Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mikä traktori vetohommiin  (Luettu 20851 kertaa)

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Mikä traktori vetohommiin
Jos haluat vaihtoarvon säilyvän hyvänä osta Valtra ja jos et niin siitä piittaa osta case sen arvo laskee pikaisesti mutta se onkin "rahamiehen" kone. ;D
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: Mikä traktori vetohommiin
Työsyvyys on liukusäädin vaihteistonäytön takapuolella samassa on kyljessä nosto/lasku katkaisin. Eli yhteensä viisi säätöä löytyy.
Oikeassa olet...

Kuten sanoin, en oo viime aikojen nyyskeihin tarkemmin tutustunu. Eivät oo sitte viäkään luopunu liukusäätimestä...

Katsellaan... Joo nyt löyty kaikki tarvittavat, kun kattelin ajatuksella tuota takaviistosta otettua hiukan epäselvää kuvaa. Siis löytyyhän se oikee nuppi näköjään nykynyykkäristä. Soisin tuon nupin tulevan takasin muihinkin.

Viimeksi muokattu: 06.04.08 - klo:13:10 kirjoittanut KJL

tethering holes to their concave windings

GeeTee

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37
  • Ylivoimaa Endlannista!
Vs: Mikä traktori vetohommiin
Työsyvyys on liukusäädin vaihteistonäytön takapuolella samassa on kyljessä nosto/lasku katkaisin. Eli yhteensä viisi säätöä löytyy.
Oikeassa olet...

Kuten sanoin, en oo viime aikojen nyyskeihin tarkemmin tutustunu. Eivät oo sitte viäkään luopunu liukusäätimestä...

Katsellaan... Joo nyt löyty kaikki tarvittavat, kun kattelin ajatuksella tuota takaviistosta otettua hiukan epäselvää kuvaa. Siis löytyyhän se oikee nuppi näköjään nykynyykkäristä. Soisin tuon nupin tulevan takasin muihinkin.

Jep, eli Nyykkärin vetovastussäätöhän on tuossa saman kaaren kyljessä, käytetään peukalolla:
http://www.teuva.fi/koulut/komsi/nettilehti9/tra3.jpg

Siinä alkuperäisessä kuvassa sivupaneelissa oli vielä nuppi luiston rajoitukselle vaikeuttamassa tunnistustehtävää. ::) Iso nuppi on tosiaan tuo "mato" eli Massikasta tuttu näytteenottotaajuus.

Ettei mene ihan offtopikiksi, niin viestinketjun aloittajalle lopputoteamuksena että laadulla on värinsä. ;D

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: Mikä traktori vetohommiin

Siinä alkuperäisessä kuvassa sivupaneelissa oli vielä nuppi luiston rajoitukselle vaikeuttamassa tunnistustehtävää. ::) Iso nuppi on tosiaan tuo "mato" eli Massikasta tuttu näytteenottotaajuus.

Ettei mene ihan offtopikiksi, niin viestinketjun aloittajalle lopputoteamuksena että laadulla on värinsä. ;D

Kuvakulma ja kuvakoko oli vähän huonoja. No tärkeintä, että tarvittavat nupit löytyy. Mä vaan luulen, että toi "mato"-nuppi on useimmista jätetty pois, kun useimmat isännät ei tiedä sen käyttötarkoitusta...
tethering holes to their concave windings

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Mikä traktori vetohommiin

Siinä alkuperäisessä kuvassa sivupaneelissa oli vielä nuppi luiston rajoitukselle vaikeuttamassa tunnistustehtävää. ::) Iso nuppi on tosiaan tuo "mato" eli Massikasta tuttu näytteenottotaajuus.

Ettei mene ihan offtopikiksi, niin viestinketjun aloittajalle lopputoteamuksena että laadulla on värinsä. ;D

Kuvakulma ja kuvakoko oli vähän huonoja. No tärkeintä, että tarvittavat nupit löytyy. Mä vaan luulen, että toi "mato"-nuppi on useimmista jätetty pois, kun useimmat isännät ei tiedä sen käyttötarkoitusta...

http://www.konedata.net/Traktorit/MF3050a.htm

Sitä taajuus-nuppia ei vissiin ollut massikassa 3000 sarjan jälkeen?
Kui mää ain olen paras?

natikka

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 405
Vs: Mikä traktori vetohommiin
minä en ole kyllä ikinä kuullut että mx135 ja siitä pienemissä olisi ollut loodan/perän kanssa ongelmia. mutta mx150/170 oon kuullut jotain huhuja siitä. jos satavarman casen haluat niin osta 5000- sarjan kone.
tä?!?!

Wejjo

  • Luomumaitoklubi
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2232
Vs: Mikä traktori vetohommiin
minä en ole kyllä ikinä kuullut että mx135 ja siitä pienemissä olisi ollut loodan/perän kanssa ongelmia. mutta mx150/170 oon kuullut jotain huhuja siitä. jos satavarman casen haluat niin osta 5000- sarjan kone.

Joo ilmeisesti vähemmän noissa vikoja, mutta jotain niissäkin - pakkoja ohjaavat sähköventtiilit lie jonkinlaista kulutustavaraa, meni multakin ja olen kuullut muiltakin menneen (vai oliko se paineanturi sittenkin, muista enää...) Toi nyt ei onneks kallis ole ja helppo vaihtaa.

Viiamäkä

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 50
Vs: Mikä traktori vetohommiin
Jos haluat vaihtoarvon säilyvän hyvänä osta Valtra ja jos et niin siitä piittaa osta case sen arvo laskee pikaisesti mutta se onkin "rahamiehen" kone. ;D

Nyt katotaankin konetta josta on kalliit tunnit jo nautittu  ;D

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: Mikä traktori vetohommiin

Siinä alkuperäisessä kuvassa sivupaneelissa oli vielä nuppi luiston rajoitukselle vaikeuttamassa tunnistustehtävää. ::) Iso nuppi on tosiaan tuo "mato" eli Massikasta tuttu näytteenottotaajuus.

Ettei mene ihan offtopikiksi, niin viestinketjun aloittajalle lopputoteamuksena että laadulla on värinsä. ;D

Kuvakulma ja kuvakoko oli vähän huonoja. No tärkeintä, että tarvittavat nupit löytyy. Mä vaan luulen, että toi "mato"-nuppi on useimmista jätetty pois, kun useimmat isännät ei tiedä sen käyttötarkoitusta...

http://www.konedata.net/Traktorit/MF3050a.htm

Sitä taajuus-nuppia ei vissiin ollut massikassa 3000 sarjan jälkeen?
Ei oo ollu. Ihmettelen kyllä miksei...
tethering holes to their concave windings

Jobbari

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 121
  • No VOi Voi !!!!
Vs: Mikä traktori vetohommiin
Kyllä mää kattelisin lavetin eteen jonkun vanhan 800-sarjalaisen Fenrin, vaikka 824, on voimaa ja riittävästi omaa massaa että voi laillisestikkin pistää jottain perään(mikäli kärrissä riitttävästi pyöriä)

Ileh

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 169
Vs: Mikä traktori vetohommiin
On se ventti aika juoppo tiellä...

retku

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1023
Vs: Mikä traktori vetohommiin
ja yllätävän hitaat välitykset,kovat kierrokset vaatii 824 50km/h nopeuteen. ja sitä löpöä sitte palaa kun pitää huudattaa. wanhoja 926 varioita saa melkeestä samoihin hintoihin, semmonen sitte jos fentin haluaa.
---------

mb-tracit on hinnoissaan, se on totta. jcb:n saa monasti halvemmalla.

Viimeksi muokattu: 07.04.08 - klo:09:09 kirjoittanut retku

37peuse

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 324
Vs: Mikä traktori vetohommiin
eihän noista mikään täytä traktorin ehtoja. Laita 8000 sarjan jenkki jussi.

Ana

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 190
Vs: Mikä traktori vetohommiin
Vähän tietty kun tarkentaisit hakuvaatimuksia kärry/lavettiveturista, eli onko noi maakärryt jokkun kiret vai sitte kuorma-auton alustaiset louhoslavalla ja onko kuljetettava kaivuri 5tn puhelinkoppi vai reilu 20tn telakone..? vaikuttaa kummasti eteen laitettavan veturin vaatimuksia..

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Mikä traktori vetohommiin

Siinä alkuperäisessä kuvassa sivupaneelissa oli vielä nuppi luiston rajoitukselle vaikeuttamassa tunnistustehtävää. ::) Iso nuppi on tosiaan tuo "mato" eli Massikasta tuttu näytteenottotaajuus.

Ettei mene ihan offtopikiksi, niin viestinketjun aloittajalle lopputoteamuksena että laadulla on värinsä. ;D

Kuvakulma ja kuvakoko oli vähän huonoja. No tärkeintä, että tarvittavat nupit löytyy. Mä vaan luulen, että toi "mato"-nuppi on useimmista jätetty pois, kun useimmat isännät ei tiedä sen käyttötarkoitusta...

http://www.konedata.net/Traktorit/MF3050a.htm

Sitä taajuus-nuppia ei vissiin ollut massikassa 3000 sarjan jälkeen?
Ei oo ollu. Ihmettelen kyllä miksei...

"kun useimmat isännät ei tiedä sen käyttötarkoitusta..."
Kui mää ain olen paras?