Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Valtran juhlatarjous  (Luettu 33335 kertaa)

lehmänviljelijä

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 134
Vs: Valtran juhlatarjous
Osaakos joku sanoa, että pelaako nämä urea koneet vaikkei ole adbluuta tankissa? Ihan sitä vaan meinaan, että pääsekö vehkeellä ajamaan kotio vaikka urea olis loppu? Mutta ilmeisestihän urea pöntön koko on suhteutettu polttoaineen kulutukseen kaikenlaisissa töissä. Vai voiko aine loppua kovassa vedätyksessä ennen polttoainetta?

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Valtran juhlatarjous
Osaakos joku sanoa, että pelaako nämä urea koneet vaikkei ole adbluuta tankissa? Ihan sitä vaan meinaan, että pääsekö vehkeellä ajamaan kotio vaikka urea olis loppu? Mutta ilmeisestihän urea pöntön koko on suhteutettu polttoaineen kulutukseen kaikenlaisissa töissä. Vai voiko aine loppua kovassa vedätyksessä ennen polttoainetta?

 Ei muutakuin nahkafagotti tankkiin ja lorottamaan ja kas: taas mennään!  ;D
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Valtran juhlatarjous
Osaakos joku sanoa, että pelaako nämä urea koneet vaikkei ole adbluuta tankissa? Ihan sitä vaan meinaan, että pääsekö vehkeellä ajamaan kotio vaikka urea olis loppu? Mutta ilmeisestihän urea pöntön koko on suhteutettu polttoaineen kulutukseen kaikenlaisissa töissä. Vai voiko aine loppua kovassa vedätyksessä ennen polttoainetta?

 Ei muutakuin nahkafagotti tankkiin ja lorottamaan ja kas: taas mennään!  ;D
Jonnikka ei muuten tartte tuota kusta tankkiin  :D

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5913
Vs: Valtran juhlatarjous
Osaakos joku sanoa, että pelaako nämä urea koneet vaikkei ole adbluuta tankissa? Ihan sitä vaan meinaan, että pääsekö vehkeellä ajamaan kotio vaikka urea olis loppu? Mutta ilmeisestihän urea pöntön koko on suhteutettu polttoaineen kulutukseen kaikenlaisissa töissä. Vai voiko aine loppua kovassa vedätyksessä ennen polttoainetta?
Sampo Comiassa on myyjän mukaan toteutettu siten ettei anna moottorista täysiä tehoja ulos jos tankissa ei ole ureaa.
Esim. jostain risteyksestä saa ajettua pois, mutta maantie vaihteella ei jaksa liikkua..

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Valtran juhlatarjous
Osaakos joku sanoa, että pelaako nämä urea koneet vaikkei ole adbluuta tankissa? Ihan sitä vaan meinaan, että pääsekö vehkeellä ajamaan kotio vaikka urea olis loppu? Mutta ilmeisestihän urea pöntön koko on suhteutettu polttoaineen kulutukseen kaikenlaisissa töissä. Vai voiko aine loppua kovassa vedätyksessä ennen polttoainetta?
Sampo Comiassa on myyjän mukaan toteutettu siten ettei anna moottorista täysiä tehoja ulos jos tankissa ei ole ureaa.
Esim. jostain risteyksestä saa ajettua pois, mutta maantie vaihteella ei jaksa liikkua..
Ompas comiaa  :o

piki1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 652
Vs: Valtran juhlatarjous
Osaakos joku sanoa, että pelaako nämä urea koneet vaikkei ole adbluuta tankissa? Ihan sitä vaan meinaan, että pääsekö vehkeellä ajamaan kotio vaikka urea olis loppu? Mutta ilmeisestihän urea pöntön koko on suhteutettu polttoaineen kulutukseen kaikenlaisissa töissä. Vai voiko aine loppua kovassa vedätyksessä ennen polttoainetta?
Sampo Comiassa on myyjän mukaan toteutettu siten ettei anna moottorista täysiä tehoja ulos jos tankissa ei ole ureaa.
Esim. jostain risteyksestä saa ajettua pois, mutta maantie vaihteella ei jaksa liikkua..
ei ne niin paljoa pudota tehoa ,vaan n30%

