Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ei saa nukkua ?  (Luettu 7892 kertaa)

max

  • Vieras
Ei saa nukkua ?
Alkaa olla kuuppa finaalis, totaalisesti. MC taas seinän takana rynkytti koko yön. Enkä mä saanu nukuttuu, en silmän täyttä. Taksi haki XXXX aamuviidelt, sit  MC tuli `herättää` mut lypsyl.
Tosi kiva olla silmät sikkuras ja kuunnel siin työneuvoi : Kyllä herra, kyllä herra. MC meni ite ***** nukkuun. Mä alan totaalisesti väsyy tähän situationii.
Näin yöllä monta tähenlentoo, toivoin joka kerta  MC:n välitöntä kuolemaa, olin niin *****untunu. Ei kuollu, ei. Oisin saanu nukkuu ees hetken.
Ei sais kyl valittaa, mut tää tilanne saa mut joteski depikseen. Onneks mä sain pörpähdettyy hetkeks paalivarastol. Ees hetkeks, wow !
Mä kynnän loppupäivän, väkevä kahvi jeesii, toivottavasti mä pysyn hereil iltalypsyyn saakka. MC tietty vetää sikeitä koko päivän.
Voitas porukal jutella koneagrias täst mun ongelmast lisää ? Ite oon niinku tien päässä, omat neuvot loppu. End off the road.


Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Ei saa nukkua ?
Onko tää mc sun puoliso vai isä? Periaatteessa voit lähteä kälppimään itte niin kauan kun pääset, tai sitten piipaa vie sut jäähylle. Toi teksti näyttää siltä, että vaihtoehdot on tossa.
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Vs: Ei saa nukkua ?
MC Cannonball?

pappavolovo

  • Vieras
Vs: Ei saa nukkua ?
juuceereen isä.
Tai vaihtoehtoisesti renki.

 :o ??? ::)

minä-itte

  • Vieras
Vs: Ei saa nukkua ?
Meillä yhtenä yönä klo 2 oli melkoinen ralli kaupan/pankin parkkipaikalla/liittymissä, viritettyjä autoja (=pakoputkesta).  Myös kirkon parkkipaikalla oli vedetty ympyrää.

Ehtivät häipyä ennenkuin meikä ehti paikalle.

Meikä soitti seuraavana päivänä poliisille, että voisivat vähän seurata yöliikennettä.

Poliisit tutkivat pankin/kaupan valvontakameroitten kuvia ja ralli loppui tähän yhteen yöhön. 



JoHaRa

  • Vieras
Vs: Ei saa nukkua ?
MC on Massey Cerguson

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Ei saa nukkua ?
Meillä yhtenä yönä klo 2 oli melkoinen ralli kaupan/pankin parkkipaikalla/liittymissä, viritettyjä autoja (=pakoputkesta).  Myös kirkon parkkipaikalla oli vedetty ympyrää.

Ehtivät häipyä ennenkuin meikä ehti paikalle.

Meikä soitti seuraavana päivänä poliisille, että voisivat vähän seurata yöliikennettä.

Poliisit tutkivat pankin/kaupan valvontakameroitten kuvia ja ralli loppui tähän yhteen yöhön. 





http://www.youtube.com/watch?v=8d-7F_9M5jg suistuutko ojaan ko et ehtinyt paikalle ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Ei saa nukkua ?
Meillä yhtenä yönä klo 2 oli melkoinen ralli kaupan/pankin parkkipaikalla/liittymissä, viritettyjä autoja (=pakoputkesta).  Myös kirkon parkkipaikalla oli vedetty ympyrää.

Ehtivät häipyä ennenkuin meikä ehti paikalle.

Meikä soitti seuraavana päivänä poliisille, että voisivat vähän seurata yöliikennettä.

Poliisit tutkivat pankin/kaupan valvontakameroitten kuvia ja ralli loppui tähän yhteen yöhön. 


Eikö kirkon kiertäminen ole joku uskonnollinen rituaali  :D Kaaban kiveä kuuluu kuulemma kiertää ja eivätkö ortodoksitkin kierrä kirkkoa pääsiäisenä  ???

max

  • Vieras
Vs: Ei saa nukkua ?

MC Cannonball?

