Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 13.09.11 - klo:15:15Lainaus käyttäjältä: laune - 13.09.11 - klo:13:45Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 13.09.11 - klo:12:41Lainaus käyttäjältä: Naturalis - 13.09.11 - klo:11:39Lainaus käyttäjältä: laune - 13.09.11 - klo:10:40Viljanviljelyssä alvi on verovapaata tuloa (ehkä muillakin).Saan itsekkin huomattavat alvipalautukset .Olekkos sää ihan vitipää?Palautuva Alv. on rahaa josta olet jo tuloveron maksanut, eli ei verovapaata tuloa... Vähän sama kuin veronpalautus on verovapaata tuloa Tulovero maksetaan tulosta joka jää jäljelle menojen ,poistojen jälkeen . Arvonlisävero on sananmukaisesti arvonlisävero joka lisätään laskuun tai käteisuoritukseen .Esim hinta 0lv 0 800€+alv 23% =984€ alvinosuuden ollessa 184€.Tuotteiden hintoja lisäävät esim. valmisteverot .Lisää tietoja googlesta hakusanalla vero ,arvonlisävero , valmistevero, autovero .Kiinteistövero on asia erikseen ,kohtuuton .Ai jaa Voit JoHaRa laittaa kaivinkoneesi myyntiin ja tienata alvia 23% .Nimittäin alvin voi lisätä koneeseen jos haluaa vaikka se alviton oliskin
Lainaus käyttäjältä: laune - 13.09.11 - klo:13:45Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 13.09.11 - klo:12:41Lainaus käyttäjältä: Naturalis - 13.09.11 - klo:11:39Lainaus käyttäjältä: laune - 13.09.11 - klo:10:40Viljanviljelyssä alvi on verovapaata tuloa (ehkä muillakin).Saan itsekkin huomattavat alvipalautukset .Olekkos sää ihan vitipää?Palautuva Alv. on rahaa josta olet jo tuloveron maksanut, eli ei verovapaata tuloa... Vähän sama kuin veronpalautus on verovapaata tuloa Tulovero maksetaan tulosta joka jää jäljelle menojen ,poistojen jälkeen . Arvonlisävero on sananmukaisesti arvonlisävero joka lisätään laskuun tai käteisuoritukseen .Esim hinta 0lv 0 800€+alv 23% =984€ alvinosuuden ollessa 184€.Tuotteiden hintoja lisäävät esim. valmisteverot .Lisää tietoja googlesta hakusanalla vero ,arvonlisävero , valmistevero, autovero .Kiinteistövero on asia erikseen ,kohtuuton .Ai jaa
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 13.09.11 - klo:12:41Lainaus käyttäjältä: Naturalis - 13.09.11 - klo:11:39Lainaus käyttäjältä: laune - 13.09.11 - klo:10:40Viljanviljelyssä alvi on verovapaata tuloa (ehkä muillakin).Saan itsekkin huomattavat alvipalautukset .Olekkos sää ihan vitipää?Palautuva Alv. on rahaa josta olet jo tuloveron maksanut, eli ei verovapaata tuloa... Vähän sama kuin veronpalautus on verovapaata tuloa Tulovero maksetaan tulosta joka jää jäljelle menojen ,poistojen jälkeen . Arvonlisävero on sananmukaisesti arvonlisävero joka lisätään laskuun tai käteisuoritukseen .Esim hinta 0lv 0 800€+alv 23% =984€ alvinosuuden ollessa 184€.Tuotteiden hintoja lisäävät esim. valmisteverot .Lisää tietoja googlesta hakusanalla vero ,arvonlisävero , valmistevero, autovero .Kiinteistövero on asia erikseen ,kohtuuton .
