Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Dyna-VT  (Luettu 12581 kertaa)

Karju

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 501
Vs: Dyna-VT
No niin,on saatu sitte se sotku aikaiseksi,elikkä tietoteknisiä ihmisiä hyttiin niin koneet kulkee kivasti eikä kuluta löpöä turhaan.Kaikenlaiset anna ku mä vähä,kyllä mä osaan,oon mä ennenki,isä sano,enolla oli tällanen puheet voi unohtaa.Eli mä en paljonkaan aja näitä vehkeitä,seuraan vaan sivusta ettei piippu lämpene liikaa ;D

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: Dyna-VT
Mä en sano muuta kuin, että kovasti yhtä jonnumiestä tuntui kiinnostavan Dyna-VT, kun päästin kerran kokeilemaan...

Moni topikissa moitittu Dyna-VT:n ominaisuus on säätökysymys ja jos ei säätää osaa tai viitsi, on parempi tyytyä keppilootaiseen... nimittäin taitaa kuitenkin suurin osa autopowerinkin kuskeista ajaa kaikki ajonsa samalla "full auto" säädöllä... mikä ei arvaukseni mukaan suinkaan ole paras mahdollinen joka tilanteeseen.

Mutta... kyllä tuntui ihan hyvin kummankin urakoijan 7530 avtopowr hoitavan hommansa, kun rehut tuli kasalle ja lietteet meni pellolle... kumpikaan ei lähteny pajalle kesken sesongin...

Ja tuo kuuluisaakin kuuluisampi pysähtyminen kilpikonnapuolelle vaihdettaessa... voi ***** mikä itku noinkin mitättömästä asiasta, joka ei oo mua koskaan häirinny... ja tuskin kovin montaa muutakaan Dyna-vt kuskia...

 ;D
tethering holes to their concave windings

+250

  • Vieras
Vs: Dyna-VT
Mä en sano muuta kuin, että kovasti yhtä jonnumiestä tuntui kiinnostavan Dyna-VT, kun päästin kerran kokeilemaan...

Moni topikissa moitittu Dyna-VT:n ominaisuus on säätökysymys ja jos ei säätää osaa tai viitsi, on parempi tyytyä keppilootaiseen... nimittäin taitaa kuitenkin suurin osa autopowerinkin kuskeista ajaa kaikki ajonsa samalla "full auto" säädöllä... mikä ei arvaukseni mukaan suinkaan ole paras mahdollinen joka tilanteeseen.

Mutta... kyllä tuntui ihan hyvin kummankin urakoijan 7530 avtopowr hoitavan hommansa, kun rehut tuli kasalle ja lietteet meni pellolle... kumpikaan ei lähteny pajalle kesken sesongin...

Ja tuo kuuluisaakin kuuluisampi pysähtyminen kilpikonnapuolelle vaihdettaessa... voi ***** mikä itku noinkin mitättömästä asiasta, joka ei oo mua koskaan häirinny... ja tuskin kovin montaa muutakaan Dyna-vt kuskia...

 ;D
Ei niitä  vt-kuskeja haittaa nasta traktorinpenkilläkään,kun ne ei ymmärrä paremmasta ;D

kyntaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1406
  • Aasi vs. Peura
Vs: Dyna-VT
Mä en sano muuta kuin, että kovasti yhtä jonnumiestä tuntui kiinnostavan Dyna-VT, kun päästin kerran kokeilemaan...

Moni topikissa moitittu Dyna-VT:n ominaisuus on säätökysymys ja jos ei säätää osaa tai viitsi, on parempi tyytyä keppilootaiseen... nimittäin taitaa kuitenkin suurin osa autopowerinkin kuskeista ajaa kaikki ajonsa samalla "full auto" säädöllä... mikä ei arvaukseni mukaan suinkaan ole paras mahdollinen joka tilanteeseen.

