Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe läppäri paskana, hätä kädessä  (Luettu 5180 kertaa)

Wejjo

  • Luomumaitoklubi
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2232
Vs: läppäri paskana, hätä kädessä
Ma olen kayttanyt sahkopostiohjelmana ihan perinteista officen outlookia. Aikaisemmin koneen vaihdon yhteydess' ei ole ollut tarvetta vanhoja kaivella, mutta nyt siella on ihan oikeasti sellaisia juttuja joiden puuttuminen alkaa hankaloittamaan elamaa...

Outlookin sähköpostien pelastaminen taitaa olla v-mäisin..

Enklanniksi:

http://www.howto-outlook.com/howto/backupandrestore.htm


Joo tuossahan se on selostettu.

Itse olen nykyään lähes aina muuttanut sähköpostit gmailiin. Voi halutessaan pitää käytössä vanhan osoitteenkin, kun tuo tukee pop- ja imail- lukua muistakin sähköposteista, ja voi lähettääkin gmailista vanhalla osoitteella kunhan asetuksista määrittelee oikein.

Hyviä puolia paljon, tuolla riittää tilaa niin ettei tarvitse poistella viestejä. Pystyy käyttämään mistä vaan kun pääsee nettiin selaimella, ja silti tuo tukee myös pop ja imap protokollia jos haluaa välttämättä käyttää erillistä sähköpostiohjelmaa. Ja omassa käytössäni tärkein ominaisuus erinomainen haku-toiminto.

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: läppäri paskana, hätä kädessä
Ma tykkaan kayttaa omaa spostiohjelmaa koska sita voi kayttaa juuri silloinkin kun ei ole nettiyhteytta, eli sielta voi kaivella vanhoja milloin vain, ja mun mielesta on vain mukavempi kayttaa omaa ohjelmaa joka pyorii koko ajan taustalla. No, na on naita makuasioita ja gmailia en itse asiassa ole edes juurikaan kokeillut, louhen webmailia sen sijaan olen kayttanyt paljonkin, mutta lopetin sen kun halusin oikean ohjelman.

Oletko weijo kayttanyt paljonkin tuota mainitsemaasi dropboksia, olisiko se hyva valine isojen tiedostojen jakamiseen tyyliin mybigfile.com jne? ma olen dropboksilla joskus kavereiden kanssa jakanut musiikkia, mutta se jai siihen. Samoin kerran kokeilumielessa testailin louhen sharepointia ja tuota mybigfile.comia, mutta ne sitten jai kun olisi pitanyt alkaa niista maksamaan... Tarvetta tuollaiselle kylla olisi.
Nothing is Something Worth Doing

liete

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 190
Vs: läppäri paskana, hätä kädessä
Hah, mista ja pitaiskohan kurkata ettei tuossa ole mikaan integroitu virtalahde, jos tuolla selviaa, niin se olisi paras ratkaisu.

Data Enteristä ostin, mutta luulis niitä olevan kaikissa alan liikkeissä.

Wejjo

  • Luomumaitoklubi
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2232
Vs: läppäri paskana, hätä kädessä
Ma tykkaan kayttaa omaa spostiohjelmaa koska sita voi kayttaa juuri silloinkin kun ei ole nettiyhteytta, eli sielta voi kaivella vanhoja milloin vain, ja mun mielesta on vain mukavempi kayttaa omaa ohjelmaa joka pyorii koko ajan taustalla. No, na on naita makuasioita ja gmailia en itse asiassa ole edes juurikaan kokeillut, louhen webmailia sen sijaan olen kayttanyt paljonkin, mutta lopetin sen kun halusin oikean ohjelman.

Oletko weijo kayttanyt paljonkin tuota mainitsemaasi dropboksia, olisiko se hyva valine isojen tiedostojen jakamiseen tyyliin mybigfile.com jne? ma olen dropboksilla joskus kavereiden kanssa jakanut musiikkia, mutta se jai siihen. Samoin kerran kokeilumielessa testailin louhen sharepointia ja tuota mybigfile.comia, mutta ne sitten jai kun olisi pitanyt alkaa niista maksamaan... Tarvetta tuollaiselle kylla olisi.

Juu, makuasioita. Mut ton gmailin hyvä puoli onkin just se että se toimii postipalvelimena myös noille erillisille ohjelmilla kun tukee pop ja imap-lukua, ja samalla varmistuksena kun säätää asetukset niin ettei poista viestejä luettaessa.

Toi dropbox on toiminu hyvin jakopaikkanakin, vaivaton kun tarvii vain kopioda tiedostot omalla koneella dropbox-kansion public-hakemistoon ja se on siinä. Hiiren oikealla klikkaamalla saa suoraan linkin vaikka spostiin. 2Gt siellä on ilmaiseksi tilaa.

AC

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 383
Vs: läppäri paskana, hätä kädessä
läppäri teki tenät ja lopetti lataamisen, samassa kärähti laturi ja toinenkin laturi jolla sitä koitin. Täytyy siis käydä hakemassa uusi kone, mutta miten mä saisin kovolta kaiken materiaalin talteen? Ulkoista kovalevyä jo sovittelin, mutta siirtoaika olisi ollut about 10 tuntia. Ei taida akku riittää...
Jos toinen laturi oli "oikea" jännite, teho, liitin, ja napaisuus +ei ole johdin poikki, koksikaapeli menee helposti poikki jos on mutkalla (omassa läppärissä kaksi johtoa poikki, nykyisin on pätkä parikaapelia jossa on liittin kestää taivuttelua) mittamalla selviää
Liitin on voinut irrota piirilevyltä jos tullut vääntöä, sitä voi kokeilla kun painaa tai vääntää (kevyesti)
jolloin lähtee varaamaan (valo liitimen vieressä tai koneen näytöllä)
jos toimii akulla voihan toisella samaa akkua käyttävällä koneella ladata, "vialinenkone" käy jos lataus toimii 

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: läppäri paskana, hätä kädessä
Ma olen kayttanyt sahkopostiohjelmana ihan perinteista officen outlookia. Aikaisemmin koneen vaihdon yhteydess' ei ole ollut tarvetta vanhoja kaivella, mutta nyt siella on ihan oikeasti sellaisia juttuja joiden puuttuminen alkaa hankaloittamaan elamaa...

Outlookin sähköpostien pelastaminen taitaa olla v-mäisin..

Enklanniksi:

http://www.howto-outlook.com/howto/backupandrestore.htm
Kiitos laivurille ohjeesta. Soveltamalla homma hoitui kahdessa minuutissa, mikään polkuhan ei ollut niin kuin ohjeessa, mutta periaate selvisi.
Nothing is Something Worth Doing