Lainaus käyttäjältä: Naturalis - 13.09.11 - klo:11:39Lainaus käyttäjältä: laune - 13.09.11 - klo:10:40Viljanviljelyssä alvi on verovapaata tuloa (ehkä muillakin).Saan itsekkin huomattavat alvipalautukset .Olekkos sää ihan vitipää?Palautuva Alv. on rahaa josta olet jo tuloveron maksanut, eli ei verovapaata tuloa... Vähän sama kuin veronpalautus on verovapaata tuloa
Lainaus käyttäjältä: laune - 13.09.11 - klo:10:40Viljanviljelyssä alvi on verovapaata tuloa (ehkä muillakin).Saan itsekkin huomattavat alvipalautukset .Olekkos sää ihan vitipää?Palautuva Alv. on rahaa josta olet jo tuloveron maksanut, eli ei verovapaata tuloa...
Viljanviljelyssä alvi on verovapaata tuloa (ehkä muillakin).Saan itsekkin huomattavat alvipalautukset .
Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 13.09.11 - klo:09:52Joo, tohon asti noin on toimittu, mutta kyse olikin siitä, miten oikein aiot kyseisen veron kiertää, ite en kyllä sellaista operaatiota ole vielä osannut tehdä ....En myöskään havainnut mitään kiertoa . Rakennusalalla alvi ja myös tuloverotusta kierretään , seurauksena isommat sakot .Viljanviljelyssä alvi on verovapaata tuloa (ehkä muillakin).Saan itsekkin huomattavat alvipalautukset .Kp unohti ehkä tahallaan tai tyhmyyttään menot jota alvista ei saa poistaa . Yrittäjäkurssi olisi paikallaan .
Joo, tohon asti noin on toimittu, mutta kyse olikin siitä, miten oikein aiot kyseisen veron kiertää, ite en kyllä sellaista operaatiota ole vielä osannut tehdä ....
Mun kaivuri on alvillinen Tulleepa mukavasti palautuksia, eli piilotukea vljanviljelyyn
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 13.09.11 - klo:16:52Mun kaivuri on alvillinen Tulleepa mukavasti palautuksia, eli piilotukea vljanviljelyyn Voi vee... mä ostan puimurin... jos siihe saa tommoset... ja saan lainaa
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 13.09.11 - klo:16:52Mun kaivuri on alvillinen Tulleepa mukavasti palautuksia, eli piilotukea vljanviljelyyn Tota sää olet täällä toitottanu et saispa maksaa alvia et toiminta olis kannattavaa .
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 13.09.11 - klo:17:04Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 13.09.11 - klo:16:52Mun kaivuri on alvillinen Tulleepa mukavasti palautuksia, eli piilotukea vljanviljelyyn Tota sää olet täällä toitottanu et saispa maksaa alvia et toiminta olis kannattavaa . En minä ole tuollaista toitottanut. Kyllä taas huomaa ettet ole ymmärtänyt ihan kaikkea lukemaasi Miten tämä voi olla näin hiton vaikeaa
n.40.000€ verotettavatulo yritystoiminnasta . Maataloudesta alv palautus 2.648€ .Alvveroa maksettu viimevuonna 28.630€.Tänävuonna maksettu alvia 16.886€Pääomaveroa en kerro mutta rahaa on .
JoHaRa ja Kp voivat tutustua yritysneuvontaan.
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 13.09.11 - klo:19:04Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 13.09.11 - klo:17:04Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 13.09.11 - klo:16:52Mun kaivuri on alvillinen Tulleepa mukavasti palautuksia, eli piilotukea vljanviljelyyn Tota sää olet täällä toitottanu et saispa maksaa alvia et toiminta olis kannattavaa . En minä ole tuollaista toitottanut. Kyllä taas huomaa ettet ole ymmärtänyt ihan kaikkea lukemaasi Miten tämä voi olla näin hiton vaikeaa Olet toitottanut sitä . Sulla jotakin vaikeaa on , väännät toisten kirjoituksia .Olen maakunnasta kuullut ette sinäkään kaikkee ymmärrä etenkin silloin kun sinua käsketään lähtemään .