Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kokoomus haluaa raakapuun hinnan ALAS !  (Luettu 1627 kertaa)

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho
Kokkarit ja heitä tukevat kapitalistit haluavat puun hinnan mahdollisimman alas.Nyt puun hinta on 1990 vuoden tasolla ja jokainen joka vähänkin osaa Ojalan laskuoppia niin eipä paremmin ole voinut metsänomistaja tulla metsää jalostavia kapitalisteja vastaan hinnassa kuin viimeisenä kahtenakymmenenä vuotena on tehty.Sekään ei riitä Kokkareille ja heidän tukijoukoilleen se käy ilmi
Viinasen sunnuntailiitteen jutussa jossa häntä haastatellaan.
Kun seuraavan kerran pääset äänestämään ajattele miten äänestät,
haluatko että kapitalistien talutus nuorassa oleva Kokoomus vie tuhkatkin pesästä.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
Vs: Kokoomus haluaa raakapuun hinnan ALAS !

http://suurisavotta.fi/keskustelu/ "Lampaat eivät ymmärrä, eivät uskalla puolustaa oikeuksiaan."
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

bdr-529

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mä kans ihmettelin Viinasen logiikkaa. Raaka-aineet ja palkat alas, niin sillä  luodaan vaurautta suomeen. Omistajille menis sekin vauraus ja taitavat pääasiassa olla ulkomaisia nämä omistajatahot suuryrityksissä.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
Mä kans ihmettelin Viinasen logiikkaa. Raaka-aineet ja palkat alas, niin sillä  luodaan vaurautta suomeen. Omistajille menis sekin vauraus ja taitavat pääasiassa olla ulkomaisia nämä omistajatahot suuryrityksissä.

juuri näin ei ulkomailta suomen verotuloja maksella ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

minä-itte

• Vieras
Kepulainen MTK haluaa viljan hinnan alas....Schulman. 

Ajattele mitä puoluetta  äänestät ja mille maksat jäsenmaksusi.

minä-itte

• Vieras

Juu, vedetään vaan yhtiöitten maksama hinta alas....jo nykyään kannatta ajaa sorvikoivutkin klapikoneen läpi... ja öljyn hinta eikun nousee.

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho
Kokkarikapitalistit on niin helvetin ahneita kaikki pitäs antaa ilman,olisivatko siitäkään tyytyväisiä.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
... kaupan päälle vaatisvat vielä vähän lissää!                      noooo, jos puut pitäis antaa ilmatteeks niin eipä tartteis verojakaan maksaa!           ja taas olis iippo tyytyväinen!

Aulis Anttila

• Vieras
Tyytyväisyys...
Kokkarikapitalistit on niin helvetin ahneita kaikki pitäs antaa ilman,olisivatko siitäkään tyytyväisiä.

Eivät... tarttis antaa kaikki ja rahaa kanssa  :P :P :P

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Tyytyväisyys...

Eivät... tarttis antaa kaikki ja rahaa kanssa  :P :P :P

nyt  kyllä  sekoitat nuo  eu  herruihin  :P

ENTER

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kepulainen MTK haluaa viljan hinnan alas....Schulman. 

Ajattele mitä puoluetta  äänestät ja mille maksat jäsenmaksusi.

juuri näin täällä toimimme :-*

kunpa sielläkin :) :-*
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY