Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ei saa nukkua ?  (Luettu 7930 kertaa)

Rebel

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 788
Vs: Ei saa nukkua ?
Jos tämä topic perustuu osiltaankaan realismiin, niin et sinä mistään turhista valita, anna tulla vaan! Jos se vähääkään helpottaa, niin siitä on jelppiä.

BTW, Tuo JoHaRa:n vertaus harmaaserkkuihin teki kipiää. Ku piti ihan ääneen nauraa.  ;D
Valonnäyttäjä on pirun tärkiä mies...mutta harvoin siihen parasta miestä...

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Ei saa nukkua ?
Jos tämä topic perustuu osiltaankaan realismiin, niin et sinä mistään turhista valita, anna tulla vaan! Jos se vähääkään helpottaa, niin siitä on jelppiä.

BTW, Tuo JoHaRa:n vertaus harmaaserkkuihin teki kipiää. Ku piti ihan ääneen nauraa.  ;D

Olen pahoillani kivun aiheuttamisesta  :'( Sun pitäisi nyt saikkuaikana kattella uutisia niin ei naurattaisi  :D

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8718
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Ei saa nukkua ?
Kyl se on max silleen, että hommaa ittelles oma jyystettävä, ettei tarvii korva seinässä ja käsi housuissa kuunnella, kun vaari ryskyttää viereisessä huoneessa.  ;D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

max

  • Vieras
Vs: Ei saa nukkua ?
Ois kiva, ku voitas koneagrias puida näit juttui porukal. Ite oon ehkä hiuka nössö näis ihmissuhdeasiois. Pitäs varmaa vaa olla lujempi.
Täs porukas tuntuu oleva jokune järki-ihminenki.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Ei saa nukkua ?
Ois kiva, ku voitas koneagrias puida näit juttui porukal. Ite oon ehkä hiuka nössö näis ihmissuhdeasiois. Pitäs varmaa vaa olla lujempi.
Täs porukas tuntuu oleva jokune järki-ihminenki.

Laita ihmeessä nuo nimet näkyviin, itse en ole sellaisia vielä täältä löytänyt  :o :D

Horttanainen

  • Vieras
Vs: Ei saa nukkua ?
Ois kiva, ku voitas koneagrias puida näit juttui porukal. Ite oon ehkä hiuka nössö näis ihmissuhdeasiois. Pitäs varmaa vaa olla lujempi.
Täs porukas tuntuu oleva jokune järki-ihminenki.

Laita ihmeessä nuo nimet näkyviin, itse en ole sellaisia vielä täältä löytänyt  :o :D

Mulla on kyllä järkeä melkoisesti, mutta käytän sitä hyvin säästeliäästi, koska se kuluu käytössä, voipi loppua ennen aikojaan, jos liikaa käyttää päivittäin.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Ei saa nukkua ?
Ois kiva, ku voitas koneagrias puida näit juttui porukal. Ite oon ehkä hiuka nössö näis ihmissuhdeasiois. Pitäs varmaa vaa olla lujempi.
Täs porukas tuntuu oleva jokune järki-ihminenki.

Laita ihmeessä nuo nimet näkyviin, itse en ole sellaisia vielä täältä löytänyt  :o :D

Mulla on kyllä järkeä melkoisesti, mutta käytän sitä hyvin säästeliäästi, koska se kuluu käytössä, voipi loppua ennen aikojaan, jos liikaa käyttää päivittäin.

Elät varmasti 140 vuotiaaksi ja jutut yhtä hyviä loppuun asti  ;D

Neke

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2798
Vs: Ei saa nukkua ?
Alkaa olla kuuppa finaalis, totaalisesti. MC taas seinän takana rynkytti koko yön. Enkä mä saanu nukuttuu, en silmän täyttä. Taksi haki XXXX aamuviidelt, sit  MC tuli `herättää` mut lypsyl.
Tosi kiva olla silmät sikkuras ja kuunnel siin työneuvoi : Kyllä herra, kyllä herra. MC meni ite ***** nukkuun. Mä alan totaalisesti väsyy tähän situationii.
Näin yöllä monta tähenlentoo, toivoin joka kerta  MC:n välitöntä kuolemaa, olin niin *****untunu. Ei kuollu, ei. Oisin saanu nukkuu ees hetken.
Ei sais kyl valittaa, mut tää tilanne saa mut joteski depikseen. Onneks mä sain pörpähdettyy hetkeks paalivarastol. Ees hetkeks, wow !
Mä kynnän loppupäivän, väkevä kahvi jeesii, toivottavasti mä pysyn hereil iltalypsyyn saakka. MC tietty vetää sikeitä koko päivän.
Voitas porukal jutella koneagrias täst mun ongelmast lisää ? Ite oon niinku tien päässä, omat neuvot loppu. End off the road.





