ässä on alkujaan korkeemmilla kumeillä kun esim. 824 fendti tai deutsin 260. eturenkaathan on matalammat juu, mutta ässässä korkeempi profiiliset takaset, esim. 650/85x38 tai 710/70x42.
---------
ässä on ihan hyvä kone esim. hakkurin pyöritykseen. muuhunkin hommaan menee koska on edullinen ostaa.
itsellä ollu mielessä hakkurin eteen semmonen. tienopus vaan saisi olla jotain ihan muuta...tai ei nopeudella väliä kunhan menis sen 50km/h pienillä kierroksilla. tiedä sitten olisko siihen zf:ään mitään vippaskonsteja??
Kyl deutzeissa ainaki niissä mitä mä oon nähäny ja kattellu ulkomailta on juuri nuo takarenkaat mitkä valtussaki, ei taida olla vippaskonsteja tuohon laatikkoon saada lisää nopeutta, hidas se kyllä on jos kaasupohjas menee vain sen 50km/h, tiedä sitte oliko yhen tyypin navissa vikaa ku sen 230 d-f meni sen 55km/h...
Ja nuo portaattomat tahtoo ittiä ainaki hirvittää et miten usein siitä saa soittaa huoltomiehelle et tuus ny vähä läppärillä vaihteistoa taas buuttaamaan et häiriöt poistuu, ja se maksaa aina, et saadaan taas pelaamaan niinku pitää, en tiedä onko vain ennakkoluuloja portaattomia kohtaan?!?!?! vai onko ne todellaki yhtä luotettavia ku powershift laatikot vaikka 6 käsivalintaasella vaihteella. Pitääs vissihin ihan piruuttansa teherä tuosta topicci, vai taitaa pian olla jonnu ja masseri miesten välinen huuto kisa