Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kepu eheyttää suomen kansan  (Luettu 3329 kertaa)

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Kepu eheyttää suomen kansan

buaaaaah ;D

Näin kerrottiin paavo väyrysen haastattelussa ja persujen kerrottiin olevan vasemmisto oikeisto populismi puolue b uaaaaaa ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Kepu eheyttää suomen kansan

buaaaaah ;D

Näin kerrottiin paavo väyrysen haastattelussa ja persujen kerrottiin olevan vasemmisto oikeisto populismi puolue b uaaaaaa ;D


nykyinen  kepu  on aivokuolleessa  tilassa

rahat  on  lopussa,  jäsenet  karkaavat,  aate ja  visiot  kadoksissa

puolueen  puheenjohtaja  ja  puoluesihteerivalinnat  ovat  toistuvasti  epäonnistuneet

onneksi  eteenpäinkatsovat  maalaisliitotaustaiset  siirtyvät   perusässiin   ;D ;D ;D

Aulis Anttila

  • Vieras
Aivokuollut...
nykyinen  kepu  on aivokuolleessa  tilassa

Mahdotonta... kun ei ole aivojakaan   :P :P :P   ;D ;D ;D

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22111
Vs: Kepu eheyttää suomen kansan
Ei kepulaisuus ole puolue, se on uskonto.

Muutoinhan puolueessa olisi tapahtunut puhdistus jo aikaa sitten.

Asiat menneet persiilleen jo vanhasesta lähtien. Puolue jonka ohjenuoran koti, uskonto ja isänmaa, olisi heittänyt pihalle pojan joka alkoi käräjöimään pidetäänkö suolaa sirottimessa vaiko navassa.

Ja päivän Hesarin mukaan jostain ihmeestä ja kummasta puolue vielä odottaa matti-pojasta kepun pressavaalien ehdokasasettelun "pelastajaa".

paukkula

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1025
Vs: Kepu eheyttää suomen kansan
Ei me  oikeat keskustalaiset ole huolestuneita puolueemme tilasta. Kyllä gallupit tästä eteenpäin tulevat osoittamaan että kannatusta tulee kun kansa saa kokea nykyisen hallituksen kansaa rankaisevan politiikan. Valtionvelkakin vaan lisääntyy ja työttömyys kasvaa.  

Viimeksi muokattu: 22.08.11 - klo:20:26 kirjoittanut paukkula

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Kepu eheyttää suomen kansan
Ei me  oikeat keskustalaiset ole huolestuneita puolueemme tilasta. Kyllä gallupit tästä eteenpäin tulevat osoittamaan että kannatusta tulee kun kansa saa kokea nykyisen hallituksen kansaa rankaisevan politiikan. Velkakin vaan nousee ja työttömyys kasvaa. 

ei  se   taida  tuo  uni  käydä   toteen  koska  kansa  muistaa  kepun  kannan
konkurssimaihin,,,,,,kun nyt  juuri  äsken  kepu  huusi  että  rahaa  kreikkaan
e h d o i  t  t   a      ja   heti    että  pahuus  ei   tule  suomeen :P

kumma  ettei  ruåtti  maksa  kenellekään  eikä  mikään   uhkaa  ruåttalaisia ???

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Kepu eheyttää suomen kansan
.........mutta jos se viktuuria ei olekaan raskaana......!

Aulis Anttila

  • Vieras
Bwaaaaahahhhaaaaaaaaaaa :-) + Osuma :-)
Ei me  oikeat keskustalaiset ole huolestuneita puolueemme tilasta. Kyllä gallupit tästä eteenpäin tulevat osoittamaan että kannatusta tulee kun kansa saa kokea nykyisen hallituksen kansaa rankaisevan politiikan. Valtionvelkakin vaan lisääntyy ja työttömyys kasvaa.  

