylle.  ;)

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: My Little Pihviponny
Mulla on sellainen haave, että ostan joskus jonkun "kansallisen ravitähden" ja väännätän sen välittömästi metukaksi jossain "Lihamestarilla". Olisi tyyristä metukkaa ja kaikki kallis on hyvää  ???
Tämä nyt ei liity mitenkään hevosiin mutta mulla on semmoinen haave että ostan paikallisen laskettelukeskuksen ja istutan koko hemmetin mäen männylle.  ;)

laita  propelli  sinne  huipulle  8)

JoHaRa

  • Vieras
Vs: My Little Pihviponny
Mulla on sellainen haave, että ostan joskus jonkun "kansallisen ravitähden" ja väännätän sen välittömästi metukaksi jossain "Lihamestarilla". Olisi tyyristä metukkaa ja kaikki kallis on hyvää  ???
Tämä nyt ei liity mitenkään hevosiin mutta mulla on semmoinen haave että ostan paikallisen laskettelukeskuksen ja istutan koko hemmetin mäen männylle.  ;)

Hyvin kaunis ja runollinen ajatus  8)

Aulis Anttila

  • Vieras
Isänmaallinen teko...
Mulla on sellainen haave, että ostan joskus jonkun "kansallisen ravitähden" ja väännätän sen välittömästi metukaksi jossain "Lihamestarilla". Olisi tyyristä metukkaa ja kaikki kallis on hyvää  ???
Tämä nyt ei liity mitenkään hevosiin mutta mulla on semmoinen haave että ostan paikallisen laskettelukeskuksen ja istutan koko hemmetin mäen männylle.  ;)

Otsikossa kaikki... ja sen vielä lisään, että jos tolloa jää ni osta pari kolopallokenttää kans ja istuta niillekki jotain et ne ei oo täynnä pelkkiä puupääjuppeja, joo  :P  ;D ;D

Viimeksi muokattu: 20.10.11 - klo:20:18 kirjoittanut Aulis Anttila

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66235
Vs: My Little Pihviponny
ei ku sinne pitää kaivaa kolmekertaa isommat kolot palloille!    saabi taas kuulla uusia kirosanoja kun lyövät vartti in hole! :o

nänninnyplääjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2954
Vs: My Little Pihviponny
hevoset.. parhaimmillaan myös totolapulla.. :D :D ravureiden kimppaomistuski menettelee mutta että omiin nurkkii, ei helkutissa..
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut