Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe On äijällä otsaa... :-(  (Luettu 1333 kertaa)

minä-itte

• Vieras
On äijällä otsaa... :-(
http://www.suomenmaa.fi/etusivu/lepp%C3%A4_lytt%C3%A4si_maatalousleikkaukset_5494943.html

..kuinka paljon Leppä ja kumppanit ovatkaan olleet ajamassa leikkauksia AB-alueen tukiin yms. vaikka niihin ei olisi ollut valtiontaloudellista pakkoa... EU:n AB-alueelle määräämät investointituet, nuorten viljelijöitten tuki, B-alueen kansallisiin tukiin 66% leikkaus heti kättelyssä, "torjuntavoittoja" Brysselistä jne jne

Todella törkeää touhua...nytkin C-alueen maidon osuudeksi leikkauksista  tarjotaan karkearehun käyttötukea, jota ei edes ole olemassakaan.

>:( >:( >:( >:( >:( >:(

Kepulit ovat todella röyhkeää ja ahnetta sakkia!

minä-itte

• Vieras
Vs: On äijällä otsaa... :-(
Leppä on jossain sentään  oikeassa:

"Maatalouden kannattavuus on Lepän mukaan huonoin yli vuosikymmeneen. "

..kepulaisia maatalousministereitä vuodesta 2003, ja jälki on karmeaa...ainoastaan C-alueen maidolla pyyhkii hyvin, kuten PTT totesi.

minä-itte

• Vieras
-17 %.

Aamulehden mielipidekirjoituksissakin oli pikkuinen teksti kepumaatalousministerien aikaannsaannoksista.

Ei ollut minä-itten kynästä.

simmo

• Vieras
.
Koodia: [Valitse]

Kepulit ovat todella röyhkeää ja ahnetta sakkia!
[/quote]
[color=red]JOO,MUTTA- EI NE KOKOOMUSTA VOITA RÖYHKEYDESSÄ EIKÄ AHNEUDESSA 8)
[/color]

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
c-alueen maitotäppäreille onkin jo kompensoitu mahdolliset jo 2030-luvun kustannusnousut, joten eikös niistä voitaisi kans ottaa, vaikka 2039 vuoden lisätuista.

Pigman

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ei Keskusta ollu Lipposen hallituksessa joka teki rajun leikkauksen kansallisiin tukiin heti kättelyssä.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mutta mihin oikein vietäiskään tuotanto?    eihän etes kiinassa voita tehdä yhtä reaktoria ilman samanlaista kusetusta kuin olkiluoto vaikka halpamaa!        ja jos a-b - alueella molemat kaks tuottajaa niin miten hyö vois pelastaa koko alan?