Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Navigaattorikin tietää .  (Luettu 21285 kertaa)

Kp

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Navigaattorikin tietää .

Viljanviljelyssä alvi on verovapaata tuloa (ehkä muillakin).

Saan itsekkin huomattavat alvipalautukset .

Olekkos sää ihan vitipää?
Palautuva Alv. on rahaa josta olet jo tuloveron maksanut, eli ei verovapaata tuloa...  ::)

Vähän sama kuin veronpalautus on verovapaata tuloa  :D
Tulovero maksetaan tulosta joka jää jäljelle menojen ,poistojen jälkeen .

Arvonlisävero on sananmukaisesti arvonlisävero joka lisätään laskuun tai käteisuoritukseen .

Esim hinta 0lv 0 800€+alv 23% =984€ alvinosuuden ollessa 184€.

Tuotteiden hintoja lisäävät esim. valmisteverot .

Lisää tietoja googlesta hakusanalla vero ,arvonlisävero , valmistevero, autovero .
Kiinteistövero on asia erikseen ,kohtuuton .

Ai jaa  :o  :D
Voit JoHaRa laittaa kaivinkoneesi myyntiin ja tienata alvia 23% .Nimittäin alvin voi lisätä koneeseen jos haluaa vaikka se alviton oliskin

Tuskin ostaja haluaa sitä alvia turhaan maksaa myyntihinnan päälle.

Kp

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Joo, tohon asti noin on toimittu, mutta kyse olikin siitä, miten oikein aiot kyseisen veron kiertää, ite en kyllä sellaista operaatiota ole vielä osannut tehdä ....

En myöskään havainnut mitään kiertoa . Rakennusalalla alvi ja myös tuloverotusta kierretään , seurauksena isommat sakot .

Saan itsekkin huomattavat alvipalautukset .

Kp unohti ehkä tahallaan tai tyhmyyttään menot jota alvista ei saa poistaa . Yrittäjäkurssi olisi paikallaan .

No, kerro tyhmälle koopeelle, mikä on meno, jota alvista ei saa poistaa

rookie

• Vieras

hahaha mitä v**tua ?  :D

JoHaRa

• Vieras
Mun kaivuri on alvillinen  ;D Tulleepa mukavasti palautuksia, eli piilotukea vljanviljelyyn  ;D

Aulis Anttila

• Vieras
Perkele...
Mun kaivuri on alvillinen  ;D Tulleepa mukavasti palautuksia, eli piilotukea vljanviljelyyn  ;D

Voi vee... mä ostan puimurin... jos siihe saa tommoset... ja saan lainaa  ::) ::) ::)

Tuulia

• Vieras
Vs: Perkele...

Voi vee... mä ostan puimurin... jos siihe saa tommoset... ja saan lainaa  ::) ::) ::)
  Osta, mut laita madames puikkoihin !   :o

sorkkis

• Vieras
Vs: Perkele...

Rahoitusyhtiö noita myöntelee .

sorkkis

• Vieras

Tota sää olet täällä toitottanu et saispa maksaa alvia et toiminta olis kannattavaa .

JoHaRa

• Vieras

Tota sää olet täällä toitottanu et saispa maksaa alvia et toiminta olis kannattavaa .

En minä ole tuollaista toitottanut. Kyllä taas huomaa ettet ole ymmärtänyt ihan kaikkea lukemaasi  :D Miten tämä voi olla näin hiton vaikeaa  :D

sorkkis

• Vieras

En minä ole tuollaista toitottanut. Kyllä taas huomaa ettet ole ymmärtänyt ihan kaikkea lukemaasi  :D Miten tämä voi olla näin hiton vaikeaa  :D
Olet toitottanut sitä . Sulla jotakin vaikeaa on , väännät toisten kirjoituksia .

Olen maakunnasta kuullut ette sinäkään kaikkee ymmärrä etenkin silloin kun sinua käsketään lähtemään .  :D

laune

• Vieras
JoHaRa ja Kp voivat tutustua yritysneuvontaan.

Neke

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
n.40.000€ verotettavatulo yritystoiminnasta . Maataloudesta alv palautus 2.648€ .

Alvveroa maksettu viimevuonna 28.630€.

Tänävuonna maksettu alvia 16.886€

Pääomaveroa en kerro mutta rahaa on .

Bingovoitot verotettavaa???

Neke

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
JoHaRa ja Kp voivat tutustua yritysneuvontaan.

Jos tarvitsee yritysneuvontaa,kannattaa kääntyä asiantuntijoiden puoleen.

rookie

• Vieras

Siitähän se maksun puolelle jääminen usein kertoo...ainakin jos on maataloudessa pienet pinta-alat/tuet.  

JoHaRa

• Vieras

Olet toitottanut sitä . Sulla jotakin vaikeaa on , väännät toisten kirjoituksia .

Olen maakunnasta kuullut ette sinäkään kaikkee ymmärrä etenkin silloin kun sinua käsketään lähtemään .  :D

Sä et ole ymmärtänyt lukemaasi ja olen pahoillani siitä  8) Enkä vaan jaksa selittää tätä juttua uudelleen.