Heh, kolme sivua perusteluja, arvosteluja ja kauhisteluja, kun Jussi KM:ssä taas kiusaa köyhiä.
Toiset ostaa mitä pystyy ja toiset mitä haluaa.
Tuo kärryjuttu menee samaan kategoriaan kuin se Lexionin 7,5m pöytä, se kun on lakoviljassa niin paljon kätevämpi kuin 9 metrin pöytä.
Joo koko juttuhan on tiivistettynä tuohon.
Kateus vie kuulemma kalatkin vedestä . Tiedä sitten .
Mä en kadehdi noita Venttejä , Multivia tai kevytmetallivanteita täysperävaunussa (sitä Lexionia vähän
) . Ainut mitä mä kadehdin on se , että mistä joillekkin tulee se valtavan paljon parempi tieto ja taito hoitaa työnsä niin , että siinä pärjää paljon , paljon paremmin kuin muut . Ei se tieto varmaankaan ole Proagrian tai miltään muultakaan neuvojalta lähtöisin . Toki ei kai kukaan neuvojaksi ryhdy jos tietää jonkun viisasten kiven , sitähän ryhdytään itse tekemään ja tienataan aivan helkkaristi .
Se on muuten kumma , että näitä päteviä kavereita on alalla kuin alalla .Vaikka kuinka väitetään , että alalla menee todella huonosti , joku pärjää silti . Kunnioitettava piirre .
Joten , Kolminkertainen eläköön huuto KM:lle ja VILJAKÄRRYILLE ja siinä sivussa muillekkin omien alojensa mestareille .
Tämä tästä tältä erää . Näkemiin ja kuulemiin . Bischofshofen vaikenee näihin iloisiin tunnelmiin .
PS: mitäs mieltä urakointipalvelujen suurkuluttaja on , kun ei ole näkynyt kommenttia ??