yhtä hitaita ne on kaikki,sama välitys on deutsissa fendtissä ja ässässä. ässässä on hiukka isommat pyörätkin. n.50 tollanen ässä menee 2300-2400rmin ja tuskasta on meno turbiinilaatikolla...
Mitäs ässässä on renkaat? 30" eressä ja takana 42" Deutzissa on yleensa eressä 38" ja takana 42"
En ymmärrä tuota Deutzin politiikkaa noiden ylisuurien eturenkaiden suhteen, Valtun kokoluokkaa olevilla nakeilla kääntyvyys pysyisi paremmin kurissa. Eihän noilla 38"-vanteisilla voi sinne päinkään ulosmitata etuakselin kääntökulmaa (52 astetta?) järjellisillä raideväleillä.
Onkos noissa sitten muuten sama etuakseli (ZF?) S:ssä ja Deutzissa, vaan eri etuperän välityksillä?
Noin 10v takaperin yks jamppa lähti new hollannilla... kone oli silloin n. 1v vanha, niin kesällä vahingossa nelivetopäällä ajamaan asfalttitietä, mitä se ny jotaki huimat 40km/h ja risat menee niin olisko joku 6km päässy matkaa taittamaan niin kardaani lenti
Ei vissihin oikeen nh:ssa ollu välitykset kohillaan etupään ja takapään kanssa, ei ny oikeen tuossa nopeudessa nuon voi käydä... ja muutenkin ku etupyörät on likempänä takarenkaitten kokoa niin paljon paremmin etu ja takapään renkaat pyörii yhteen nelivetopäällä ajettaessa... toki ei kesällä tarvi ajellakaan nelivedolla tiellä, mut talvella pitää raskaassa vedossa ku on liukasta ja aina niitä suliakin paikkoja tiellä talvella on, niin ei jaksa kaiken aikaa olla ottamassa sitä pois päältä!