Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Netposti  (Luettu 1465 kertaa)

Suuri Ajattelija

• Vieras
Netposti
Sinällään hyvä palvelu, joka tuskin pienentää postittajan kuluja, mutta lisää Itellan katetta samalla autioittaen maaseutua. Nytkään postin kulussa ei ole hurraamista, joten ei sitä enää pitäisi huonontaa Itellan paremman talouden takaamiseksi.

http://www.mavi.fi/fi/index/tietoavirastosta/tiedotteet/110822_netposti.html

Oikeastaan outoa, että Mavi on ensimmäisten joukossa huonontamassa maaseudun viimeisiä palveluja.

Tapani

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Netposti
Sinällään hyvä palvelu, joka tuskin pienentää postittajan kuluja, mutta lisää Itellan katetta samalla autioittaen maaseutua. Nytkään postin kulussa ei ole hurraamista, joten ei sitä enää pitäisi huonontaa Itellan paremman talouden takaamiseksi.

http://www.mavi.fi/fi/index/tietoavirastosta/tiedotteet/110822_netposti.html

Oikeastaan outoa, että Mavi on ensimmäisten joukossa huonontamassa maaseudun viimeisiä palveluja.

Viljelijän kulut yhä lisääntyy, kun nuo tukien maksatuslaput on kumminkin tulostettava verokirjanpitoon.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mutta eikös se ole kansallisen ylpeyden aihe että omat koirat kusee kintuille?   ei missään muualla omat tee niiin paljon hallaa yrityksille parantaa oloja kuin suomessa!

cosmic_cowboy

• Vieras

Meillä posti kulkee jopa kahdesti päivässä. Kirjeposti tuskin koskaan tulee aamupäivän puolella, torstaisin ei aina ehdi virka-ajankaan puitteissa. Aamun lehdet tulee niin aikaisin, että minä en ole kellottamassa, saati lukemassa. Minun puolestani voisivat ajaa yhden lenkin, kunhan se tapahtuisi aamupäivällä.

Husokki

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Mikä sielä pistää vastaan, köyhyyskö?
Meillä posti kulkee jopa kahdesti päivässä. Kirjeposti tuskin koskaan tulee aamupäivän puolella, torstaisin ei aina ehdi virka-ajankaan puitteissa. Aamun lehdet tulee niin aikaisin, että minä en ole kellottamassa, saati lukemassa. Minun puolestani voisivat ajaa yhden lenkin, kunhan se tapahtuisi aamupäivällä.

Meille tulee posti kerran päivässä siinä puolenpäivän aikaan. Kirjeet ja lehdet siis samalla kertaa. Mun mielestä hyvä.
Käteinen ratkasee