Mutta... kyllä tuntui ihan hyvin kummankin urakoijan 7530 avtopowr hoitavan hommansa, kun rehut tuli kasalle ja lietteet meni pellolle... kumpikaan ei lähteny pajalle kesken sesongin...

Ja tuo kuuluisaakin kuuluisampi pysähtyminen kilpikonnapuolelle vaihdettaessa... voi ***** mikä itku noinkin mitättömästä asiasta, joka ei oo mua koskaan häirinny... ja tuskin kovin montaa muutakaan Dyna-vt kuskia...

 ;D

Itse asiassa kyl se pelaa joka paikassa. Koetin itse säätää....Ihmettelin kun lietteen ajussa kipusi saman rinteen 5km/h hitaammin... Ei lähteny oma säätö...
Nii se on...

massikkamies

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8
Vs: Dyna-VT
Tänään kävi urakoitsija ajamassa muutaman kuorman lietettä 7495 Fergulla ja pitihän sitä kyytissäkin istua. Kyllähän portaaton on mukava ajaa merkistä riippumatta, mutta miksi Dyna-VT täytyy pysäyttää ennen kuin voi vaihtaa tiealueelta peltoalueelle?  ??? Ei autopowerissa vain tartte.  ;D


Ei tartte pysäyttää  ainakaan mun 7485:sessa

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: Dyna-VT
Mä en sano muuta kuin, että kovasti yhtä jonnumiestä tuntui kiinnostavan Dyna-VT, kun päästin kerran kokeilemaan...

Moni topikissa moitittu Dyna-VT:n ominaisuus on säätökysymys ja jos ei säätää osaa tai viitsi, on parempi tyytyä keppilootaiseen... nimittäin taitaa kuitenkin suurin osa autopowerinkin kuskeista ajaa kaikki ajonsa samalla "full auto" säädöllä... mikä ei arvaukseni mukaan suinkaan ole paras mahdollinen joka tilanteeseen.

Mutta... kyllä tuntui ihan hyvin kummankin urakoijan 7530 avtopowr hoitavan hommansa, kun rehut tuli kasalle ja lietteet meni pellolle... kumpikaan ei lähteny pajalle kesken sesongin...

Ja tuo kuuluisaakin kuuluisampi pysähtyminen kilpikonnapuolelle vaihdettaessa... voi ***** mikä itku noinkin mitättömästä asiasta, joka ei oo mua koskaan häirinny... ja tuskin kovin montaa muutakaan Dyna-vt kuskia...

 ;D

Itse asiassa kyl se pelaa joka paikassa. Koetin itse säätää....Ihmettelin kun lietteen ajussa kipusi saman rinteen 5km/h hitaammin... Ei lähteny oma säätö...
Joo kyl se varmaan lietteenajoon sopiikin parhaiten tuo "full auto", mutta... onhan tuolla säädettävyydellä jokin merkitys oltava. Tuskin se siinä turhaankaan on.
tethering holes to their concave windings

Greenpwr

  • Vieras
Vs: Dyna-VT
Mä en sano muuta kuin, että kovasti yhtä jonnumiestä tuntui kiinnostavan Dyna-VT, kun päästin kerran kokeilemaan...

Moni topikissa moitittu Dyna-VT:n ominaisuus on säätökysymys ja jos ei säätää osaa tai viitsi, on parempi tyytyä keppilootaiseen... nimittäin taitaa kuitenkin suurin osa autopowerinkin kuskeista ajaa kaikki ajonsa samalla "full auto" säädöllä... mikä ei arvaukseni mukaan suinkaan ole paras mahdollinen joka tilanteeseen.

Mutta... kyllä tuntui ihan hyvin kummankin urakoijan 7530 avtopowr hoitavan hommansa, kun rehut tuli kasalle ja lietteet meni pellolle... kumpikaan ei lähteny pajalle kesken sesongin...

