Mä olen joskus täysin ulkopuolisena miettinyt näitä suo ja muitakin hommia että olisko ratkaisuksi hieman pienemmät kärryt ja jyrsimet ym.
Sitä voi jokainen miettiä montako pienempää kuormaa ehtii tuoda sillävälin kun korjailee sen isomman kärryn aiheuttamia akselisto ym vaurioita. Lisäksi upotukset ym harvenisi. Lopuksi kun viellä miettii varaosien hintaa tulee siihen tulokseen että ehkä paras talous saavutetaan kun ei kauheasti rikota mitään.
Kyllä se on oikea ratkaisu että tehtaan miehet kuuntelis herkällä korvalla käyttäjiä mistä kohtaa kone porsii ja vahvistais paikat kuntoon.
Kyllähän nevalla tulee kovia vääntöjä akseleihin kun paripyörien kans aletaan uppoomaan ja monesti se suokone on varsinaisen nostokauden ulkopuolellakin kovalla käytöllä aurahommissa, tien teossa ynnä muussa kevyehkössä käytössä.
Pienemmät kärryt vaatii enempi kuskeja ja vetokoneita....
soon sama asia kun rehun teko, äkkiä kaikki jottei laatu kärsi