 ;D ;D ;D   ;D ;D ;D

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26122
  • vastustan
Vs: Kepu eheyttää suomen kansan
Ei me  oikeat keskustalaiset ole huolestuneita puolueemme tilasta. Kyllä gallupit tästä eteenpäin tulevat osoittamaan että kannatusta tulee kun kansa saa kokea nykyisen hallituksen kansaa rankaisevan politiikan. Valtionvelkakin vaan lisääntyy ja työttömyys kasvaa.  
no jopas on äkkiä velkannuttu ;D ;D ;D ;D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

gutiguti

  • Vieras
Vs: Kepu eheyttää suomen kansan
minä itte olen sitä mieltä että puoluesihteerivalinta meni niin nappiin kuin vain voi osua ja tätä mieltä on myös minä itte. Puheenjohtajisto Kauniston ja Saarikon johdolla ja Tiilikaisen ym tukemana nostaa entistä liberaalisemman Keskustan pääministeripuolueeksi ennen seuraavia vaaleja.

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Kepu eheyttää suomen kansan
minä itte olen sitä mieltä että puoluesihteerivalinta meni niin nappiin kuin vain voi osua ja tätä mieltä on myös minä itte. Puheenjohtajisto Kauniston ja Saarikon johdolla ja Tiilikaisen ym tukemana nostaa entistä liberaalisemman Keskustan pääministeripuolueeksi ennen seuraavia vaaleja.

liberaalisemman liberaalius ei ole nyt huudossa norjan ampumisten takia,menkööt ääriliberaalit saastaisimpaan kolkkaan jota maa päällään kantaa :(
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Aulis Anttila

  • Vieras
Noinhan se homma etenee...
Vs: Kepu eheyttää suomen kansan      minä itte olen sitä mieltä että puoluesihteerivalinta meni niin nappiin kuin vain voi osua ja tätä mieltä on myös minä itte. Puheenjohtajisto Kauniston ja Saarikon johdolla ja Tiilikaisen ym tukemana nostaa entistä liberaalisemman Keskustan pääministeripuolueeksi ennen seuraavia vaaleja.

Joo... ja nimenomaan jo ennen vaaleja   ;D ;D ;D   :D :D :D   ;D ;D ;D

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Kepu eheyttää suomen kansan
minä itte olen sitä mieltä että puoluesihteerivalinta meni niin nappiin kuin vain voi osua ja tätä mieltä on myös minä itte. Puheenjohtajisto Kauniston ja Saarikon johdolla ja Tiilikaisen ym tukemana nostaa entistä liberaalisemman Keskustan pääministeripuolueeksi ennen seuraavia vaaleja.

Miksi pitäisi olla entistä liberaalimpi linja, kun poliittinen ajattelu kaikkialla euroopassa kulkee siihen suuntaan, että liberaalista linjasta siiirrytään tiukempaan linjaan, varsinkin maahanmuuton ja vapaa-kaupan suhteen ????

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Kepu eheyttää suomen kansan
minä itte olen sitä mieltä että puoluesihteerivalinta meni niin nappiin kuin vain voi osua ja tätä mieltä on myös minä itte. Puheenjohtajisto Kauniston ja Saarikon johdolla ja Tiilikaisen ym tukemana nostaa entistä liberaalisemman Keskustan pääministeripuolueeksi ennen seuraavia vaaleja.

Miksi pitäisi olla entistä liberaalimpi linja, kun poliittinen ajattelu kaikkialla euroopassa kulkee siihen suuntaan, että liberaalista linjasta siiirrytään tiukempaan linjaan, varsinkin maahanmuuton ja vapaa-kaupan suhteen ????

 Kepussa ei ole mitään liberaalia, eikä Maalaisliitossakaan ollut. Maalaisliitto perustui henkilöpalvontaan.  http://liberaalit.fi/politiikka/liberalismi/
http://fi.wikipedia.org/wiki/Suomen_Keskusta

  Kun kommunistit tukeutuivat Marxismi Leninismiin, niin Maalaisliitto tukeutui Alkiolaisuuteen.  ;D

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Kepu eheyttää suomen kansan
minä itte olen sitä mieltä että puoluesihteerivalinta meni niin nappiin kuin vain voi osua ja tätä mieltä on myös minä itte. Puheenjohtajisto Kauniston ja Saarikon johdolla ja Tiilikaisen ym tukemana nostaa entistä liberaalisemman Keskustan pääministeripuolueeksi ennen seuraavia vaaleja.

sinähän  varsinainen  horros saarnaaja  olet  ;D ;D ;D ;D