Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kreikasta vielä  (Luettu 2072 kertaa)

emo-heikki

• Vieras
Kreikasta vielä
Kreikka on luvannut pienentää julkista sektoria, turhat henkilöt pitää karsia ja kuluja alentaa, palkkoja ja eläkkeitä leikkaamalla, sekä muita kuluja karsimalla.

Eilen tuli radiossa, että vaikka maassa on työttömiemn määrä voimakkaasti noussut, niin syynä ei ole julkisen sektorin karsiminen, sillä tänä vuonna on Kreikan valtio palkannut lisää henkilökuntaa 20 000 jeppeä, luonnollisen vaihtuvuuden  päälle, eli uusia virkoja on tehtailtu toi 20 000 virkaa ????

Eli karsintaa on ollut vain yksityissektorilla ????

Siellä on joku visiin järkännyt työttömlle suklaisilleen virkoja valtion puolelta, kun kerran ajatkin muuttuu yhä ankeammiksi ....
Vai pitäisikö sano monikossa, jotkut on järkänneet ????

Sepedeus

• Vieras
Vs: Kreikasta vielä
Kreikka on luvannut pienentää julkista sektoria, turhat henkilöt pitää karsia ja kuluja alentaa, palkkoja ja eläkkeitä leikkaamalla, sekä muita kuluja karsimalla.

Eilen tuli radiossa, että vaikka maassa on työttömiemn määrä voimakkaasti noussut, niin syynä ei ole julkisen sektorin karsiminen, sillä tänä vuonna on Kreikan valtio palkannut lisää henkilökuntaa 20 000 jeppeä, luonnollisen vaihtuvuuden  päälle, eli uusia virkoja on tehtailtu toi 20 000 virkaa ????

Eli karsintaa on ollut vain yksityissektorilla ????

Siellä on joku visiin järkännyt työttömlle suklaisilleen virkoja valtion puolelta, kun kerran ajatkin muuttuu yhä ankeammiksi ....
Vai pitäisikö sano monikossa, jotkut on järkänneet ????

Olen vieläkin sitä mieltä, ettei Kreikan vuosisataista kulttuuria EU nujerra. Siellä herrat ja tavallinen kansa elää aivan omaa elämäänsä.  ;D

Aulis Anttila

• Vieras
Oma elämä...
Olen vieläkin sitä mieltä, ettei Kreikan vuosisataista kulttuuria EU nujerra. Siellä herrat ja tavallinen kansa elää aivan omaa elämäänsä.  ;D

Sama homma ku briteillä... ei siellä aateli ees tiä kui rahvas/kansa elää  :o :o :o

Terminator

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Oma elämä...

Sama homma ku briteillä... ei siellä aateli ees tiä kui rahvas/kansa elää  :o :o :o

Suomessa sinipunamuna ay-politrukit ei tajua norsunluutornissaan miten kansalla menee kun itse syövät kaviaaria ja ryystävät vuosikerta shampanjaa.
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

Aulis Anttila

• Vieras
Neuvo...

Suomessa sinipunamuna ay-politrukit ei tajua norsunluutornissaan miten kansalla menee kun itse syövät kaviaaria ja ryystävät vuosikerta shampanjaa.

Noh... jos saa liian vähän niin kannattaa mennä töihin... ei niillä sosiaalielättituottajatukirahoilla mitään samppakaljaa osteskella... että töihin... hopi hopi

Terminator

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Neuvo...

Noh... jos saa liian vähän niin kannattaa mennä töihin... ei niillä sosiaalielättituottajatukirahoilla mitään samppakaljaa osteskella... että töihin... hopi hopi

Juuu.... Ja ay.politrukit voisi hoitaa sen edustustehtävänsä talkoilla oikeitten töitten ohessa. Ei paskan puhumisesta palkaa tarvitsekaan saada. ;D
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

rene

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kreikka on esittänyt selvät suunnitelmat julkisen sektorin supistamisesta ja nuo piti tehdä jo ennen ensimmäistä tukipakettia :D :D   Nyt on huomattu että yhtäänkään mitäänkään ei ole vieläkään tehty ;D

