Minä tiesin jo silloin,kun alettiin puhumaan globalisaatiosta,että Suomi ei tule pärjäämään siinä.Täällä on liian korkea palkka -ja kustannustaso.
Lainaus käyttäjältä: simmo - 19.10.11 - klo:10:30Minä tiesin jo silloin,kun alettiin puhumaan globalisaatiosta,että Suomi ei tule pärjäämään siinä.Täällä on liian korkea palkka -ja kustannustaso.Kumpikin on itseaiheutettua ja niihin voidaan vaikuttaa. Näin tulee myös käymään....
Lainaus käyttäjältä: Adam Smith - 19.10.11 - klo:10:45Lainaus käyttäjältä: simmo - 19.10.11 - klo:10:30Minä tiesin jo silloin,kun alettiin puhumaan globalisaatiosta,että Suomi ei tule pärjäämään siinä.Täällä on liian korkea palkka -ja kustannustaso.Kumpikin on itseaiheutettua ja niihin voidaan vaikuttaa. Näin tulee myös käymään....Kun velaksieläminen lopetetaan niin palkat putoavat 30%. Joka sektorilla... myös maataloudessa Länsimaisen elämän kulissia on pidetty pystyssä velalla... 10 tai 20 vuotta... Samalla tuotanto on siirretty halvan työn maihin 20 vuotta ja Eurooppa on Kiinan halpatuotantomaa. Tänne tulee takaisin ne tehtaat jotka täältä myytiin Kiinaan "romutettaviksi" viime vuosikymmenellä
kiinassa jo ounastellaan työvoimapulaa joten ylimääräinen väki kannattaa siirtää sinne
Pankista lainattu raha luo tuotannon arvoa vastaavan tulon.Aulis Anttila (esimerkiksi) voi jauhaa agronetissä p@skaa äärettömästi, mutta se ei tuota mitään jos siitä ei makseta. Aulikselle voidaan maksaa palkkaa rahalla, jonka luomiseen pankeilla on yksinoikeus. Tätä yksinoikeudella luomaansa tuotetta ne lainaavat korolla.Näin ollen pankista lainattu raha luo tuotannon arvoa vastaavan tulon.
Lainaus käyttäjältä: Zetor - 19.10.11 - klo:15:20Pankista lainattu raha luo tuotannon arvoa vastaavan tulon.Aulis Anttila (esimerkiksi) voi jauhaa agronetissä p@skaa äärettömästi, mutta se ei tuota mitään jos siitä ei makseta. Aulikselle voidaan maksaa palkkaa rahalla, jonka luomiseen pankeilla on yksinoikeus. Tätä yksinoikeudella luomaansa tuotetta ne lainaavat korolla.Näin ollen pankista lainattu raha luo tuotannon arvoa vastaavan tulon.Sua on kusetettu. Raha ei enää heijasta arvonlisää eikä se, että jostain maksetaan palkkaa, kerro reaalisesta arvonlisän tuottamisesta...
Lainaus käyttäjältä: Lehtimäki - 19.10.11 - klo:13:28kiinassa jo ounastellaan työvoimapulaa joten ylimääräinen väki kannattaa siirtää sinne Joo... tuottajajoukkiossa on semmosta sakkia läjäpäin