MC tulee sanast Master of Ceremonies, se on suomeks niinku seremoniamestari. Meillä äijää on kutsuttu jo pitkään lyhenteel MC. Se on niinku talon sisäsii tapoi, tää iha vaa selvennykseks. Mut äijää ei koskaan sanota ämseeks sen kuullen, ku se varmaan vois hiiltyy lempparist aika rajusti.

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Ei saa nukkua ?

MC Cannonball?

MC tulee sanast Master of Ceremonies, se on suomeks niinku seremoniamestari. Meillä äijää on kutsuttu jo pitkään lyhenteel MC. Se on niinku talon sisäsii tapoi, tää iha vaa selvennykseks. Mut äijää ei koskaan sanota ämseeks sen kuullen, ku se varmaan vois hiiltyy lempparist aika rajusti.

Voisko kattoa peiliin jos on mennyt teinin kanssa naimisiin ??? tairat olla ittekkin josai kahdenkympin korvilla kasva aikuiseksi ja jätä teinien hoito siihen saakka sul on omia ;D

Viimeksi muokattu: 09.10.11 - klo:13:27 kirjoittanut apilas

Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

max

  • Vieras
Vs: Ei saa nukkua ?

MC Cannonball?

MC tulee sanast Master of Ceremonies, se on suomeks niinku seremoniamestari. Meillä äijää on kutsuttu jo pitkään lyhenteel MC. Se on niinku talon sisäsii tapoi, tää iha vaa selvennykseks. Mut äijää ei koskaan sanota ämseeks sen kuullen, ku se varmaan vois hiiltyy lempparist aika rajusti.

Voisko kattoa peiliin jos on mennyt teinin kanssa naimisiin ??? tairat olla ittekkin josai kahdenkympin korvilla kasva aikuiseksi ja jätä teinien hoito siihen saakka sul on omia ;D

Äijähän on jo 60 ja yliki, siis MC

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Ei saa nukkua ?

MC Cannonball?

MC tulee sanast Master of Ceremonies, se on suomeks niinku seremoniamestari. Meillä äijää on kutsuttu jo pitkään lyhenteel MC. Se on niinku talon sisäsii tapoi, tää iha vaa selvennykseks. Mut äijää ei koskaan sanota ämseeks sen kuullen, ku se varmaan vois hiiltyy lempparist aika rajusti.

Voisko kattoa peiliin jos on mennyt teinin kanssa naimisiin ??? tairat olla ittekkin josai kahdenkympin korvilla kasva aikuiseksi ja jätä teinien hoito siihen saakka sul on omia ;D

Äijähän on jo 60 ja yliki, siis MC

hoitoon koko sakki 8)
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

max

  • Vieras
Vs: Ei saa nukkua ?
JEEEEEEEEE  JEEEE  JEE  !!!!!!!
Auroista meni just takaboxi paskaks, osu koivuun ja osat saa vast huomen. Kuulu vaan kauhee paukaus. MC ihan hiilenä, ku herätin ja kerroin onnettomuudest. Tonnin boxi ja ylikin.
Nyt : Max pääsee NUKKUMAAN !!   Jepu jee  !!!

Siipi enkelin on, suojas voittamaton, senpä turvin sä saat, nähdä untesi maat ! Krooh pyyh, krooh pyyh !

Rebel

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 788
Vs: Ei saa nukkua ?

MC Cannonball?

MC tulee sanast Master of Ceremonies, se on suomeks niinku seremoniamestari. Meillä äijää on kutsuttu jo pitkään lyhenteel MC. Se on niinku talon sisäsii tapoi, tää iha vaa selvennykseks. Mut äijää ei koskaan sanota ämseeks sen kuullen, ku se varmaan vois hiiltyy lempparist aika rajusti.

MC... oikeastaan meleko hauska nimi äijälle. Meillä äijää kutsuttiin yhteen aikaan Herkoksi. Ja ihan päin naamaa. Vertauskuva oli Kalle Päätalon kirjoista tutuksi tullut perheenpää. Aika velikulta.
Valonnäyttäjä on pirun tärkiä mies...mutta harvoin siihen parasta miestä...

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Ei saa nukkua ?
MC on Massey Cerguson

Veljesten lapsilla on massikat niin ne on silloin ferguksia?  ;D
Kui mää ain olen paras?