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5913
Vs: Valtran juhlatarjous
Osaakos joku sanoa, että pelaako nämä urea koneet vaikkei ole adbluuta tankissa? Ihan sitä vaan meinaan, että pääsekö vehkeellä ajamaan kotio vaikka urea olis loppu? Mutta ilmeisestihän urea pöntön koko on suhteutettu polttoaineen kulutukseen kaikenlaisissa töissä. Vai voiko aine loppua kovassa vedätyksessä ennen polttoainetta?
Sampo Comiassa on myyjän mukaan toteutettu siten ettei anna moottorista täysiä tehoja ulos jos tankissa ei ole ureaa.
Esim. jostain risteyksestä saa ajettua pois, mutta maantie vaihteella ei jaksa liikkua..
ei ne niin paljoa pudota tehoa ,vaan n30%
OK.
Noihin konemyyjien juttuihin kannattaa kyllä aina suhtautua hieman varauksella..  ::)

piki1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 652
Vs: Valtran juhlatarjous
Osaakos joku sanoa, että pelaako nämä urea koneet vaikkei ole adbluuta tankissa? Ihan sitä vaan meinaan, että pääsekö vehkeellä ajamaan kotio vaikka urea olis loppu? Mutta ilmeisestihän urea pöntön koko on suhteutettu polttoaineen kulutukseen kaikenlaisissa töissä. Vai voiko aine loppua kovassa vedätyksessä ennen polttoainetta?
egr on vihonviimeinen dieselissä.

 Ei muutakuin nahkafagotti tankkiin ja lorottamaan ja kas: taas mennään!  ;D
Jonnikka ei muuten tartte tuota kusta tankkiin  :D

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Valtran juhlatarjous
Osaakos joku sanoa, että pelaako nämä urea koneet vaikkei ole adbluuta tankissa? Ihan sitä vaan meinaan, että pääsekö vehkeellä ajamaan kotio vaikka urea olis loppu? Mutta ilmeisestihän urea pöntön koko on suhteutettu polttoaineen kulutukseen kaikenlaisissa töissä. Vai voiko aine loppua kovassa vedätyksessä ennen polttoainetta?
egr on vihonviimeinen dieselissä.

 Ei muutakuin nahkafagotti tankkiin ja lorottamaan ja kas: taas mennään!  ;D
Jonnikka ei muuten tartte tuota kusta tankkiin  :D
No se on totta mutta toi adblue tulee olemaan vielä iso bisnes ja hinta ei varmaan tule laskemaan...  :P

Paalinpyörittäjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6908
Vs: Valtran juhlatarjous
Jonnu käyttää pakokaasun takaisin kierrätystä, joka nostaa kulutusta ihan v..ti ja ihanan halpaa moottoripöötä ;)

No sehän on helppo ohittaa ohjelmoinnilla..

+250

  • Vieras
Vs: Valtran juhlatarjous
Jonnu käyttää pakokaasun takaisin kierrätystä, joka nostaa kulutusta ihan v..ti ja ihanan halpaa moottoripöötä ;)

No sehän on helppo ohittaa ohjelmoinnilla..
Niinpä muuten on helppo ohittaa 8)

Parivuotta vanhan sampon susidiisselin kulutus pieneni 10-15% kun ohjelma muutettiin koneelle hyväksi,eikä päästömääräysten mukaan säädetyksi.
Vanhoja koneita yritetty laittaa sääntöjen mukaisiksi :'(

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: Valtran juhlatarjous
Siis onko noi adblue ja egr ikäänkuin vaihtoehtoisia ratkaisuja tällä hetkellä?
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

erik

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1855
Vs: Valtran juhlatarjous
Egr on kyllä niin paska keksintö kun olla ja voi
kierrättää sitä paskaa takasin koneeseen ja autoista varsinkin voi laskea ahtimelta heti kättelyssä 100tkm elinaikaa pois

Mites muuten kun toi adblue jäätyy -11 asteessa??

Paalinpyörittäjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6908
Vs: Valtran juhlatarjous
Siis onko noi adblue ja egr ikäänkuin vaihtoehtoisia ratkaisuja tällä hetkellä?
Juu, mutta ei samassa koneessa.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26199
  • vastustan
Vs: Valtran juhlatarjous
Siis onko noi adblue ja egr ikäänkuin vaihtoehtoisia ratkaisuja tällä hetkellä?
Juu, mutta ei samassa koneessa.
Onhan nuo ollu kuorma-autopuolella arkipäivää jo ajat sitte ja maailma oo kaatunu, eikä oo kuulemma kulutukset kasvanu ja moottorin ominaisuudet heikentyny ja pakkasillaki näyttävät ajavan...

Volvon kuorma-auton  omistaja kertoili että kun moottorissa on tuo urearuisku niin käytännössä tarkoittaa että itse moottori voi olla euro 2 tason päästöt tuottava mutta tuolla urealla ne putsataan tämän päivän normit täyttäväksi, olisko se sitten euro 5 tai 6 ???
Mutta käytännössä siis moottori pystyttäisiin tekemään hyväksi käyttöominaisuuksiltaan suuremmin päästöistä välittämättä, toksit, noksit ja muut pöpöt tapetaan sitte tuolla ureapöntössä, näin hän kertoili...
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...