Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Irtoa hetkeksi arjesta - nyt tarvitaan villejä ideoita!  (Luettu 6306 kertaa)

webmaster2L

  • Agronet ylläpitäjät
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 157
Sitran Irtoa hetkeksi arjesta - nyt tarvitaan villejä ideoita!-kampanjassa etsitään uusia palveluita ihmisten muuttuneille tarpeille maaseutua kohtaan. Millaiset palvelut vetoaisivat WLAN-vaeltajiin, maalla harrastajiin, tyylikkäisiin hidastajiin,ekoturisteihin ja agrieläkeläisiin?

Osallistu aivoriiheen, jossa villeimmiksi arvioitujen ideoiden keksijät palkitaan!
Kiinnostavimmat ideat pääsevät jatkojalostukseen kauppatieteiden opiskelijoiden NESU-seminaarissa Turussa marraskuun alussa.

Voit myös antaa pisteitä muiden ideoille, mikäli et halua keksiä omaa ideaa. Voit tulla sivuille niin monta kertaa kuin haluat. Sivusto on avoinna 30.10 asti.

Paina "ALOITA" ja irtoa arjesta!

Viimeksi muokattu: 14.10.11 - klo:13:40 kirjoittanut webmaster2L

milkboi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4541
  • Kiima ja kateus.Ne maailmaa pyörittää.
Eiköhän tuo irtoominen arjesta olisi maajussille tarpeempaa kuin liiassa vapaa-ajassa piehtaroivalle duunarille,jolle olis keksittävä ekstriimiä.vai jummarsinko aiheen väärin.
On se hienoo...lehmät lypsää yötä päivää,pyhät arjet,,,ja kustannukset laukkaaa!Pessimisti ei pety.

minä-itte

  • Vieras

bobbari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2642
  • Sosiaalinen erakko
Eiköhän tuo irtoominen arjesta olisi maajussille tarpeempaa kuin liiassa vapaa-ajassa piehtaroivalle duunarille,jolle olis keksittävä ekstriimiä.vai jummarsinko aiheen väärin.
Huomenna tähän aikaan ollaan tukevasti...   irti arjesta  ;D ;D
Rapujuhlat alkaa klo.16 ja ravuissa on niin vähän syömistä, että homma menee juomingin puolelle... ;)
Mutta hetken irti arjesta kuitenkin.    ::)
Tuskahiki on köyhän sauna...

Husokki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2537
  • Mikä sielä pistää vastaan, köyhyyskö?

 Huomenna tähän aikaan ollaan tukevasti...   irti arjesta  ;D ;D
Rapujuhlat alkaa klo.16 ja ravuissa on niin vähän syömistä, että homma menee juomingin puolelle... ;)
Mutta hetken irti arjesta kuitenkin.    ::)

Muista varata keltaista pelastajaa valmiiksi jääkaappiin.
Käteinen ratkasee

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Paljasta oma sisäinen heterosi!
Kui mää ain olen paras?

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65451
tohon ei ole muuta lisättävää! 8)

JoHaRa

  • Vieras
Tollasille "agrieläkeläisille" voisi olla hyvä päästä hetkeksi vaikka metsätöihin hevosen kanssa. Homman voisi simuloida halvalla vaikka talliin: Hevonen aisoista kiinni takaseinään ja sitten heppaa hakattaisiin kepeillä takapäähän ja risuilla silmiin.

cosmic_cowboy

  • Vieras
Itse olen rampannut Helsingissä. On mukavaa kun ei ole niin yksinäistä kuin kotona. Kerran on tuntematon ihminen alkanut jutella HKL:n bussissa. Joku karjalaiseukko joka ei päässyt ukkonsa viereen istumaan täydessä bussissa. Ukolla oli niin huono kuulo, että oli pakko alkaa jutella minun kanssani. Kotona on ovet auki kaiket ajat eikä kukaan ryövää mitään. Siellä on viety kaljalaatikko parvekkeelta, sukat pyykkinarulta, lompakko omasta huoneesta repun vetoketjun takaa ja Kaappoolta läppäri sankarin nukkuessa samassa huoneessa. Täällä maalla ei ikinä tapahdu mitään.  :(

Horttanainen

  • Vieras
Kondomien arvonlisävero pitäisi  pudottaa 13% prosenttiin, koska onhan sekin elin tarvike.

sorkkis

  • Vieras
Kondomien arvonlisävero pitäisi  pudottaa 13% prosenttiin, koska onhan sekin elin tarvike.
Kaikki samalle viivalle .  ;D ;D

Irti arjesta ? Kossua naukkaillu , lippu korkeella , tulin Jalasjärveltä kotio , hyvä keikka .  8) 8)

Irtiarjesta vois mennä näin , tehrään Sunnuntaina mitä viikoll ei keritty  8)

JoHaRa

  • Vieras
Kondomien arvonlisävero pitäisi  pudottaa 13% prosenttiin, koska onhan sekin elin tarvike.
Kaikki samalle viivalle .  ;D ;D

Irti arjesta ? Kossua naukkaillu , lippu korkeella , tulin Jalasjärveltä kotio , hyvä keikka .  8) 8)

Irtiarjesta vois mennä näin , tehrään Sunnuntaina mitä viikoll ei keritty  8)

Esim. suihkussa käyminen ?

sorkkis

  • Vieras
Kondomien arvonlisävero pitäisi  pudottaa 13% prosenttiin, koska onhan sekin elin tarvike.
Kaikki samalle viivalle .  ;D ;D

Irti arjesta ? Kossua naukkaillu , lippu korkeella , tulin Jalasjärveltä kotio , hyvä keikka .  8) 8)

Irtiarjesta vois mennä näin , tehrään Sunnuntaina mitä viikoll ei keritty  8)

Esim. suihkussa käyminen ?
:o :o :o
Mikkää ihme jos mukulas on tumma ihosii .  :-\

minä-itte

  • Vieras
Itse olen rampannut Helsingissä. On mukavaa kun ei ole niin yksinäistä kuin kotona. Kerran on tuntematon ihminen alkanut jutella HKL:n bussissa. Joku karjalaiseukko joka ei päässyt ukkonsa viereen istumaan täydessä bussissa. Ukolla oli niin huono kuulo, että oli pakko alkaa jutella minun kanssani. Kotona on ovet auki kaiket ajat eikä kukaan ryövää mitään. Siellä on viety kaljalaatikko parvekkeelta, sukat pyykkinarulta, lompakko omasta huoneesta repun vetoketjun takaa ja Kaappoolta läppäri sankarin nukkuessa samassa huoneessa. Täällä maalla ei ikinä tapahdu mitään.  :(

Yksi helsinkiläinen ratikkakuski vietiin pillit huutaen ambulanssilla hoitoon...hän oli maanantaiaamuna hymyillyt asiakkaalle.

minä-itte

  • Vieras
Webbimestarille vastaukseksi: meikä ehdotti  lähitulevaisuudessa järjestettäväksi bussilasteittain tutustumisretkiä tyhjiksi jääneisiin Kepulandian kunnanpalatseihin....jos vaikka löytyisi uuskäyttöä.

Samalla rehelliset veronmaksajat näkisivät, mihin heidän verorahansa ovat mennet.