Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe VOI MAISTUU SUOMALAISILLE  (Luettu 7773 kertaa)

de Citonni

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Otanta...
En ole huomannut voin maistuvan samalta kuin miltä suomalaiset maistuvat  :o Tosin... en ole maistanut kaikkia suomalaisia ja ainoastaan vastakkaista sukupuolta  :o

Otantaa on suurennettava... nyt virhemarginaali on 5,5% suuntaansa  :P  ;D

Eukko on "joskus" sanonut että minulla on rasvaiset jutut. Ehkä minä maistun voilta  :o

Tai tekoihralle.  ;D :P
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

JoHaRa

• Vieras
Vs: VOI MAISTUU SUOMALAISILLE
Kävin tänään aamupalalla IKEAssa, oli maittavaa. Sämpylä, voi, kinkku, juusto, luomupuuro ja -hillo sekä luomumehu maksoi hurjat kaksi euroa, voi saattoi olla ruotsalaista, mutta hyvää. Olisin voinut maksaa siitä napista vaikka vielä euron veroa Puskan jokapaikan ilonpilaajalle...

Ps. Kaffee, croissant ja hillo eurolla. Santsikuppi sis. hintaan, rajattomasti santsikuppeja... Kannattaisi jo tunkea koko pää ulos sontaluukusta ja vaihtaa pois Veijjon baarista...  ;D

Ostitko vielä niitä laaduttomia huonekaluja itsellesi mielipahaksi  ;D

supersammakko

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • You're a slave to money then you die
En ostanut. Haettiin vain uudet peitot, tyynyt ja päiväteitto 210 cm wonderlandiin. Meillä suositaan kokopuuta ja mielellään vielä käytettyä sellaista...  8)

Mutta oikeasti, ilman ikeaa ja muita länsimaisia vaikutteita me oltais ihan järkyttävän pimeä periferia vieläkin.

ps. En ehkä arvosta, mutta silti mä ihailen Ikeaa, sen markkinointi, tuotesegmentointi ja muu toimii niin pirun hienosti. Konsepti on rakennettu hyvin ja sitä ylläpidetään suunnitelmallisesti ja määrätietoisesti (eli just niin kuin maajussi ei tee), mihinkään muuhun en ota kantaa.. Paitsi että puuro oli hyvää..

Viimeksi muokattu: 18.10.11 - klo:17:11 kirjoittanut supersammakko

Nothing is Something Worth Doing

de Citonni

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Don't dream your life, live your dreams.
En ostanut. Haettiin vain uudet peitot, tyynyt ja päiväteitto 210 cm wonderlandiin. Meillä suositaan kokopuuta ja mielellään vielä käytettyä sellaista...  8)

Mutta oikeasti, ilman ikeaa ja muita länsimaisia vaikutteita me oltais ihan järkyttävän pimeä periferia vieläkin.

ps. En ehkä arvosta, mutta silti mä ihailen Ikeaa, sen markkinointi, tuotesegmentointi ja muu toimii niin pirun hienosti. Konsepti on rakennettu hyvin ja sitä ylläpidetään suunnitelmallisesti ja määrätietoisesti (eli just niin kuin maajussi ei tee), mihinkään muuhun en ota kantaa..

Vetoaa "Kauniit ja rohkeat", sekä "Kotikatu" kansaan.  ::) :D :P

Nim. En koskaan käynyt, enkä toista kertaa mene.   :)
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

jeep

• Vieras
Keski ja Etelä-Euroopassa on voita käytetty aina ja paljon. Sekä oliiviöljyä "kyytipojaks" ;) Ranskalaiset käyttävät henkilöä kohden runsaasti enemmän voita ja muutenkin eläinrasvoja kuin Suomalaiset, eikä siellä mitään näitä Suomalaisia sydän ja verisuoni-sairauksia ole. Tuohan on tutkittu että Suomen kansansairaudet ovat geenettisiä, eikä ruuasta johtuvia. Vaikka jotkut tuskat, toisin väittää. Voi ja eläinrasvat on vaan niin helvetin hyviä että ilman niitä, ruoka ei ole ruokaa :D

jeep

• Vieras

jeep

• Vieras
Kunnon rasvaisen ruuan kanssa sopii hyvin näin viilenevään säähän  http://www.drinkkiklubi.com/tuote/rhum_pecoul/   ;) Tai vodka :)

simmo

• Vieras

Nim. En koskaan käynyt, enkä toista kertaa mene.   :)
[/quote]
--minä en kans ikeaan mene.Sen pääpaikka on veroparatiisissa ja niitä en suosi.Parhaat löydöt tekee kirpputorilta,jos haluaa jotakin yksilöllistä.Nykyajan tavaratalojen massatarjonta yököttää.

maraani

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
--minä en kans ikeaan mene.Sen pääpaikka on veroparatiisissa ja niitä en suosi.Parhaat löydöt tekee kirpputorilta,jos haluaa jotakin yksilöllistä.Nykyajan tavaratalojen massatarjonta yököttää.
Mää olen huolimattomuuttani ja tarkoittamattani ollut useamman vuoden Ikano -pankin asiakas, kun mulla on St1 -luottokortti. Se kortti tuli Esson kortin peruja vähän niinku itekseen tai ainakin aika helpolla. No erään korttiin liittyvän asiakaskyselyn "palkintoina" oli IKEAn lahjakortteja. Siinä vaiheessa tuli mieleen vähän googlata asiaa. Ja voi p3rkele! IKANO Bankin omistaa sama heppu kuin IKEAnkin. Kunhan vaan saan maksettua piikin pois, niin palautan kortin. Täytyy yrittää selvitä käteisellä vaan.
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mutta tosiasiahan on että ilman suolaa ja rasvaa ( voita ) ei ruuasta saa kunnollista maultaan!   ja siihen kun veilä lirauttaa ehtaa kermaa niin jopa kenkärajakin menee että heilahtaa!

pakkoko on syödä 7 annosta ko. ruokaa ja lihoa 260 kiloiseksi!    ite käytän vain noita ravintoaineita ruuaan laitossa ja olen 182 pitkä ja painan 88 kiloa ja voin hyvin !                     liikettä niveliin ja ruumiiliista työtä kellon ynpäri ja ruoka maistuu ja tehooo! ;D

supersammakko

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • You're a slave to money then you die
ruumiiliista työtä kellon ynpäri
Saletti karjatilallinen...  :P
Nothing is Something Worth Doing

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
jep jep!   ja ylpiä sellanen!         muut onkii luuseriiiiiii! :P

Kattivaara

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Voi on yhä maistunut, nyt on lähimmässä marketissakin voi vähissä.

Ystävälliset tanskalaiset laittavat Norjaan hätäavuksi 1000 pakettia voita. Tarvitsisimmeko mekin?

pappavolovo

• Vieras
Onko kotomaisella tissinkoittajalla/valiolla moraalinen velvollisuus, suurilla maatalous- ja sosiaalituilla toimittuna, ensisijaisesti hoitaa kotomaan "huolto"varmuus, ennen Venäjän uusrikkaita.

Vastaappas itse kysymykseesi, pottufermeri. ;D

Mutta tietäähän jokainen, mikä on ahneen loppu.

Ja eiköhän kotomainen kauppasektori pidä asiasta huolen, rajat on auki ja tissinkoittajien henskeleiden paukuttelu ja luulo ja uskomus elämän kiertämisestä vain valiolaisen tissinkoittajan navan ympärillä loppuu kuin kanan lento..

Ja on samalla nannaa vaateille maitokiintiöiden poistosta. Siinäpähän sitten kotomainen tissinkoittaja tekee sopimuksia keskenänsä.