Soon sorkkis vuokrannu parproota MC:lle

Pro

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 208
Vs: Ei saa nukkua ?
21.10 koneagriaan kaikki, otetaan parit mallasjuomat ja sitte yöhön. Voin toimia oppaana, Jykylä on mukava kaupunki. Yv:llä tavoittaa..  8)
Tästä tähän.

Rebel

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 788
Vs: Ei saa nukkua ?
21.10 koneagriaan kaikki, otetaan parit mallasjuomat ja sitte yöhön. Voin toimia oppaana, Jykylä on mukava kaupunki. Yv:llä tavoittaa..  8)

Mielenkiintonenhan tuo ois käyä. Nyt ainaki on aikaa. Jyskälä on kyllä mukava kaupunki, ei ihan uus tuttavuus.
Valonnäyttäjä on pirun tärkiä mies...mutta harvoin siihen parasta miestä...

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Ei saa nukkua ?
Sori toi eiline valitus, mut quuppa potki aivan tyhjääsekasi, ku en ollu saanu nukuttuu oikee kunnol pitkii aikoihi. Ei sais tollee valittaa turhist.



Älä hyvä ihiminen tuollaista pahoittele. Kyllä tälle saitille kannattaa kertoa kaikki omat ja varsinkin naapureiden ongelmat. ;D
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Horttanainen

  • Vieras
Vs: Ei saa nukkua ?
21.10 koneagriaan kaikki, otetaan parit mallasjuomat ja sitte yöhön. Voin toimia oppaana, Jykylä on mukava kaupunki. Yv:llä tavoittaa..  8)

Joo, kerätään remmi kasaan ja lähetään joukolla naisiin.....ollaan kuin sonnimullikat keväisellä laitumella lehmien seassa... ;D ;D

....mylvitään kiihkoissamme joka kerta, kun näköpiiriin ilmestyy kaunis dooris... ;D

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8421
Vs: Ei saa nukkua ?
Ei siell Jyväskylän yöelämäs näyttelyn aikaan oo kuin konemyyjiä, ja ne on yleensä miehiä.  ::)
Mystinen kesälaatumies

Pro

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 208
Vs: Ei saa nukkua ?
21.10 koneagriaan kaikki, otetaan parit mallasjuomat ja sitte yöhön. Voin toimia oppaana, Jykylä on mukava kaupunki. Yv:llä tavoittaa..  8)

Mielenkiintonenhan tuo ois käyä. Nyt ainaki on aikaa. Jyskälä on kyllä mukava kaupunki, ei ihan uus tuttavuus.

Eiku vaan ilmotuksia, tuttu paikka on käydä. Ja tod. lyhyt matka lähtee kattoo yöelämää. Hyvät reenit eka näyttellyssä ja site kävelykadulle touhuamaan. Numeron saa pyytämällä, ite oon ainakin menossa sillon, viimeinen vapaa ennen kevättä. :D
Tästä tähän.

Pro

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 208
Vs: Ei saa nukkua ?
21.10 koneagriaan kaikki, otetaan parit mallasjuomat ja sitte yöhön. Voin toimia oppaana, Jykylä on mukava kaupunki. Yv:llä tavoittaa..  8)

Joo, kerätään remmi kasaan ja lähetään joukolla naisiin.....ollaan kuin sonnimullikat keväisellä laitumella lehmien seassa... ;D ;D

....mylvitään kiihkoissamme joka kerta, kun näköpiiriin ilmestyy kaunis dooris... ;D

Ei sitä nyt niiin tartte touhuta, nainen oottaa jo kotona. Jykylän baarikadun vois moni mestari tykätä kokea. Saapi  oikeesti laittaa yv:tä 21.10 meinasin oman vapaan pitää, jutellaan ja nähellään kaikkien kanssa!
Tästä tähän.