Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Sovitaanko,että  (Luettu 1908 kertaa)

simmo

• Vieras
Sovitaanko,että
--ei kiusata ennää kepua ??? Puukon kääntäminen haavassa ei ole mukavaa,varsinkaan,kun se toistuu jatkuvasti. >:(
Aulis,minä-itte ja eemeli,sovitaanko näin ::)

minä-itte

• Vieras
Vs: Sovitaanko,että
--ei kiusata ennää kepua ??? Puukon kääntäminen haavassa ei ole mukavaa,varsinkaan,kun se toistuu jatkuvasti. >:(

Onko täälä joku kiusannut kepua? Hyi, ei semmoista saa tehdä!

Viimeksi muokattu: 14.10.11 - klo:11:41 kirjoittanut minä-itte

Suuri Ajattelija

• Vieras
Ketään ei saa kiusata, mutta saako kertoa totuuksia?

Heino Leino

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...

ei ne kiusaa, ne kirjottaa vihakirjotuksie
Elämä on parasta kometiijjaa

simmo

• Vieras
--------------mutta kun kaikki ei oo totta,mitä kepusta kirjoitetaan ??? Ei ne oo luusereita,vaikka Aulis niin joka päivä sanoo. >:(

Suuri Ajattelija

• Vieras
--------------mutta kun kaikki ei oo totta,mitä kepusta kirjoitetaan ??? Ei ne oo luusereita,vaikka Aulis niin joka päivä sanoo. >:(
Itten muutkin jutut ovat peräisin Verkkomediasta:

http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=2

Aulis Anttila

• Vieras
Luuserit...

Kaikki eivät - tietenkään - ole.

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Osuma...
ei ne kiusaa, ne kirjottaa vihakirjotuksie

Vaikka olenki sittoutumaton, niin häätyy sanua, että pvahahahaha + puaaahh + osuma...     ;)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Sepedeus

• Vieras

Ei voi millään sopia tuota. Mulle on jääny niin pahat traumat kepusta, ettei ne parane haudassakaan.  ;D
Siis jatketaan entiseen malliin.
  Jos kepu pystyisi tulemaan nykyaikaan, mutta kun ei. Ei ole uskottava oppositiopuolue kepu. Vastustaa asioita joita edellisessä hallittuksessa oli itse ajamassa. Takinkääntäjien maailmanmestari. ;)

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Ei voi millään sopia tuota. Mulle on jääny niin pahat traumat kepusta, ettei ne parane haudassakaan.  ;D
Siis jatketaan entiseen malliin.
  Jos kepu pystyisi tulemaan nykyaikaan, mutta kun ei. Ei ole uskottava oppositiopuolue kepu. Vastustaa asioita joita edellisessä hallittuksessa oli itse ajamassa. Takinkääntäjien maailmanmestari. ;)

kepun   pääideologi  juha  kuisma  sanoo  että  kepu  ei  ole  maaseutupuolue :o

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mitä väliiii!   eihän kokkoomuskaan ole porvaripuolue!    ja remarit viis veisaa työlläisistä!     elikkä.....?

Horttanainen

• Vieras

Niin, kun sulta vei emännän kepulainen, jolla oli suurempi *****, suuremmat tulot, parempi potenssi, isompi tila, pitempi ja komeampi, pohjanmaalainen  jne. niin katkeroittaahan se ihan ymmärrettävästi... ;D   ...mutta että hautaan asti viet katkeruuden.....hei, jotain rajaa. :D