Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Koneforum-miitti 2011.  (Luettu 24137 kertaa)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Koneforum-miitti 2011.

Tuo kello kymmenen tapaaminen jäi lyhyeksi koska kylmis tuli moikkaamaan minua jo viittä yli kymmenen  :D Minä olen kuulemma se filmitähden näköinen rehukauppias  ??? Sanoi Timppa. Olenkin nyt vuorokauden yrittänyt arvailla että mitä filmejä Timppa on katsonut  ;D  :o Jotain zombi-filmejä  ???
[/quote]

***Johara on ihan kuin ilmetty Jon Povi. Sellainen unelmavävy.  ;D

Kui mää ain olen paras?

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Vs: Koneforum-miitti 2011.
Huomenna pitäisi raahautua paikalle katsomaan koneita paremmalla ajalla. Torstaina tuli vain poikettua tapaamassa nimimerkkejä.

Ajattelin, että kello 10.00 käyn moikkaamassa erästä puolihullua rehukauppiasta ;)

Tuo kello kymmenen tapaaminen jäi lyhyeksi koska kylmis tuli moikkaamaan minua jo viittä yli kymmenen  :D Minä olen kuulemma se filmitähden näköinen rehukauppias  ??? Sanoi Timppa. Olenkin nyt vuorokauden yrittänyt arvailla että mitä filmejä Timppa on katsonut  ;D  :o Jotain zombi-filmejä  ???

Aamukauhu alkaa Tinpalla peillinkatsomisfilmillä ;)

Pahin on sellainen filmi että se menee poikki ja aamulla herää Mervi Tapolan vierestä  :o

Tuommoista kohtaloa ei soisi edes rehukauppiaalle.Siitä järkytyksestä ei parane edes mustalla makkaralla 8)

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8681
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Koneforum-miitti 2011.
"***Johara on ihan kuin ilmetty Jon Povi. Sellainen unelmavävy."

Siinonki sit varmaan tapahtunut väärinkäsitys, kun Tampereella liikku huhu, että Jon Bovi on nähty loppuviikolla Tarvi Mepolan huvilalla.  ;D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Koneforum-miitti 2011.
"***Johara on ihan kuin ilmetty Jon Povi. Sellainen unelmavävy."

Siinonki sit varmaan tapahtunut väärinkäsitys, kun Tampereella liikku huhu, että Jon Bovi on nähty loppuviikolla Tarvi Mepolan huvilalla.  ;D

A-halli oli ihan kuin joku satumaa, nähtävillä oli kiiltäviä koneita kaikissa väreissä. Puutarhatontut vilistivät ja etsivät vihreitä tikapuita taivaisiin  :D

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Vs: Koneforum-miitti 2011.
"***Johara on ihan kuin ilmetty Jon Povi. Sellainen unelmavävy."

Siinonki sit varmaan tapahtunut väärinkäsitys, kun Tampereella liikku huhu, että Jon Bovi on nähty loppuviikolla Tarvi Mepolan huvilalla.  ;D

A-halli oli ihan kuin joku satumaa, nähtävillä oli kiiltäviä koneita kaikissa väreissä. Puutarhatontut vilistivät ja etsivät vihreitä tikapuita taivaisiin  :D

--oliko Tarvi Mepolan työnä tikapuut taivaisiin ???