Shrek

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Quidquid Latine dictum sit, altum videtur
   Olen vieläkin sitä mieltä, ettei Kreikan vuosisataista kulttuuria EU nujerra.
1850 luvun jälkeen Kreikka on ollut puolet ajasta joko maksukyvytön tai konkurssissa . Mitä sitä hyvää perinnettä rikkomaan... ;) :D
"Ajatelkaapa niitä kaikkia Fordin omistajia jotka eräänä päivänä haluavat oikean auton..."
 John Dodge, 1914

http://www.youtube.com/watch?v=vVXIK1xCRpY
http://www.youtube.com/watch?v=FMUf2qmSzvE

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Kreikka on esittänyt selvät suunnitelmat        julkisen sektorin supistamisesta             ja nuo piti tehdä jo ennen ensimmäistä tukipakettia :D :D 

Nyt on huomattu että yhtäänkään mitäänkään ei ole vieläkään tehty ;D

onhan  kreikka  palkannut  20 000   uutta  virkamiestä tänä  aikana  ettei maan
työttömyystilasto  näytä  rumalta,,,,,ja  käteinen  maksaa  tilit  :P

Horttanainen

• Vieras
Vs: Oma elämä...
Olen vieläkin sitä mieltä, ettei Kreikan vuosisataista kulttuuria EU nujerra. Siellä herrat ja tavallinen kansa elää aivan omaa elämäänsä.  ;D

Sama homma ku briteillä... ei siellä aateli ees tiä kui rahvas/kansa elää  :o :o :o

Suomessa taasen ei kaupunkiväestö tajua kuinka raskasta työtä maataloudessa tehdään, itselläkin takana  tänään  14- tuntinen työpäivä.

supersammakko

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • You're a slave to money then you die
Suomessa taasen ei kaupunkiväestö tajua kuinka raskasta työtä maataloudessa tehdään, itselläkin takana  tänään  14- tuntinen työpäivä.
Olen mä aikoinaan kaupungissa asuessani tehnyt tuollaisia ja pidempiäkin päiviä, tuplavuoro oli ihan normimeininkiä, eikä siihen laskettu ruoka/kaffee/lepotaukoja...  :P Nykyisin maajussina aika harvoin täytyy tuollaiseen venyä, sesonkina seiskalta hommiin ja kympiltä kotiin, välissä on pakko pitää vähän taukoa jotta jaksaa tuollaista pari viikkoa putkeen. Ei siitä työaikaa tule kuin 12-13 tuntia korkeintaan, loppu on nysväämistä.

Viimeksi muokattu: 20.09.11 - klo:21:31 kirjoittanut supersammakko

Nothing is Something Worth Doing

Aulis Anttila

• Vieras
Puurtaminen...
Suomessa taasen ei kaupunkiväestö tajua kuinka raskasta työtä maataloudessa tehdään

Älä valita. Puurra  :P :P :P

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
upeeta!   kukas sulla ne työt sitten välissä tekikään?       ei tollanen 14- 17 tunnin työpäivä ainakaan viime talvena ollu ihmo!         aamulla yön jälkeen jatko vaan traktorin pukilta lemmujen juureen ja siitä taas tuvalle haukkaamaan ja taas tielle ja siitä lemmuin juureen ja illalla huols koneet ens yön menoihin niinn.....   !      mut tätä työmaata en jättäis!        

emo-heikki

• Vieras
Töistä niin tiiä, mutta kyllä se on parempi pitää ruokatunti yhestätoista kahteen, kuin kahestatoista yhteen ...

Shrek

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Quidquid Latine dictum sit, altum videtur
Töistä niin tiiä, mutta kyllä se on parempi pitää ruokatunti yhestätoista kahteen, kuin kahestatoista yhteen ...
ja siihen perään pikku päikkärit  ;D
"Ajatelkaapa niitä kaikkia Fordin omistajia jotka eräänä päivänä haluavat oikean auton..."
 John Dodge, 1914

http://www.youtube.com/watch?v=vVXIK1xCRpY
http://www.youtube.com/watch?v=FMUf2qmSzvE