Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Moniko menee Jyskään kone agriaan  (Luettu 5550 kertaa)

sorkkis

  • Vieras
Vs: Moniko menee Jyskään kone agriaan
Yllättävän paljon on näemmä vielä semmosta porukkaa, jotka kaivavat sen puhelimensa povitaskusta ja vastaavat: "mää oon täällä kone-agriassa, kuis sää tänne osasit soittaa." Tässäkin keskusteluketjussa on jo muutama ilmoittautunut...  ::) 8) :P

Soittiks sul kettään  ;)

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Moniko menee Jyskään kone agriaan
Joopa joo  keskiviikko - torstai näyttelyssä 8)

Samoin!  Meinaatko myös viettää keskiviikon ja lauantain välisen yön kyseisessä taajamassa...?

sorkkis

  • Vieras
Vs: Moniko menee Jyskään kone agriaan
Joopa joo  keskiviikko - torstai näyttelyssä 8)

Samoin!  Meinaatko myös viettää keskiviikon ja lauantain välisen yön kyseisessä taajamassa...?
Tsot stot pojaat . Mitäs tei siel teette

SomeBody77

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4301
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
Vs: Moniko menee Jyskään kone agriaan
Yllättävän paljon on näemmä vielä semmosta porukkaa, jotka kaivavat sen puhelimensa povitaskusta ja vastaavat: "mää oon täällä kone-agriassa, kuis sää tänne osasit soittaa." Tässäkin keskusteluketjussa on jo muutama ilmoittautunut...  ::) 8) :P

Soittiks sul kettään  ;)
Haastemies...  :-\
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Moniko menee Jyskään kone agriaan
Yllättävän paljon on näemmä vielä semmosta porukkaa, jotka kaivavat sen puhelimensa povitaskusta ja vastaavat: "mää oon täällä kone-agriassa, kuis sää tänne osasit soittaa." Tässäkin keskusteluketjussa on jo muutama ilmoittautunut...  ::) 8) :P

Soittiks sul kettään  ;)
Haastemies...  :-\

No sehän nyt on teitin haastemies ahkerana töissä, onko silläkin nykyään provisiopalkkaus?

sorkkis

  • Vieras
Vs: Moniko menee Jyskään kone agriaan
Yllättävän paljon on näemmä vielä semmosta porukkaa, jotka kaivavat sen puhelimensa povitaskusta ja vastaavat: "mää oon täällä kone-agriassa, kuis sää tänne osasit soittaa." Tässäkin keskusteluketjussa on jo muutama ilmoittautunut...  ::) 8) :P

Soittiks sul kettään  ;)
Haastemies...  :-\
Mitte hyö haastoit .

jalle

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 697
  • Enhän mä mistään mitään tiedä
Vs: Moniko menee Jyskään kone agriaan
Keskiviikkona tarkoitus lähteä ja olla jo torstaina perillä ;D

Maalaispoika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2644
  • Nothing runs like a deere
Vs: Moniko menee Jyskään kone agriaan
Joopa joo  keskiviikko - torstai näyttelyssä 8)

Samoin!  Meinaatko myös viettää keskiviikon ja lauantain välisen yön kyseisessä taajamassa...?

Mahdollisesti jotenkin noin...
Sääliä saa pyytämättäki, kateus pitää ansaata.

jaana30v

  • Vieras
Vs: Moniko menee Jyskään kone agriaan
tuohan on jossain susirajan takana, mahtaako löytyä edes kenttää sille handsfriille

Pigman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2912
Vs: Moniko menee Jyskään kone agriaan
Minä-itte ei voi lähteä kun Kepu ja MTK on juntannu siltä pois lomittajan Esson baarilta.

minä-itte

  • Vieras
Vs: Moniko menee Jyskään kone agriaan
Minä-itte ei voi lähteä kun Kepu ja MTK on juntannu siltä pois lomittajan Esson baarilta.

nii, p..le, nii....  >:( >:( >:( >:(

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Moniko menee Jyskään kone agriaan
Miten siellä edes etelän viljamies näkee mitään, kun nämä c-alueen täppäritissinkoittajien pojat, suurine ekoineen, hansvrii-nappi korvalla odottavat soittoa isukin ropotilta ja kehuskelevat kädet taskuissaan(huom. omissa, vielä) onpa halapa nuokkari, vain sata donaa, meijän isukki osti paljooon kallehimman.

eemeli kuuluuttaa koneagrissa parin kaljan jälkeen haluavansa painia pohojalaasten kanssa ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

ottosetä

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 134
Vs: Moniko menee Jyskään kone agriaan
mää ainaskin meen.... ensin otetaan yhdet... ja haastellaan vanhojen pierujen kanssa mukavia, jonka jälkeen etitään semmonen traktori jossa on koppiin noustessa eniten rappuja. reiska, joka on nuorin ja vielä hyvä jalkainen, kiipeää sinne ottamaan suuntia kohti makkarakojua, missä otetaan kanssa yhdet.(ei atriaa, periaatteesta). sitten katotaan klapikoneet ja ostetaan metrilakua mukuloille.   kotimatkalla ajetaan alkumatka vanhaa vaajakoskentietä, missä on siinä jyskän tietämissä turkinpojalla pitseria. onmpi muuten herkkua, syyvvään, niin jaksetaan sitten autoilla kotia iltatoimille. hitto, ja tietysti me vanhat herrat käyvvään valametin osastolla kahtomassa onko sillä missillä hyvä pers....     

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 20069
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Moniko menee Jyskään kone agriaan
Luovuin kipukoukusta pari vuotta sitten.

Nyt on semmonen kaiutinrasia siinä ohimon vieressä häikäisysuojassa kiinni. Napista vastaa ja napista sulkee.

-SS-

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8425
Vs: Moniko menee Jyskään kone agriaan
Perinteisesti on lauantain vastaiseksi yöksi hotellihuoneet varattu Tamperelta.  ;D
Mystinen kesälaatumies