Ja tuo kuuluisaakin kuuluisampi pysähtyminen kilpikonnapuolelle vaihdettaessa... voi ***** mikä itku noinkin mitättömästä asiasta, joka ei oo mua koskaan häirinny... ja tuskin kovin montaa muutakaan Dyna-vt kuskia...

 ;D

Itse asiassa kyl se pelaa joka paikassa. Koetin itse säätää....Ihmettelin kun lietteen ajussa kipusi saman rinteen 5km/h hitaammin... Ei lähteny oma säätö...
Joo kyl se varmaan lietteenajoon sopiikin parhaiten tuo "full auto", mutta... onhan tuolla säädettävyydellä jokin merkitys oltava. Tuskin se siinä turhaankaan on.

 Oliko aapeestä kysymys...Full auto(5) menee mahdillisimman pienellä kierroksilla polkimella tilattua nopeutta, potikka 2,5-3,0 (ameriikan vehkeissä nämä kerrotaan kuvasymboleilla, laittaa semmosen jos numerot vaikuttaa liian vaikeilta) asennolla voimanoton ehdoilla kierrokset vakiona ja nopeus niiaa jos voimat ei riitä, maantiellä käsikaasuulla ja kun mäki tulee vastaan, niin käyttää kaasupolkimen lattiassa>kierrokset nousee vähäksi aikaa, älyboksille pitää kertoa, että vastus kasvaa lähitulevaisuudessa....miten tämä tapahtuu ylivimmaisessa variossa?

kyntaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1406
  • Aasi vs. Peura
Vs: Dyna-VT
Full auto asennossahan kone menee esim automaattisesti ulosotto tilaan kun laittaa sen päälle...
Ja kun käyttää hydrauliikkaa taas menee oliko kohtaan 2-3...
Tietenkin jos ruksit raksittu... 8)
Nii se on...

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Dyna-VT
Full auto asennossahan kone menee esim automaattisesti ulosotto tilaan kun laittaa sen päälle...

***Elikkä ei tartte edes jättää kuukausieriä maksamatta?  :o
Kui mää ain olen paras?

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Dyna-VT
Mitä tuossa Dyna VT:ssä tuo VT tarkoittaa ?

Onko nuukilta massikkamiehiltä jääneet vain vokaalit ostamatta  ;D

Greenpwr

  • Vieras
Vs: Dyna-VT
Full auto asennossahan kone menee esim automaattisesti ulosotto tilaan kun laittaa sen päälle...
Ja kun käyttää hydrauliikkaa taas menee oliko kohtaan 2-3...
Tietenkin jos ruksit raksittu... 8)

 Hei nythän mää tajusin...ehkä, sä puhut kenties -30 sarjan omituisuuksista? Nollekolmen vehkeistä tuommoset puuttuu...

metsajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4396
  • En tiedä mistä on kysymys, mutta vastustan!
Vs: Dyna-VT
Mitä tuossa Dyna VT:ssä tuo VT tarkoittaa ?

Onko nuukilta massikkamiehiltä jääneet vain vokaalit ostamatta  ;D

Juu se on vi.... VOITTO :-)

Lienee VariableTransimission ?

kyntaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1406
  • Aasi vs. Peura
Vs: Dyna-VT
Full auto asennossahan kone menee esim automaattisesti ulosotto tilaan kun laittaa sen päälle...
Ja kun käyttää hydrauliikkaa taas menee oliko kohtaan 2-3...
Tietenkin jos ruksit raksittu... 8)

 Hei nythän mää tajusin...ehkä, sä puhut kenties -30 sarjan omituisuuksista? Nollekolmen vehkeistä tuommoset puuttuu...

Kyl kyl...

Ps. 7499 kuopion agrissa...leveillä nakeilla... eikai vaan ole vaihtunut R. Ja jos isännän arvaan oikein niin ei ole talossa enää yhtään MF.... Joskus oli 3....
Nii se on...

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Dyna-VT
Mitä tuossa Dyna VT:ssä tuo VT tarkoittaa ?
Lausutaan: Dyna ReTee...     ;)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."