Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Pitäisikö tv:stä luopua  (Luettu 3373 kertaa)

Rebel

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Pitäisikö tv:stä luopua
Eihän tuota tule liikaa katottua, sitten jos sieltä tulisi itselle mielenkiintonen ohjelma, on juuri samaan aikaan menossa toisella kanavalla Sinkkuelämän juuri sen tietyn jakson seittemäs uusinta mitä ei voi missata mistään hinnasta. Prkl...

Kuinka moni muuten maksaa tv-luvan?
Valonnäyttäjä on pirun tärkiä mies...mutta harvoin siihen parasta miestä...

pappavolovo

• Vieras
Vs: Pitäisikö tv:stä luopua
Normaali ihminen tulee ihan hyvin toimeen ilman tv:tä. Vaikka ei ole lesta.

JoHaRa

• Vieras
TV:stä saa kivan akvaarion josta voi katsella kala-aiheista FishBrotheria 24/7/52 ihan kalanruoan hinnalla.

Petri

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Normaali ihminen tulee ihan hyvin toimeen ilman tv:tä. Vaikka ei ole lesta.
Komppaan.

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa

normaali maidontuottaja ei juuri televisiota ehdi kattella,menee sekin aika netissä ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Mää rakensin pihalle vartiotornin, sillain pisa-tyyliin. Nyt ei oo tellua.

Krammarissa pyörii kappale "Ystävä sä lapsien".... :-X
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mihin muuten töllöä yleensäkin tartteis?   ei sieltä tule kuin kullttuuria kuten suolatut elimet ja bb!   niistä oppii paljon..... typeryydestä!                      töllöstä on kiva kattoa noita plureita ja dvd:tä!

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
mihin muuten töllöä yleensäkin tartteis?   ei sieltä tule kuin kullttuuria kuten suolatut elimet ja bb!   niistä oppii paljon..... typeryydestä!                      töllöstä on kiva kattoa noita plureita ja dvd:tä!
Mää kuulin juttua et ykkösellä on joku MTV:n entinen musiikkijuontaja, sellanen blondattu piikkinokkanen kamerahoro. Tosissaan aikoo kaljan pistää kakkoseks....
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

nänninnyplääjä

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
juu ei tuu kunnon sarjojakaan enää,prkl! canalilta tulee sillontällön joku leffa kateltua(ja pikkasen jynkkyä ;D), mutta aika vähäseksi tuo töllötys on muuten jääny..
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

Rebel

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Jynkkyä näkee netistäki. =) Joskus vaa vituttaa ku hommaa kotia komiat pelit ja sitte niitä ei saa käyttää.
Valonnäyttäjä on pirun tärkiä mies...mutta harvoin siihen parasta miestä...

mikko9b

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Agronet - epäsosiaalinen media?
tv tul nakattua kuutamolle 3 v sitten, joutaapahan istumaan agrossa ja viettämään emännän kanssa "laatu aikaa"  8)
anteeksi, kirotukshärötykset, oikoluku kaipaa selkeästi treeniä :-)

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Ei pysty. Oon ihan koukussa Emmerdaleen. Se Andy on nii-in hot, ku sil on niit jonnui  :'(

Viimeksi muokattu: 09.09.11 - klo:08:23 kirjoittanut Courtney1

Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

maraani

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa

normaali maidontuottaja ei juuri televisiota ehdi kattella,menee sekin aika netissä ;D
No näin se on omalla kohdalla. Nettikin meinaa jäädä kotityöpäivänä vähälle näin sesonkiaikana, onnex päivätöissä saa sit zoomattua tarpeelliset.

Televisiota en ole itse katsonut kuin ihan satunnaisesti puoleentoista vuoteen enkä kotona ollenkaan. Turoshevigeen laulua mukaillen: "meillä on seittemän telkkarii, kolme on auki loput on kii". Mukuloilla on töllönsä ja nitä varten lupakin tarvitaan. Ja maksetaan.
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

JoHaRa

• Vieras
Ei pysty. Oon ihan koukussa Emmerdaleen. Se Andy on nii-in hot, ku sil on niit jonnui  :'(

Pitäisi saada samanlainen maatila kuin Andyllä  :'( Pari hienoa Jonnua, Defender autona, tuotantosuuntana pari lammasta ja mulli kivibunkkerissa. Ja Andyllä on parhaat mimmitkin  :-*

Mut mitä hiton työtä Emmerdalen alkutekstien aikaan siellä pellolla tehdään  ???

supersammakko

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • You're a slave to money then you die
Defender autona,
Mä olen aina haaveilllut defenderistä ja vakaasti olen päättänyt, että kun seuraavan kerran tuota omaa rotiskoa vaihdan, niin vaihtoehtoja on vain yksi. Defender. Se on autojen kunkku, marjampoimijat ajaa muilla...  ;D

Aikoinaan mulla ei ollut lainkaan telkkaria ja kaverit ihmetteli sitä kovasti, mutta selitin niille että tuossa hyllyssä mulla on pitkä rivi levyjä ja sohvan vieressä pino kirjoja, sekä kirjasto vieressä, niin mitä mä vielä telkkarilla?

Nytkään ei paljoa tule telkkaria katseltua ja telkkukin on vielä sellainen vanha nelikulmainen putkimalli, satunnaisesti joitain leffoja, dokkareita tai sitten tulee ihan vain istuuduttua sohvalle ja surffailtua kanavilla. Meillä eniten telkkua katsovat lapset ja sieltä tuleekin laadukkaita lastenohjelmia, jo pelkästään niiden vuoksi toivon ylelle budjettirahoitusta, pelkään mainos-tv:n ajautuvan lähettämään pelkkää disney hömppää..
Nothing is Something Worth Doing